Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Revolution [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Revolution [Uitloop]

    Nieuwe 40 Shots pot van High Performance.

    Meer info s.v.p
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:36. Reden: Filmpje toegevoegd

    #2
    40 schots
    484 gram
    Prijs: €32,95

    Filmpje!
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

    Comment


      #3
      Mooi product met passende prijs. 33 euro voor een Nederlands product met deze duur en uitwerking noem ik zelf een aanrader. Vind de tempoversnelling op het eind een leuke afmaker!

      Comment


        #4
        Een topper van een cake is dit.
        Allereerst de mooie blinkers in zilver en groen.
        Daarnaast de mooie effecten in de kleuren lemon/purple
        En de versnelling in de finale maakt de cake tot een super cake.
        Voor mij een absolute aanrader.
        Het lijstje wordt alsmaar groter.

        Comment


          #5
          Deze krijg je bij sommige dealers gratis bij een besteding vanaf 95 euri's

          ga zeker eentje in de wacht slepen!

          lexico
          Crown collection :shocked:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door lexico Bekijk bericht
            Deze krijg je bij sommige dealers gratis bij een besteding vanaf 95 euri's

            ga zeker eentje in de wacht slepen!

            lexico
            Dat is een hele mooie aanbieding.
            Mogen wij ook weten welke dealers dat zijn?
            Beschik jij over namen?

            Comment


              #7
              Deze staat iniddels ook op mijn lijst.
              Wat een topper is dit zeg. Ik ben sowiezo gek op blinkers.
              Het tempo vind ik hier ook erg goed in, de blinkers zijn mooi en duidelijk, kortom een top product.
              De lijst word als maar groter en groter....
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                ook even het filmpje bekeken,ook ik vind dit een erg goede cake,die prima past bij de prijs die vermeld staat in het topic.. ik ga hem zelf dit jaar laten staan.
                Waarom: omdat ik al zoveel nieuwe cake's voorbij heb zien komen die ik graag zou willen hebben,dit is er ook 1 van maar past gewoon niet meer in het budget..
                wel een erg goede cake

                Comment


                  #9
                  Hier nog een filmpje van de website van Broekhoff:

                  Comment


                    #10
                    Ik heb voor 104 euro vuurwerk besteld bij mijn dealer en krijg hem d'r gratis bij
                    Maar eerlijk gezegd vind ik het geen spectaculaire pot.
                    Na mijn mening te eentonig en 32,95 zou ik er niet voor over hebben.
                    T' was leuk geweest als er wat meer variatie in zat, bv een paar crackling effecten erbij........

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door rjk Bekijk bericht
                      Ik heb voor 104 euro vuurwerk besteld bij mijn dealer en krijg hem d'r gratis bij
                      Maar eerlijk gezegd vind ik het geen spectaculaire pot.
                      Na mijn mening te eentonig en 32,95 zou ik er niet voor over hebben.
                      T' was leuk geweest als er wat meer variatie in zat, bv een paar crackling effecten erbij........
                      Hier ben ik het mee eens.
                      Vind hem ook te eentonig, 40 shots is ook erg veel. Het effect is best leuk, felle tails en blinkers, maar na 40 keer hetzelfde gezien te hebben in een minuut ben je er wel over heen.
                      Wat verschillende shapes of een hoger tempo had het wel wat kunnen verbeteren.

                      Echter, 33 euro is een erg scherpe prijs, dus het is een aanrader.

                      Comment


                        #12
                        hebben jullie gelijk in maar ik vind het crackling effect nou niet echt meer speciaal, ik vind zelf dat bijna alle cake's die een extra's moeten hebben maar crackling krijgen daar lijkt het wel op alle cake's krijgen een finale met een cracklingetje er in.. ik zeg op mijn beurt neej wissel hem maar eens af met wat palmen etc

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Dat is een hele mooie aanbieding.
                          Mogen wij ook weten welke dealers dat zijn?
                          Beschik jij over namen?
                          Heb er hier wel eentje voor je moontan maar weet niet of jij er veel aan hebt of veel km's voor over hebt. Zit namelijk naast Enschede. Glanerbrug. Het is inderdaad een heerlijke aanbieding. Koop voor 95 euro aan vuurwerk en je hebt een 500 grammer gratis . De Sky Symphony wordt hier ook verkocht

                          Laatst aangepast door jejestilo074; 31 May 2008, 19:19.

                          Comment


                            #14
                            Ik vind het zeker een aanrader. mooie grote effecten en een leuke finale als afsluiting.
                            Filmpje:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Laatst aangepast door pigi.; 2 September 2010, 19:24.
                            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                            Comment


                              #15
                              Revolution - High Performance

                              Geschoten bij de demo van Life and Garden in Delfgauw

                              Comment

                              Working...
                              X