Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeau Marijn 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Gaaf ding zeg!! Zo snel mogelijk live zien! Ben wel heel benieuwd, want 60 shots en 300 gram betekent 5 gram per tube. Als ik zo naar het filmpje kijk zou je toch zeggen dat dit bijna niet kan. Maar zoals altijd laten we ons natuurlijk graag verrassen!!
    Waarom zou dit niet kunnen?
    Ik vind de effecten niet echt groot en ik denk dat deze is opgebouwd uit een serie van 3 x 20 (20 x fluit, 20 x knal en 20 keer kleur).

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
      Waarom zou dit niet kunnen?
      Ik vind de effecten niet echt groot en ik denk dat deze is opgebouwd uit een serie van 3 x 20 (20 x fluit, 20 x knal en 20 keer kleur).
      Ik probeer vooral mijn verbazing te omschrijven Toon, ik ben vooral blij verrast. Ik wil dus helemaal niet beweren dat het niet kan en ben benieuwd naar de live presentatie!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
        Ik probeer vooral mijn verbazing te omschrijven Toon, ik ben vooral blij verrast. Ik wil dus helemaal niet beweren dat het niet kan en ben benieuwd naar de live presentatie!
        Het moet kunnen om met 5 gram per tube deze effecten eruit te knallen. Maar het word pas interessant als je de effecten zoals hier allemaal tegelijk weg schiet. Ik ben bang dat wanneer je deze effecten per tube weg schiet er niet zo heel veel van overblijft.

        Comment


          #34
          Prachtige singlerow, kunnen we leuke profi-style projecten meemaken
          Raaddebom.nl

          Comment


            #35
            Een prachtige cake.
            Als de prijs gunstig is wordt dit zeker een topper!

            Comment


              #36
              Wat een beest van een bak zeg! Eens kijken of hij tegen die tijd ergens in de buurt op te halen is

              Comment


                #37
                Ik heb al wat mogen vernemen wat deze cake gaat kosten, maar zoals door Marijn is gezegd "Het zal jullie verbazen". Meer zeg ik niet.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #38
                  potverdikke, nu maak je me wel erg nieuwsgierig. Ik hoop dat het nieuws snel komt.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    potverdikke, nu maak je me wel erg nieuwsgierig. Ik hoop dat het nieuws snel komt.
                    greetzz
                    Inderdaad dit willen we heeeeeeeeel graag weten haha!
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #40
                      we zijn al een heel eind verder in het jaar, al meer bekend hierover?
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #41
                        Benieuwd of deze op de demo word geschoten,en wat de prijs zal zijn!!!!

                        Comment


                          #42
                          Ik ben ook benieuwd...maar het zou zomaar kunnen...
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Zin aan de demo!
                            En benieuwd naar de nieuwe producten

                            Comment


                              #44
                              Het betreft dus een product dat gratis weggegeven wordt bij bestellingen boven de €250 (bedrag kan ik naast zitten...).

                              Het is uiteraard geen single row maar een waaier die meteen leeg schiet. Fenomenaal en gruwelijk product dat geweldig goed uitgevoerd is. Typisch een ouderwets Marijn product... Innovatief en AWESOME!
                              Laatst aangepast door Torrr; 27 September 2014, 03:51.

                              Comment


                                #45
                                Voor mij de absolute topper van de demo avond.
                                Een cake met een reikwijdte zoals wij in Nederland nog niet eerder hebben gezien.
                                Vraag me af of ik zo,n cake wel in mijn nogal smalle straat kan afsteken.
                                Een prachtproduct, wel kort en snel, maar o zo mooi.

                                Comment

                                Working...
                                X