Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 48
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vragen aan Royal Fireworks 2014 .

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Wat gaat er gebeuren met de afgekeurde producten, gaan deze aangepast worden om volgend jaar de comeback te maken of word dit niet meer goedgekeurd als ze eenmaal afgekeurd zijn.

  4. #3
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Hoe zat het nou met de Golden Power? Uitwerkingen waren anders dan op de demo's.

  5. #4
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ik en meerdere mensen hadden de Garden of Eden besteld en helaas niet gekregen, waarschijnlijk omdat het teveel decibels bevatte laat ik het maar zo noemen. Hoe is dit in Gods naam mogelijk dat zoiets kan gebeuren nog op het allerlaatste moment, en ik neem Royal niets kwalijk hoor laat ik daar even duidelijk in zijn want die vragen daar ook niet om. Is het dan zo dat als 1 box afgekeurd word dat dat dan voor de hele zending telt. Graag zou ik hier uitleg over willen en hetzelfde geld voor het probleem bij de China by Night. Vraag 2. Gaan er dit jaar nog meer boxen bijkomen? Vraag 3. Komt er nog een nieuw 19 shots assortiment a la CBN maar dan met geheel nieuwe effekten. Verder hulde aan Royal voor jullie producten afgelopen jaar. In 1 woord klasse...

  6. Deze 2 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    De producten die te laat waren,door de hete zomer. Komen die alsnog dit jaar?
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen skyrider voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Gaan jullie meer boxen op de markt brengen dit jaar? En wat gaat er met de GoE gebeuren? Deze was afgekeurd op een paar dB (wat ik las). Gaan jullie de GoE dit jaar gewoon weer in productie nemen en dan zo maken dat die wel goed gekeurd wordt?

    Afgelopen jaarwisseling zijn er weer een aantal toppertjes in de Galaxy Collection gekomen (New Moon, Sky Palms, Lucky Angels, alleen was die niet op tijd in NL). Wordt deze lijn dit jaar nog verder uitgebreid?

    En wat was/is er met de 3e cake van de Golden Power/Secret Treasure gebeurd? Er is een aantal keer gezegd, op demos, dat het om een productie cake ging en dat het geen sample was. Echter was de 3e cake totaal anders... Jullie zullen hier misschien ook verbaasd over zijn maar ik zou toch wel graag willen weten van hoe en wat.

    Verder waren de producten die ik van Royal had weer top! En ben daarom ook weer heel benieuwd wat jullie ons dit jaar weer gaan brengen!
    Laatst gewijzigd door robinhood; 22 januari 2014 om 16:04

  10. #7
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    Komen er nieuwe daylight producten?

  11. #8
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Hebben jullie nog plannen om vuurpijlen aan het assortiment toe te voegen?
    December Will Be Magic Again!!

  12. #9
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Zouden jullie niet eens een keer een fluitpijl op de markt kunnen brengen die echt goed is. Dus met misschien wel 40 gram kruit die echt super lang door fluit. Zit hier al zolang op te wachten en ik denk met mij veel meer mensen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  13. Deze 7 gebruikers waarderen jorisman voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    De Royal Thunder Smoke gaf, in elk geval in 2012, vrij vaak een loze bombette die niet knalde, of soms zelfs op de grond knalde. Ook in 2013 heb ik een aantal Thunder Smokes niet goed zien gaan, hoewel ik niet weet of dat productiejaar 2012 of 2013 betrof. Gaat er dit jaar wat gedaan worden om dit potentieel geweldige product een stukje veiliger te maken?
    Laten we lekker link gaan doen!

  15. #11
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Waarom was de Golden Power anders (lees minder mooi) dan op de demo? Ik baalde hier flink van.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  16. #12
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    De Fire Emblem vond ik op de winkeliers demonstratie in 2013 erg matig presteren. De zilveren draaistaart was wel erg goed, maar het boeket liet flink te wensen over. Naar mijn mening zou er minder burst in mogen en meer sterren voor een mooi boeket. Is Royal van plan om dit product aan te passen, in welke zin dan ook?
    Laten we lekker link gaan doen!

  17. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Wat ik dit jaar ook wel graag zou willen zien is een unieke crosette cake. Beetje zoals dit: maar dan met misschien nog wat andere kleuren erbij.

  18. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  19. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.431
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    't is dat het in vieren gaat, anders zou ik het eerder palms dan crossettes noemen, en ik ben allergisch voor palms tenzij ze multicolor tips hebben

    @Royal: Hoe gaat de doorloop van cakes zijn? Want als relatief klein bedrijf kun je niet de complete collectie op voorraad houden, en vele oudere cakes beginnen er nu echt door te raken. Welke cakes zijn einde-reeks dit jaar en worden niet nieuw geproduceerd/geimporteerd? Wat gaat er gebeuren met GoE? Opnieuw produceren met minder kruit voor de salutes, of gaan/gaat nieuwe megabox(en) de herinnering doen vervagen?

    en help Giezen ff aan goeie lijn aub dank, J!

  20. #15
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    ik had een keer begrepen dat de hot chains er uit gaat klopt dat
    en kommen er nog ander waaiers die per stuk te koop zijn
    Laatst gewijzigd door wesley.s; 25 januari 2014 om 22:08

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •