Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Zoals het er nu uitziet in nederland zal dat helaas NOOIT gebeuren, Nederland is gwn een zeikland l. Alle landen hebben nitraten legaal te koop, behalve nederland. En in die landen waar ze dan nitraten verkopen hoor je mensen nooit zeuren dat er ongelukken gebeuren omdat daar geen mensen bommetjes gaan maken omdat er te zacht vuurwerk is

  2. #17
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
    Als in Nederland het vuurwerk afsteken wordt afgeschaft staat de Belgische gen de duitse grens vol met Nederlandse freaks, zou trouwens mooie meeting zikn
    Als ik dan toch mocht kiezen zou ik een weekje naar bijvoorbeeld Aruba gaan. Bijvoorbeeld de 28e weg en dan de 4e januari weer terug.

    Dit staat bij mij nog wel op de planning, om daar eens te kijken met Oud en Nieuw.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #18
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ik hoop echt dat je gelijk hebt nismo!

    Wel een leuke woordspeling , explosie van zelfbouwers ;-)
    Ik denk dat dat groepje maar heel klein zal zijn en de meeste op de freaks na zullen zich er in de loop van de tijd wel bij neerleggen, zeker als er weer van die absurde straffen op komen te staan.


    Maar ik hou m'n hart dit jaar ook weer vast met die cobra 8.... De media zal hier weer flink over berichten zodra de eerste exemplaren in nl zijn.

    Veel mensen moeten de vuurwerkbril eens afzetten hier (doel niet op jou maar algemeen) en dan zul je merken dat zoals het nu gaat niet langer meer kan.
    Veel Nederlanders en de gemeentes zijn de overlast en het gesloop echt spuugzat en dat zal alleen maar toenemen en uiteindelijk zullen er zaken gaan veranderen, denk aan plaatselijke verboden, sommige type vw. niet meer toestaan etc etc.

    Als ik lees dat er alleen al in stad als Oss 70 containers zijn opgeblazen, hoeveel moet dat dan niet zijn in de rest van Nederland, en dan heb je het alleen nog maar over vuilcontainers laat staan brievenbussen, verkeersborden etc.

    Overigens word het voor de Belgen ook steeds moeilijker om vuurwerk af te steken sinds enkele jaren. Antwerpen en andere steden hebben al verboden.

    Aan alle stoelpoten van onze hobby wordt gezaagd.

    Dit is geen doemdenken maar bittere realiteit helaas!

    En geloof me ik ben de laatste die zich bij een verbod zal neerleggen maar men kan niet meer ontkennen dat de grens bereikt is,
    Ik ben het met je eens dat er wat moet gebeuren en dat er wat gaat gebeuren.
    Dat Nederland dit probleem niet opgelost gaat krijgen weet ik ook zeker.
    Dit komt door de houding die ze aannemen,zij kijken niet van wat doen wij fout ten opzichte van andere landen,nee hier trekken ze een lijn en alles wat daar niet aan voldoet moet veranderen of verboden worden,ze kijken ook niet na de konsekwentie van al die verboden veranderingen wetswijzigingen, als je nou alleen al gaat nadenken hoeveel regels zijn er terug gedraaid dat ze achteraf erachter komen dat het geen goede zet is geweest, (geen een) in Nederland kunnen ze niet zeggen dat ze fout zaten met een verandering. Zoals ze zelf zeggen doorpakken en niet achterom kijken.En zolang ze deze houding blijven houden gaat het zeker niet vooruit,en niet alleen met vuurwerk maar met alles.

    In mijn ogen zou ik zeggen kijk waar het probleem zit,jongens die opgepakt worden ook vragen waarom,niet alleen waar haal je het vandaan zodat ze weer een ander kunnen pakken want dat schiet niet op,staan er weer 10 andere op die zijn plaats in nemen.
    Laat je horen dat je het probleem wil oplossen en vraag mensen die er mee bezig zijn wat het probleem is,en ben bereid om naar aanleiding daar van iets te veranderen.

    Wat ze nu doen gaat als een boemerang werken,als je alleen al leest op de forum's hoe mensen reageren,
    voorspeld dat niet veel goeds voor de toekomst mocht er een verbod komen.En waarom zijn we het meeste boos, eigenlijk niet eens van wegen het verbod maar meer van wegen dat er niet word geluisterd naar de tegen hangers, De leugens die verteld en aangenomen worden enz enz

    Maar goed kan zo nog wel een uur mijn woeden op papier zetten schiet er niets mee op want er word toch niet naar je geluisterd,kan ze alleen wel een ding op een briefje geven getekend en wel als ze willen,zodra het verbod er is ik zelf allen remmen er af gooi en mij lekker laat gaan zonder ook maar een sec aan de regels te denken,en dan ga ik een spelletje spelen.

  4. Deze 4 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Vanaf September is het ook al helemaal voorbij met pyro :( Daar gaat de mooie hobby. Word je ff als terrorist bestempeld. Nu niet te vergeten de nieuwe regels straks in 2017. Ik word er kotsziek van.. er worden zelfs regels gemaakt waar het hele volk niks van weet.. hoppaaa weer een wetje erbij.

    Ze kunnen me wat.. ik stook gewoon door. En als het verbod er is gaan de ziekste salutes de lucht in ! Kom maar op met je kraaien !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  6. #20
    VWC-Lid MikePyro301's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2012
    Locatie
    The Netherlands
    Berichten
    18
    Thanks
    8
    9 waarderingen in 8 posts
    Nou dat lijkt me niet slim om te verbieden,
    Mensen leggen dan een 8 inch salute bij de politievoordeur bijv.
    Dat soort acties krijg je dan, of dat we om 12 uur molotovs gaan gooien naar elkaar
    Leuk he politie? Vallen er tenminste elk oud en nieuw 20000 doden in nederland
    Beter he dan die paar blinde oogjes per jaar, doordat mensen knutselen, of zich
    niet aan de veiligheid regels houden/geen bril op hebben.

  7. Deze gebruiker waardeert MikePyro301 voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid Vuurwerkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2013
    Berichten
    168
    Thanks
    72
    120 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikePyro301 Bekijk bericht
    Nou dat lijkt me niet slim om te verbieden,
    Mensen leggen dan een 8 inch salute bij de politievoordeur bijv.
    Dat soort acties krijg je dan, of dat we om 12 uur molotovs gaan gooien naar elkaar
    Leuk he politie? Vallen er tenminste elk oud en nieuw 20000 doden in nederland
    Beter he dan die paar blinde oogjes per jaar, doordat mensen knutselen, of zich
    niet aan de veiligheid regels houden/geen bril op hebben.

    Sinds wanneer bestaan er dan 8 inch salutes?

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Locatie
    klein stadje
    Berichten
    267
    Thanks
    74
    143 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkers Bekijk bericht
    Sinds wanneer bestaan er dan 8 inch salutes?
    8 inch misschien niet maar 5 inch wel of 3000 gram salutes ahaha

  10. #23
    VWC-Lid MikePyro301's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2012
    Locatie
    The Netherlands
    Berichten
    18
    Thanks
    8
    9 waarderingen in 8 posts
    Sorry whaha typfoutie 3 inch bedoel ik

  11. #24
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkers Bekijk bericht
    Sinds wanneer bestaan er dan 8 inch salutes?


    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  12. Deze 3 gebruikers waarderen jwtjuh voor het bericht:


  13. #25
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    In india schieten ze zelfs 24" salutes en groter.
    (Lees en kijk maar eens na Pasfire)
    Gelukkig is het in de illegale handel ietsje minder zwaar.
    Maar extreme maten bestaan wel degelijk.

  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    24" waar valt dit te lezen/zien?
    Kan er niks over vinden

  15. #27
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Ik denk dat we 2017 niet eens halen. Volgend jaar komt de cobra 10 uit...250 gram... Ik zeg begin 2016 wordt het algehele verbod op de agenda gezet in de politiek.

  16. #28
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infinity Bekijk bericht
    Ik denk dat we 2017 niet eens halen. Volgend jaar komt de cobra 10 uit...250 gram... Ik zeg begin 2016 wordt het algehele verbod op de agenda gezet in de politiek.
    Doe is niet zo negatief man,alsof het iets uit maakt dat er nog een 250 gr knaller bij komt.Het probleem is niet die knaller maar de gene die hem koopt en er mee sloopt.
    En dan doet de bekendheid van een knaller er ook niet toe.
    Daarbij is dit ook een illegalen knaller in het land van herkomst dus ook een probleem van hun.

  17. #29
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
    alsof het iets uit maakt dat er nog een 250 gr knaller bij komt.Het probleem is niet die knaller maar de gene die hem koopt en er mee sloopt.
    En dan doet de bekendheid van een knaller er ook niet toe.
    Daarbij is dit ook een illegalen knaller in het land van herkomst dus ook een probleem van hun.
    Je hebt helemaal gelijk, vandaar dat ik zo realistisch (wat jij negatief noemt) ben

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •