Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schuurmans Vuurwerk BV uit Leeuwarden failliet verklaard.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Treurig nieuws.

    Comment


      #32
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #33
        Zonde. Heel jammer dit. Ik hoop op een doorstart oid. Medewerkers en directie sterkte!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Eeuwig zonde om dit te moeten lezen.
          Wie heeft er niet staan stoken met het spul van Schuurmans.
          Ik hoop van harte op een door strart of iets.

          Medewerkers en directie ontzettend veel succes.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Zal me niks verbazen als dit een slimme constructie is om een doorstart naar een nieuw merk te maken en in 1 klap wat oude schulden kwijt te raken. Maar ***** is het wel. Weer een stukje jeugdsentiment weg.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Vulcan is juist diegene die de stekker eruit heeft getrokken!!.
              Is dat zo? En dan gaat de importeur daardoor failliet?
              Nou, is er ook meer aan de hand geweest, tenzij ze draaiden op 1 leverancier.. maar dan nog...

              Hoe dan ook, treurig nieuws voor zo'n historisch Nederland bedrijf. Eeuwig zonde

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Vulcan is juist diegene die de stekker eruit heeft getrokken!!.
                Deze uitspraak komt nogal dubbel over.
                Je zou dit kunnen interpreteren als zijnde: vulcan is failliet.
                Maar ook als zijnde: Vulcan heeft het failliet aangevraagd, wegens achterstallige betalingen.

                Comment


                  #38


                  Catalogus uit 1923

                  Comment


                    #39


                    Oud gehavend lepeltje.
                    Jaartal onbekend.

                    Met het faillisement van Schuurmans en Beko is er toch weer een stukje nederlandse vuurwerk geschiedenis wat verloren raakt.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Deze uitspraak komt nogal dubbel over.
                      Je zou dit kunnen interpreteren als zijnde: vulcan is failliet.
                      Maar ook als zijnde: Vulcan heeft het failliet aangevraagd, wegens achterstallige betalingen.
                      Vulcan is de eigenaar van Schuurmans en als eigenaar kun je een faillissement voorkomen maar kennelijk/mogelijk hebben zij besloten om Schuurmans te laten vallen, dat is wat Marchel bedoelt. Voor zover ik heb kunnen achterhalen is Vulcan namelijk niet failliet. De komende tijd zal er ongetwijfeld meer naar buiten komen.

                      Overigens heb ik jarenlang in het bedrijfsleven gezeten en daar heb ik meerdere faillissementen voorbij zien komen. In 80% van de gevallen werd er een doorstart gemaakt en dat kan hier dus ook aan de orde zijn. Het is dan ook nog wat te vroeg om al "afscheid" van Schuurmans te nemen mensen!
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #41
                        Er word momenteel ook gekeken of een doorstart mogelijk is.
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #42
                          Erg jammer dat Schuurmans vuurwerk failliet is verklaard. Veel sterkte medewerkers na het horen van dit nieuws. Vond Skyline (bijv. Hidden Missle Base) altijd een erg leuk label.

                          Ik was afgelopen 30 december bij een Schuurmans dealer (Bike+ te Oss). Moet zeggen dat het qua aantal mensen in de zaak de rustigste zaak in de omgeving is. Erg jammer. Ik was de enige klant binnen. Misschien een voorbode op het faillissement? Wel verontwaardigd om vervolgens te lezen dat de vuurwerkverkoop vorig jaar een recordomzet heeft behaald.

                          Sterkte en als ik de nostalgische afbeelding van astronauten zie, zal ik ongetwijfeld aan Schuurmans denken.

                          Comment


                            #43
                            Tsja wie is er niet groot mee geworden. Het zou heel erg jammer zijn als dit gaat verdwijnen. Maar laten we hopen op een doorstart.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #44
                              Maar het rare is dat de site van Schuurmans nog steeds online is? En er staat ook niks over dit nieuws?

                              Comment


                                #45
                                Triest nieuws...ik denk met weemoed terug aan die schitterende astronauten

                                Comment

                                Working...
                                X