Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Dreamfireworks / Bonfireworks 2014.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Dreamfireworks / Bonfireworks 2014.

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hoe is het nu met dreamworks gesteld? Afgelopen jaar was het redelijk stil rondom deze importeur. in het verleden hebben ze echt goed vuurwerk gehad dat mee kon doen met de top en tegelijk ook betaalbaar was.
    Gaat dreamfireworks hiermee nog een comeback maken?
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #3
      Ik ben benieuwd nu de uitbreiding afgekeurd is of ze besluiten het bedrijf te verhuizen naar een gemeente waar ze wel welkom zijn en een vergunning krijgen. Of in theorie zouden ze zelfs een pand/opslag kunnen beginnen net over de grens in Duitsland. Heb je alweer heel wat regeltjes en vergunningen minder nodig lijkt me. Waarom niet voor deze optie gaan?

      Comment


        #4
        Gaat er dit seizoen nog wat gebeuren bij bonfire? komen ze terug met wat mooie producten? word er überhaupt nog wel bonfire/dreams verkocht voor consumenten?
        Ik mis de mooie compacte blokkies van jullie! ze waren echt super (tijd geleden)
        075 zaantjee

        Comment


          #5
          Stopt Bonfireworks met consumentenvuurwerk?
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            bestaat deze importeur nog? is verdacht stil

            Comment


              #7
              Dit bericht is verwijderd...
              Laatst aangepast door Brainiac; 23 December 2014, 01:31.

              Comment


                #8
                ziet eruit alsof ze aan het ruimen zijn.

                geen nieuwe producten ofzo

                Comment


                  #9
                  Volgens mij hebben ze wel nieuwe producten in belgie dus misschien zijn ze nog alleen daar bezig

                  Comment

                  Working...
                  X