Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nakkie Marc Bekijk bericht
    Die Black Cat cake is een categorie 3 product, met meer dan 500g NEQ, waarvan ik ernstig betwijfel of die hier in Nederland door de keuring zou komen. Wel echt een mooi ding trouwens!
    Hij zou zo misschien niet door de keuring komen, maar in een combi box zou het misschien kunnen? Mits het betaalbaar blijft.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  2. #17
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Afgelopen week is de oude leverancier van jorge bij ons in nederland geweest,wij gaan starten dit jaar met onze eigen professionele vuurwerkcollectie.
    In maart gaan ze ons hun consumenten vuurwerk ook laten zien,wat ik op film heb gezien wel deze effecten heb ik in cakes hiervoor nog niet gezien
    Verrassend nieuws, hoe komen jullie daar in eens zo mee ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Wat een lekkere potten zeg in die filmpjes als je daar toch eens gedurende het hele jaar wat van in huis kon halen dan heb je tegen het eind van het jaar zo'n voorraad dat oud en nieuw wel een heel spetterend uiteinde word

  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Jorge blokken vind ik sowieso een van de beste. Dit waren één van mijn eerste echte wat zwaardere sier blokken , daarom juich ik het ook toe mocht het zover komen. Prima cakes ook kwaliteit/prijs verhouding.
    Alleen je collectie mag stunten!

  6. #20
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Vorig jaar hebben we vanuit Huisman Vuurwerk ruim de tijd genomen om ons assortiment uit te breiden met 1 of 2 voor ons nieuwe importeurs/merken. Ook Jorge stond op het lijstje om onder de loep te nemen.

    Hieruit kwam naar voren dat Jorge inderdaad enige tijd in m.n. Noord-NL verkocht werd en vooral door Freaks werd er behoorlijk wat van gekocht. Maar bij het "gewone" publiek ontstond er juist een vorm van afkeer omdat in die tijd, we hebben het over enkele jaren geleden, Jorge vooral bekend stond om zijn illegale producten (knallers en blokken). Door de gewone consument werden alle artikelen van Jorge dan ook bestempeld als illegaal en daardoor gevaarlijk wat natuurlijk onzin was. Maar goed, dit is één van de redenen geweest waardoor het nooit echt een succes is geworden. Toen XXL vervolgens failliet ging, de toenmalige importeur van Jorge, was het helemaal gebeurd en dook/duikt Jorge alleen sporadisch nog op in vooral het grensgebied.

    Alles bij elkaar was het voor ons reden om Jorge voor dat moment even te laten voor wat het was. Als er nu ontwikkelingen zijn dan gaan we die zeker in de gaten houden!
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid x09aflames's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Locatie
    delft
    Berichten
    114
    Thanks
    71
    28 waarderingen in 23 posts
    Hoe dan ook denk ik dat jorge een merk is met bestaansrecht op de nederlandse markt,mits de prijzen juist blijven.. Waar markt is zit geld en daar draait het die polen uiteraard gewoon om. dus vroeg of laat gaan we jorge weer terug zien.

  9. #22
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Lijkt mij iig super om jorge terug te zien! Laat maar komen, houd zelf ook van jorge! Die maken echt goed spul! Beetje leven in dit topic weer blazen

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Ik ben voor. Afgelopen jaar de styx en wenus mogen aanschouwen, bij loots vandaan. Wij dachten leuke potjes voor de vooravond gezien de lage prijs maar man man wat een grote heldere uitwerkingen voor dat geld. De fluitbak was ook top.
    In duitsland is het trouwens nog goedkoper, kost geen drol bij deze winkel.

    http://www.topp-feuerwerk-shop.de/de...-Fireworks.php

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •