Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 123
  1. #46
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
    Nou maak de site zo dat alleen leden kunnen kijken? Zullen er geen pottenkijkers meer zijn en misschien komen er ook wel meer leden bij!
    Dit verandert niks aan het verhaal van DavidH wat boven jouw post staat. Dan worden ze lid, gaan zoeken, zien gevaarlijke dingen, copieeren dit... enz enz...

    Het standpunt van VWC is dat ze niet meer geassocieerd willen worden met die rommel.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door girondins Bekijk bericht
    Dit vind ik een goed idee.
    Maar volgens mij is de kans dat iemand misbruikt maakt van de info op de site nog steeds flink aanwezig is.
    Dit hou je toch wel, maar ik denk dat je wat meer privacy als site zal hebben als niet alles openbaar is.

    Ik geef een voorbeeld dat iemand vraagt met foto of een cobra 6 echt is, ieder wild vreemde kan dan zien dat diegene een foto hebt geplaatst met de vraag is deze echt. Kortom 80% kans dat deze ook in diegene zijn bezit zou zijn en dus ook de kans dat meneer agent een huisbezoekje brengt..

    Ze kunnen uiteraard zelf ook een profiel aanmaken maar ik denk toch dat niet iedere agent wacht op een profiel!


    PS, het is maar een voorbeeld, alle knallers zijn nu zo ingesteld dat we er niet meer op kunnen reageren maar ook Belgische knallers zijn verboden dus ook daar kan het mee gebeuren.


    Overigens ben ik het eens met de regels, vaak draaide het niet meer om vuurwerk..

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infinity Bekijk bericht
    Dit verandert niks aan het verhaal van DavidH wat boven jouw post staat. Dan worden ze lid, gaan zoeken, zien gevaarlijke dingen, copieeren dit... enz enz...

    Het standpunt van VWC is dat ze niet meer geassocieerd willen worden met die rommel.
    Ik zeg overigens nergens dat ik die rommel terug wil hebben op de site, ik geef alleen een voorstel.

    Denk dat ze beter ook de Belgische knallers weg kunnen halen aangezien dit dan ook rommel zal moeten zijn.

  4. Deze gebruiker waardeert mikeapd voor het bericht:


  5. #49
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    eea komt wellicht ook vooruit uit het feit dat AVP per dit jaar gestopt is en er dus wellicht veel nieuwe aanwas zal zijn op deze site ....er zijn nu maar twee grote vuurwerksites (VWM daargelaten)

  6. #50
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Tja kan mij in de nieuwe regels wel vinden maar het wordt wel wennen, kijk de meeste leden zijn kruitsnuivers in hart en nieren die graag het naadje van de kous willen weten van vuurwerk puur uit de liefde voor vuurwerk.maar ik begrijp dat interessante info voor de echte liefhebber ook kan worden misbruikt, we moeten er toch aan gaan geloven dat er toch hersenloze sloop idioten ook meekijken op de site bah wel vervelend.wie weet de uitdrukking nog over goede kwaden en lijden??maar misschien wordt het toch nog gezellig we kunnen altijd nog pmmmmmmmm voor info bij een mod.

  7. Deze 5 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  8. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Positieve veranderingen wat VWC elke keer een stukje beter maakt (al denken sommige daar waarschijnlijk anders over). Ben benieuwd naar het stookmeeting gedeelte op het forum. Dat er dit jaar maar veel freaks samen mogen komen op oud en nieuw!

  9. Deze 3 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
    eea komt wellicht ook vooruit uit het feit dat AVP per dit jaar gestopt is en er dus wellicht veel nieuwe aanwas zal zijn op deze site ....er zijn nu maar twee grote vuurwerksites (VWM daargelaten)
    Net of de gene die van avp afkomen net op vuurwerk sites komen, de gene die vanuit avp hier naartoe zijn gekomen die zaten al jaren op avp. K vind zelf dat hier elk stuk vuurwerk gemeld mag worden. Het is toch een stuk informatie wat je dadelijk misloopt. Mensen kopen het toch wel.

  11. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  12. #53
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
    de gene die vanuit avp hier naartoe zijn gekomen die zaten al jaren op avp.
    Het feit dat je al jaren op een vuurwerksite aangemeld bent, wil nog niet zeggen dat je er ook goed en verstandig mee om gaat.

  13. #54
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Als je als crew op zoek bent naar positieve veranderingen, benoem dan ook wat je wél wilt zien. Het benoemen van wat allemaal niet meer mag doet afbreuk aan de stelling dat men graag positieve veranderingen wil doorvoeren. Je voegt namelijk een negatieve klank toe aan een positief bedoeld besluit.

    Misschien een idee om eens aan de leden voor te leggen wat de crew graag wél zou zien. En wat de leden graag zouden willen zien om de sfeer te verbeteren?

  14. Deze 4 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  15. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    @infinity: Dat zul je houden. je weet het gewoon niet. Maar dat geeft geen reden om op deze manier weer een discussie aan te gaan. Hetzelfde kan namelijk over iedereen gezegd worden. Dus laat het lekker.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  16. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  17. #56
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    Dat klopt je hebt er altijd gekken tussezitten, maar die zitten op elk forum, wat mij dwars zit dat nou net avp genoemd word. Van o die komen van avp af dus die moeten het nog leren.

  18. #57
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    @infinity: Maar dat geeft geen reden om op deze manier weer een discussie aan te gaan.
    Ik maak alleen de opmerking dat jarenlange aanwezigheid geen garantie is voor hersenen.

    Ik geef mijn mening over een situatie. Daar zijn fora voor.

  19. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infinity Bekijk bericht
    Dit verandert niks aan het verhaal van DavidH wat boven jouw post staat. Dan worden ze lid, gaan zoeken, zien gevaarlijke dingen, copieeren dit... enz enz...

    Het standpunt van VWC is dat ze niet meer geassocieerd willen worden met die rommel.
    Dit zou je kunnen oplossen door het alleen zichtbaar te maken voor leden die minimum een aantal jaar zijn geregistreerd + leden die een aantal posts hebben etc.
    Alleen dan verwacht ik misschien iets teveel van de crew.
    Het leven is een feest!

  20. Deze 3 gebruikers waarderen Denjo voor het bericht:


  21. #59
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Niet helemaal met je eens want de gemiddelde leeftijd op AVP is toch een stukje lager dan VWC. (dat merk je duidelijk aan postings, schrijftaal en discussies) VWC is een vuurwerkforum puur sang (net zoal andere vuurwerkfora) maar met de media aandacht en alle interesse in deze omtrent vuurwerk (politiek, maatschappelijk) moet je zeer duidelijk een kant kiezen. In dat opzicht is de keuze van de mods zeker goed te verklaren. Wil je anders, keuze genoeg, maar niet hier.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
    Net of de gene die van avp afkomen net op vuurwerk sites komen, de gene die vanuit avp hier naartoe zijn gekomen die zaten al jaren op avp. K vind zelf dat hier elk stuk vuurwerk gemeld mag worden. Het is toch een stuk informatie wat je dadelijk misloopt. Mensen kopen het toch wel.

  22. Deze 7 gebruikers waarderen davidh voor het bericht:


  23. #60
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    En dan heeft zo'n jarenlang lid, met waanzinnig veel ervaring, door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, een mortarburst met zijn 6 inch shell in zijn straat... 1 dode en 4 gewonden. En dan blijkt uit onderzoek dat hij de buizen en shells via via, op VWC heeft gevonden via een handelaartje.

    Alsnog een slechte naam voor VWC en vuurwerk in het algemeen toch?

    Ik denk dat ze dat willen voorkomen met deze en andere regels.

  24. Deze 6 gebruikers waarderen Dennis010 voor het bericht:


Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •