Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Hij is het 1e jaar toch door de test gekomen? Ik heb hem toen gehad en vond hem toen echt loeihard. Wanneer ze hem zo maken als in het 1e jaar komt die toch gewoon door de test? En dan heb je gewoon een keiharde knalcake. Indien dit niet mogelijk is hoop ik dat ze met een waardige vervanger komen die weer net op het randje zit..
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Hij is het 1e jaar toch door de test gekomen? Ik heb hem toen gehad en vond hem toen echt loeihard. Wanneer ze hem zo maken als in het 1e jaar komt die toch gewoon door de test? En dan heb je gewoon een keiharde knalcake. Indien dit niet mogelijk is hoop ik dat ze met een waardige vervanger komen die weer net op het randje zit..
    Kerel, dit was niet net op het randje hoor.
    Dit was er ver overheen.

  3. Deze gebruiker waardeert Tony voor het bericht:


  4. #18
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Kerel, dit was niet net op het randje hoor.
    Dit was er ver overheen.
    Ik vond de knal ook echt loeihard, en ik dacht ook dat ze er ver maar dan ook echt ver overheen zaten. Maar toch is hij het 1e jaar door de keuring gekomen?!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #19
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik vond de knal ook echt loeihard, en ik dacht ook dat ze er ver maar dan ook echt ver overheen zaten. Maar toch is hij het 1e jaar door de keuring gekomen?!
    Hoe kom je erbij dat die toen gekeurd is? Volgens mij was 'ie zo laat binnen dat dat niet meer gebeurd is. Tweede jaar geprobeerd door toevoegen sterretjes en iets zachtere burst een eventuele keuring door te komen (incl. laat binnen laten komen) maar dat mislukte voor de geteste batch (die uit R'dam, die uit Hamburg ontkwam aan testen). Alle jaren trouwens ook zonder kooi, lekker slim, ze gingen er vanuit de testen te ontlopen.

    Ontopic: ik ben nog redelijk cynisch over deze bedrijf-tactische manoeuvre van Vulcan. Want een groot deel van de producten van Schuurmans was niet bijzonder dus het behoud van die lijnen word ik niet zo warm van. Ik had liever gehad dat ze de naam Schuurmans behouden en de lijnen lekker omgegooid tot iets met hogere kwaliteit en opzienbarendheid. Misschien dat ze dat laatste alsnog wel doen, maar dan onder de Vulcan naam. Het riekt naar disrespect voor een oude Hollandse merknaam, puur en enkel bedrijfsbelang. Hopen dat Vulcan een zodanige vinger in de bedrijfspap heeft/neemt dat het een voor ons liefhebber interessanter speler op de markt wordt.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  7. #20
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Hoe kom je erbij dat die toen gekeurd is? Volgens mij was 'ie zo laat binnen dat dat niet meer gebeurd is. Tweede jaar geprobeerd door toevoegen sterretjes en iets zachtere burst een eventuele keuring door te komen (incl. laat binnen laten komen) maar dat mislukte voor de geteste batch (die uit R'dam, die uit Hamburg ontkwam aan testen). Alle jaren trouwens ook zonder kooi, lekker slim, ze gingen er vanuit de testen te ontlopen.
    Ah zo, bedankt voor de informatie. Ik was ervan op de hoogte van de late levering afgelopen jaar en dat de Hamburg lading werd verkocht, maar niet dat die het 1e jaar niet gekeurd is. Nu ik dat weet kunnen we een nieuwe in Shock 1 verwachten die gewoon net als alle andere knalcakes knalt. Jammer maar helaas.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #21
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Zo zal het niet werken. In Shock is een standaardproduct van Vulcan die zo in meerdere landen geleverd wordt, die gaan ze waarschijnlijk niet voor één land aanpassen. Waarschijnlijker is dat die gewoon verdwijnt en we het met de Loud And Clear moeten doen. Ook best aardig.

  9. #22
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Zo zal het niet werken. In Shock is een standaardproduct van Vulcan die zo in meerdere landen geleverd wordt, die gaan ze waarschijnlijk niet voor één land aanpassen. Waarschijnlijker is dat die gewoon verdwijnt en we het met de Loud And Clear moeten doen. Ook best aardig.
    Hmm, misschien dat ze het dit jaar aandurven om een kleine aanpassing te doen omdat hij volgensmij toch best wel gewild is. Echter zijn wij freaks maar een klein deel van de kopers...
    De loud and clear heb ik zelf nooit gehad, prima vervanger?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Zo zal het niet werken. In Shock is een standaardproduct van Vulcan die zo in meerdere landen geleverd wordt, die gaan ze waarschijnlijk niet voor één land aanpassen. Waarschijnlijker is dat die gewoon verdwijnt en we het met de Loud And Clear moeten doen. Ook best aardig.
    Idd. Dat is denk ik ook een groot probleem geweest de afgelopen jaren als we kijken naar de spullen die Schuurmans op de markt bracht. Dit werd al jaren door Vulcan bepaald. Ze mochten hier een collectie uit kiezen maar de selectie moest dan wel gemaakt worden van bestaande spullen die Vulcan voor bijvoorbeeld Amerika maakt. Er werd ook bijna nooit iets aangepast.

    Dus andere lijnen en dergelijk nu Vulcan het zelf gaat doen? Ik denk het persoonlijk niet omdat ze dus de laatste jaren gedaan hebben wat ze juist wilden doen.

  11. Deze 3 gebruikers waarderen Tony voor het bericht:


  12. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Berichten
    285
    Thanks
    13
    212 waarderingen in 110 posts
    Voor mij persoonlijk een boycot op Vulcan producten. De manier waarop dit bedrijf met zijn (oud) personeel is omgegaan. Ook tegenover andere klanten en dealers van het bedrijf is ronduit schandalig. Volhouden dat alles goed is en een dag later blijkt het bedrijf failliet te zijn verklaard. Om vervolgens weer met een schone lei en hetzelfde klantenbestand verder te kunnen gaan. Lekker makkelijk om zo van alle schuldeisers af te komen. Los van het feit dat de wetgeving in Nederland hier misbruik van laat maken, hoort een bedrijf dit gewoon niet te doen.

    Nee, dat gaat hem niet worden.

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Berichten
    436
    Thanks
    215
    521 waarderingen in 210 posts
    Even om de onduidelijkheid van de salutecake uit de wereld te helpen Cakes uit categorie 3. (F3) mogen meer flash bevatten dan cakes uit categorie 2 (F2). Voor categorie 2 is dat maximaal 2 gram perchloraatflash (of 4 gram nitraatflash), voor categorie 3 is dat 4 gram perchloraatflash (of 8 gram nitraatflash). De salutecake No1. was gewoon goedgekeurd volgens de EU- eisen voor categorie 3. Alleen heeft Nederland in de RACT opgenomen dat categorie 3 cakes niet mogen.
    Laatst gewijzigd door DeejayTim; 26 juni 2014 om 13:30

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •