Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help mij // fotowedstrijd Vuurwerkbril

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dankjewel hoor. Maar voor de volledigheid moet ik wel vermelden dat het uitdelen van brillen echt een Museumclub/Traditie aangelegenheid is. Mensen als Roel en Edgar hebben daar voornamelijk in bijgedragen in financiële zin.

    Misschien is het wel goed als we volgend seizoen met alle sites en vuurwerktraditie.nl samen een initiatief voor de vuurwerkbril gaan opzetten. Inclusief fotowedstrijd, sponsor is eenvoudig te vinden onder de importeurs. Hier ga ik eens over nadenken en overleggen met de Padres van de verschillende fora.

    Nick
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

    Comment


      #32
      al met al een bizarre wedstrijd weer dus...met regels die er niet toe doen en die weer omgebogen worden tot andere regels...tja wat moet ik er van zeggen?

      Iig dat de campagne goed gewerkt heeft dan maar

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
        Ik vind het ook maar raar. Het idee van een wedstrijd is toch altijd; Degene met de meeste punten wint? Of niet dan? Ik vind daarom ookdat jij gewoon had moeten winnen. Zal iets leuks zijn; Stel Ajax wint met 1-0 van VVV venlo, maar omdat ze vinden dat VVV ook goed heeft gespeeld krijgt VVV de punten. Dat is toch onlogisch? Ik snap dat het je niet om de prijs gaat, maar om het principe. Wanneer de ''beste'' in de wedstrijd niet wint, is het ook geen wedstrijd. Raar zaakje. En ook de e-mails en de verwijderde reacties zijn raar. Waarschijnlijk gewoon een aandachtsactie waarbij de oprichter heeft gewonnen. Zijn gekochte ipad blijft voor hem zelf. Nou gefeliciteerd.

        Ik vind het goed wat je hebt gedaan, Cameo. De inzet die jij hebt om het vuurwerk te behouden vind respect waardig. Tof van je dat je allemaal brillen uitdeelt. Mensen zoals jou verdienen niets anders dan lof.
        En uiteraard even declareren omdat het "een relatiegeschenk" betreft.

        Ik zou - persoonlijk - de directe steun aan hun opzeggen, en zelf een initiatief opzetten. Bereik je meer mee, en je hebt direct zicht op de resultaten (wat bij grotere organisaties vrijwel onmogelijk is).
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment

        Working...
        X