Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts

    Cees van der horst komt in actie!

    Ik checkte net mijn Hotmail en kwam onderstaande mail tegen.


    Geachte heer/mevrouw,


    Ik vond het even moeilijk om jullie te mailen omdat nu bedrijfsbelang en politiek mogelijk wat door elkaar gaan lopen.



    Gezien de laatste ontwikkelingen welke ik van dicht bij meemaak was ik van mening dat ik dit mail bericht wel kon verzenden.



    VERKOOP VUURWERK

    Op dit moment is er zowel landelijk ( PvdA, Groen Links) een zeer sterke lobby om vuurwerk in te perken. Dus ook in Breda welke 39 raadzetels heeft zijn er veel partijen voor inperking:

    PvdA ( landelijk motie aangenomen op gehouden congres in Breda, Groen Links (landelijk meldpunt is hun initiatief), CDA ( heeft zelfs art. 41 vragen gesteld) Breda '97 kortom op dit moment als hierover een besluit genomen moet worden een meerderheid.



    Zeer verwonderlijk is dat niemand het in zijn verkiezingsprogramma meeneemt en geen enkel debat gaat erover. De uitzondering is mijn eigen partij Bredase ondernemers en ouderen belangen of te wel BOB op lijst 9. Wij willen Nederlandse tradieties zoals: VUURWERK, ZWARTE PIET, kerstbomen (want ook dat gaat komen, dat er alleen maar kunstbomen verkocht mogen worden) behouden.



    Ik ben van mening dat de overlast niet door het legale vuurwerk, wat wij als vuurwerk verkooppunten verkopen, wordt veroorzaakt maar door het illegale vuurwerk wat op diverse manieren hier komt zoals: Belgie, Duitsland, vele andere landen waar het zo te koop is, verkoop via internet e.d. De enorme knallen waar o.a. prullebakken, bushokjes e.d. mee worden opgeblazen is echt geen kanonslag of siervuurwerk. Door de tegenstanders onder aanvoering van Groen Links wordt overlast, oog- en lichamelijk letsel etc. uit de kast gehaald om maar uiteindelijk tot een verbod te komen. Begin is waarschijnlijk gebieden waar niet afgestoken mag worden, inperking van dagen dat verkocht mag worden, tijden betreffende afsteken en uiteindelijk een verbod.

    Net of de overlast, letsel dan stopt.Er zal nog veel meer illegaal vuurwerk komen, de overlast zal nog meer toenemen er ontstaat een illegaal dus crimeel circuit kortom de ellende is niet te overzien.



    De groothandel, verkoopunten zeggen ja het wordt al zo lang besproken zover komt het niet. Ik verzeker u dat het eind van dit jaar in Breda al zal worden ingeperkt als je niets doet. Burgemeester van der Velde liet zich al, tijdens de nieuwjaarsreceptie van gemeente Breda, horen dat hij voorstander is van inperking/verbod..



    Na het artikel http://www.nu.nl/politiek/3722881/gr...-vuurwerk.html acht ik me vrij iedereen te mobiliseren. Laat je stem horen! Stem 19 maart op een partij die dit niet gaat verbieden. BOB is tegen een verbod.

    Ik, Cees van der Horst, ben van BOB en kom op voor uw belang.



    VERZOEK/ACTIE

    U kent mogelijk nog andere vuurwerkliefhebbers die ook met oud- en nieuw gewoon vuurwerk af willen steken. Zend u deze mail dan aub door. En vergeet niet 19 maart te gaan stemmen! U stem telt in dit geval bijna 4 dubbel.



    Ons verkiezingsprogramma staat o.a. op facebook, website of zenden wij u op verzoek graag toe. ( svp like onze facebookpagina.)


    Op lijst 9 komt u BOB tegen. Kies BOB en Cees dan blijft u als ondernemer in de race.


    Met vriendelijke groet,


    Cees van der Horst.


    Fractievoorzitter gemeenteraad Breda B.O.B.

    Tel.: 076-5419000
    Laatst gewijzigd door Torrr; 12 maart 2014 om 18:38
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  2. Deze 13 gebruikers waarderen dennis-pyro voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    Nou, als ik in breda had gewoond had ik zeker gestemd, maar dit is zeker een stap in de goeie richting!
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  4. #3
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik ga eens kijken wat de andere plannen van de partij zijn, is wel de moeite waard. Goeie actie.

  5. #4
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Wat ik van Cees begreep helpt het ook om zijn facebook pagina te liken

    https://www.facebook.com/PartijBOB
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  6. #5
    VWC-Lid bassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2013
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    159
    Thanks
    120
    121 waarderingen in 73 posts
    Kijk! Een partij die het heeft begrepen. Jammer dat het een plaatselijke partij is, er moet eigenlijk een grote landelijke partij komen met dit standpunt

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Op dit moment is er zowel landelijk ( PvdA, Groen Links) een zeer sterke lobby om vuurwerk in te perken. Dus ook in Breda welke 39 raadzetels heeft zijn er veel partijen voor inperking
    Neem maar van mij aan die 39 raadszetels hebben ze echt niet meer na de verkiezingen hoor. PvdA krijgt een afstraffing.

  8. #7
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Dan hoop ik op een historisch dieptepunt voor die rooie rakkers.
    December Will Be Magic Again!!

  9. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Dan hoop ik op een historisch dieptepunt voor die rooie rakkers.
    Dat hoop ik ook.
    Op naar de "NUL" zetels voor gl.
    Laatst gewijzigd door witte reus; 13 maart 2014 om 19:44

  11. Deze gebruiker waardeert witte reus voor het bericht:


  12. #9
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Voor Breda ziet het voorlopig goed uit mbt het afsteken van vuurwerk.
    De partijen die voor een verbod of beperking waren (GroenLinks pvda) hebben erg slecht gescoord met de verkiezingen in Breda. En de winnaar d66 laat zich niet uit over een verbod. Dus de komende 4 jaar verwacht Cees van der horst geen problemen in Breda
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  13. #10
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik geef dit topic even een schop de lucht in want dit artikel draagt wel een naam waar we misschien wat aan hebben
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #11
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Cees is wel iemand de onze belangen heel goed kan behartigen!

  15. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:

    3xh

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •