Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeau Marijn 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    wat is de adviesprijs van de cake?
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Het betreft dus een product dat gratis weggegeven wordt bij bestellingen boven de €250 (bedrag kan ik naast zitten...).

      Het is uiteraard geen single row maar een waaier die meteen leeg schiet. Fenomenaal en gruwelijk product dat geweldig goed uitgevoerd is. Typisch een ouderwets Marijn product... Innovatief en AWESOME!
      Met andere worden, we worden hier al vanaf april lekker gemaakt met iets wat uiteindelijk een gratis product is en dus niet los te koop. en dus blij gemaakt met een dooie mus. of word deze cake een uitzondering op de regel
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Dit was gewoon een geintje van Marijn.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
          Dit was gewoon een geintje van Marijn.
          Zoals we wel gewend zijn
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Alle cakes kunnen los verkocht worden, denk alleen wel dat deze aan de prijs is, vandaar mijn nieuwschierigheid.
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
              Met andere worden, we worden hier al vanaf april lekker gemaakt met iets wat uiteindelijk een gratis product is en dus niet los te koop. en dus blij gemaakt met een dooie mus. of word deze cake een uitzondering op de regel
              Lekker is dat inderdaad Gelukkig valt er in de verkoopdagen (laatste vooral) vaak nog wel wat te regelen, zo veel mensen kopen niet voor €250+

              Comment


                #52
                Misschien dat ie niet te koop is omdat de verkoopprijs dat te hoog zou liggen?
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #53
                  Balen dat je hem niet los kan kopen echt een vette bak. :(
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #54
                    Voor de mensen die deze cake graag los willen bestellen, je mag mij een PM sturen!
                    Pyrofreak voor het leven!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                      Misschien dat ie niet te koop is omdat de verkoopprijs dat te hoog zou liggen?
                      Het is natuurlijk wel een 60 shots waaier, dus alleen al door de omvang zou het prijzig uitpakken, en dan icm dat het maar één salvo is zouden de meesten het al gauw te duur vinden. Dus kan best wat in zitten.
                      Persoonlijk voelt het zuur en vreemd dat mijn primaire reden dit jaar om Marijn te shoppen zo wegvalt en ik er waarschijnlijk uiteindelijk niks van aanschaf (matige nieuwe producten verder, tot €250 zou ik nooit komen). Als deze te koop zou zijn, wie weet wat ik er dan verder nog bij had gekocht.

                      Comment


                        #56
                        Klopt hij zou inderdaad vrij prijzig zijn, maar tis wel een uniek effect. Ik denk dat als je naar de winkelier gaat hij hier echt wel een verkoopprijs aan vast kan hangen. Vroeg me alleen af wat die zou zijn.
                        Ik denk tussen de 40 en 60 euro. ( maar ik ben bang voor duurder)
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          #57
                          Vond dit filmpje op yt. Met dank aan Pyrofan HD / FPM



                          Mooi ding, hoop alleen dat die fluiters wel recht omhoog gaan en niet door de straat gaan vliegen
                          Ik zei nog zo, geen bommetje!

                          Comment


                            #58
                            Ach nee joh. Als hij in de verkoop zou zijn geweest was het misschien 40/60 geweest, maar een dealer betaalt er zelf ook geen inkoop over (correct me if I'm wrong) dus voor een vriendelijker prijsje moet er wel wat te regelen zijn. Het zijn ook geen 60 30mm buisjes hè, eerder 15 of 20mm (met rijtje 25mm?) vermoed ik, dus zó gigantisch ding is het nou ook weer niet.

                            Comment


                              #59
                              Was idd de topper van de avond.
                              Adv verkoopprijs is er niet daar het een gratis artikel betreft.
                              Zullen vele flink van balen.
                              Weet wel dat er 4 van deze toppers er in een VE zitten.
                              En of ze eind dit jaar in me show zitten geen idee..........maar hoop het wel
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #60
                                Heel gaaf ding, die fluiters gaan hopelijk in de werkelijke productie nog iets langer door, maar wat een rammer!

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X