Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    zeg ik haak even in, ik heb helemaal geen verstand van darten.

    Maar die vriendin van van gerwen mag er wel wezen hoor

    Comment


      Met het wk op de achtergrond net ff best of 40 301 legs gegooid, 21-5 winst. 161 gemist op de bull, wel 120 en 116 finish en paar keer 80 finish. Ging best ok.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
        zeg ik haak even in, ik heb helemaal geen verstand van darten.

        Maar die vriendin van van gerwen mag er wel wezen hoor
        Haha Mevr. van Gerwen(Daphne) is idd aardig opgedroogd laatste jaren ;)
        Laatst aangepast door Bizzle; 29 December 2015, 00:08.

        Comment


          Opzich een leuke avond gezien, dat door de laatste partij van de avond. Wat een draak van een wedstrijd, niveau niet al te best maar wel spannend door de dubbels. Jammer voor Painter, maar toch weer Taylor die de laatste set zijn klasse toont.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Lekker wedstrijdje nu op rtl7! King vs Klaasen, spannende pot waar klaasen slecht begon en king erg sterk, 2e set erg goed van klaasen. Verder vandaag nog 3 potjes met Nederlanders! Heerlijk dagje darts
            Stoken tot je er bij neervalt!

            Comment


              Waanzinnige partij.

              Comment


                Wat een pot, puur genieten dit! Beide spelers mochten doorgaan maar helaas, nu hopen dan Barney zover mogelijk komt
                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                  Wat een pot, puur genieten dit! Beide spelers mochten doorgaan maar helaas, nu hopen dan Barney zover mogelijk komt
                  Genieten ja! Ben alleen bang dat ie de volgende ronde weer met zijn hoofd staat te schudden en er 5-2 af gaat

                  Comment


                    Nou dat denk ik dus ook. Hij heeft er zoveel energie nu ingestoken dat ie volgende wedstrijd echt niks meer over heeft. Ik gun het hem wel!

                    Comment


                      Yep altijd tegen van Gerwen komt Barney op een hoger niveau. Geen nederlandse wereldkampioen dit jaar maar wat een prachtige wedstrijd.

                      Comment


                        Poehh wat een wedstrijd. Barney fan vanaf het prille begin. Toch naar onderbuik gevoel. MvG gun ik het ook zo. Maar iig goed voor RvB voor de Order of Merit. Blijft in de top 16 en alle toernooien aanwezig volgend jaar!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                          Poehh wat een wedstrijd. Barney fan vanaf het prille begin. Toch naar onderbuik gevoel. MvG gun ik het ook zo. Maar iig goed voor RvB voor de Order of Merit. Blijft in de top 16 en alle toernooien aanwezig volgend jaar!
                          Daar heb je inderdaad wel een punt. Plaats 16 stond ie toch? Dat is wel een nadeel hoor van alleen maar tv toernooien spelen. Want zoals die nu speelde hoort ie minstens bij de top 10.

                          Comment


                            Weet niet wat ik er over moet zeggen.. Ik ben blij en trots op Nederland dat we dit toch maar mooi kunnen, ben aan de andere kant teleurgesteld, wat stond Van Gerwen goed te gooien zeg! Ik gun het Van Gerwen echt zoveel meer dit jaar, wát een jaar had hij, in geloof ik ALLE majors in de finale en bijna alles gewonnen, op het moment supreme dan op deze manier eraf, dat verdient die niet.. Van Gerwen kan daarnaast elke wedstrijd dit niveau gooien en Barney niet, waardoor denk ik Barney er de volgende ronde afgaat tegen Smith, die ook fantastisch kan gooien. Goed voor de order of merit van Barney, bewijst hier wel weer een top 10 speler te zijn. Ben bang dat mijn teleurgestelde gevoel over Van Gerwen overheerst op het moment...
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Taylor-Klaasen gaat beginnen, vergeet niet te kijken!
                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                                Taylor-Klaasen gaat beginnen, vergeet niet te kijken!
                                Thx ! Ga kijken

                                Comment

                                Working...
                                X