Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 22 van 40 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 330 van 587
  1. #316
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    513
    Thanks
    22
    89 waarderingen in 47 posts
    netjes gespeeld door noppert

  2. #317
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Voor de liefhebbers die de finale live willen volgen ( staat nu 1-1 )

    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  4. #318
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    513
    Thanks
    22
    89 waarderingen in 47 posts
    Noppert gaat winnen

  5. #319
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
    Noppert gaat winnen
    Helaas :(
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #320
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Helaas geen Noppie, maar wel een leuke finale gezien! Prima prestatie van Noppert, 1e keer gelijk de runner-up. Durrant een goed toernooi gespeeld.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #321
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Lekker begin voor Barney in de Premier League en zo meteen de kraker Anders - MVG....
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. #322
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Lekker begin voor Barney in de Premier League en zo meteen de kraker Anders - MVG....
    Jazeker. Barney heeft het wel weer lekker spannend gemaakt. Ben weer trots op onze super Hagenees.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #323
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Kom maar op met MVG
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  10. #324
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gisteren is van Gerwen verslagen op de UK open qualifier, welke Wright van Lewis overigens wist te winnen in de finale, zijn reeks onverslagen wedstrijden is hierbij ook verbroken. Het blijft natuurlijk geweldig wat voor ongekende prestaties hij neer kan zetten. De wedstrijd tegen Anderson afgelopen donderdag was ook een echte kraker die een gelijkspel verdiende. Er is duidelijk te zien dat er in 2017 maar twee namen kunnen strijden om de winst, naast deze twee zijn er geen spelers die kunnen pieken op het niveau wat ze standaard halen. Dit weekend is overigens ook de Dutch Open in Assen!

  11. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  12. #325
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Morgen barst het dartfeest los in Ahoy Rotterdam. Dan volgt er voor de tweede keer een speelronde van de Premier League of Darts. Vorig jaar was de sfeer ongekend, met behoorlijk wat kippenvelmomenten. Voor morgen is het motto om dat nog eens dunnetjes over te doen. Ik ben in ieder geval van de partij en heb er erg veel zin in. Gaan er nog meer forumleden naar dit geweldige dartfestijn?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #326
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Morgen barst het dartfeest los in Ahoy Rotterdam. Dan volgt er voor de tweede keer een speelronde van de Premier League of Darts. Vorig jaar was de sfeer ongekend, met behoorlijk wat kippenvelmomenten. Voor morgen is het motto om dat nog eens dunnetjes over te doen. Ik ben in ieder geval van de partij en heb er erg veel zin in. Gaan er nog meer forumleden naar dit geweldige dartfestijn?
    Ik kan er helaas niet bij zijn. Als dartsliefhebber was ik te laat met het bestellen van de kaarten, waar ik enorm van baal. Wel is er hoop; de baas van de PDC is afgelopen februari meen ik gespot in Amsterdam en Berlijn, wat mogelijke nieuwe speellocaties zullen worden. Komt er misschien een toernooi in Amsterdam, aangezien er al een Premier League avond in Rotterdam is? Laten we het hopen! En veel plezier morgen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #327
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Volgende week donderdag begint het PDC WK weer, het teken dat de dag der dagen toch echt snel dichtbij gaat komen. Ik kijk hier ontzettend naar uit, het beloofd een mooi WK te worden. Zal Taylor afscheid kunnen nemen met zijn 17e wereldtitel, of wordt het toch gewoon het groene monster uit Nederland? Hoe gaat Barney het doen, gaat Cross ons verrassen? Kortom, een WK om naar uit te kijken.

    Ben eigenlijk wel benieuwd of hier members zijn die zelf competitie gooien en zo ja waar? Zelf gooi ik bij de DORA in de eredivisie en de DBZP (niet erkende bond) in de tweede divisie.

  15. #328
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Volgende week donderdag begint het PDC WK weer, het teken dat de dag der dagen toch echt snel dichtbij gaat komen. Ik kijk hier ontzettend naar uit, het beloofd een mooi WK te worden. Zal Taylor afscheid kunnen nemen met zijn 17e wereldtitel, of wordt het toch gewoon het groene monster uit Nederland? Hoe gaat Barney het doen, gaat Cross ons verrassen? Kortom, een WK om naar uit te kijken.

    Ben eigenlijk wel benieuwd of hier members zijn die zelf competitie gooien en zo ja waar? Zelf gooi ik bij de DORA in de eredivisie en de DBZP (niet erkende bond) in de tweede divisie.
    Zeker. Ik gooi eerste divisie bij de DBA in Almere en omstreken. Gaat nog niet helemaal lekker dit jaar, maar in de tweede helft van het seizoen moeten we uit de degradatiezone zien te komen...

  16. #329
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ben net gestopt met darten. Gooide 3e divisie bij de DVK, vriendin gooide bij de landelijke competitie Dames. Super gezellige sport, doe het nog graag maar zolang ik het niet bijhoud met trainen stelt het weinig voor. Enige nadeel was dat met trainen, wedstrijden en toernooien het bier ook rijkelijk vloeide.

    Ben benieuwd straks. Taylor gaat het zeker niet worden. Denk eigenlijk dat hij er heel snel al uit ligt. Cross is natuurlijk een gevaarlijke man. Barney moet zijn mindset weer goed krijgen dan kan hij de halve finale wel halen denk ik. Van der Pas gaat het gewoon weer niet redden ondanks dat hij een redelijke tegenstander heeft in de eerste ronde.

  17. #330
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Gooi momenteel geen competitie, wil dit wel gaan doen aankomende jaren.

    Wat betreft het WK: ik heb er heel erg veel zin in! Altijd veel verrassingen die bovenkomen op zo'n toernooi, maar in de eindfase gaat het wel weer beslist worden door de grote namen verwacht ik. Taylor zou ik het aan de ene kant gunnen met een wereldtitel op zak te stoppen, maar hij kan het niet meer aan allemaal. Denk ook dat die te geforceerd op zoek gaat. Ik hoop dat Vincent van der Voort weer een beetje heeft kunnen trainen i.v.m zijn rug, Chisnall is in een beroerde vorm. Daarna liggen er zeker kansen voor Vd Voort. VD Pas dit jaar ook in een matige vorm. Barney is altijd een outsider, mits het mentaal goed zit. Ik heb de finale iig op Wright - MvG staan. Jullie?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 22 van 40 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •