Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 111
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    8.948
    Thanked 6.365 Times in 1.846 Posts

Ervaringen met Evolution items

Geachte lezers, forumers, en liefhebbers.

Wij stellen hoge eisen aan ons vuurwerk en willen natuurlijk ook jullie opmerkingen,klachten, tips,ervaringen, complimenten graag weten.

Dus laat jullie feedback hier achter zodat wij dit opvangen.

Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

2. The Following 3 Users Say Thank You to PYROMANIAC 1975 For This Useful Post:

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    7.064
    Thanked 4.304 Times in 2.307 Posts
    Heb alleen de titanium thunder in actie gezien,maar die klappen waren echt hard.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

4. The Following User Says Thank You to kwintos For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    11
    Ik heb de Ice Queen hier geschoten. Kwamen mooie grote en volle boeketten uit. Het tempo was ook dik in orde. Het enige jammere was dat hij bij de finale begon. Verder echt genoten van deze bak!

6. The Following User Says Thank You to Mister-e For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    12
    Ik heb een karton blue thunders weggestookt en eenmaal de titanium thunder. De laatst genoemde aan de normale en direct daarna reserve fuse ontstoken, wat een waar spektakel was. Mooie heldere tails en harde klappen.

De blue thunders klapten ook goed hard, al had ik wel het idee dat ze niet zo'n perfect opbouwend tempo hadden als dat ze op het filmpje uit china lieten zien.. Daar kan misschien nog wat mee gedaan worden..

8. The Following User Says Thank You to blakez For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    178
    de titanium thunder was helemaal top !

10. The Following User Says Thank You to Pyroclock For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    113
    Blue thunder was super goed, tempo idd niet zo als in de china filmpje, maar nog steeds een super goed product!

12. The Following User Says Thank You to nikoken1 For This Useful Post:

VWC-Lid Dennis010's schermafbeelding
    Thanks
    258
    Images
    11
    Karton titanium thunder weg geknalt. Knetterharde knalcakes. Dit jaar zeker weer minimaal een karton. Ik zou maar vast gaan bestellen Marchel, dit wordt een topper in jullie assortiment !

14. The Following 2 Users Say Thank You to Dennis010 For This Useful Post:

VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Thanks
    1.670
    Thanked 2.599 Times in 1.012 Posts
    Was meer dan dik tevreden over de Evolution producten. Happy thunder, wow effect! Blue thunder, harde klappen! Titanium Thunder was natuurlijk da bomb! Ik zou het rustigere tempo er gewoon inlaten in tegenstelling tot het China filmpje. Het is wel echt een knalwaaier voor ’s avonds vanwege de tails en ti’s! Aan de bestaande producten zou ik niets veranderen. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van nieuwe producten dit jaar. Prijs landelijk kan wel iets naar beneden. Prijzen bij vuurwerkdumper waren natuurlijk okee! Hopelijk blijft dit ook zo!
    Eind goed, Knal goed!

16. The Following User Says Thank You to Black Dragon For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.168
    Thanked 1.658 Times in 926 Posts
    Nu ik op een PC zit heb ik even mijn post weggehaald omdat ik me nu makkelijker kan verwoorden.

Ik heb géén ervaringen met de producten van de Evolution lijn! Dus laat ik dat gelijk even vermelden. Ik reageer dus enkel op films en de informatie die ik heb verkregen.

Ik heb mijn bestelling afgelopen 2 jaar bij jullie gedaan en ik wist dat jullie deze lijn verkochten. De reden dat ik nog tot nu toe geen producten daarvan heb gekocht zijn voor mij goede redenen en ik heb er dan ook geen spijt van. Ik kijk bij het uitzoeken van producten eerst naar waar ik op zoek ben. Ik was dan bijvoorbeeld opzoek naar een knalpot en dan zie ik dat jullie die ruimschoots aanbieden. Bij een knalpot zijn mijn eisen zeer duidelijk: Knallen die tussen het niveau zitten van 'boven gemiddelde burst' tot 'maximaal eruit te halen knal'. Denk hierbij aan de Secret Salute van Rubro of aan de Thunderstruck van Hardix. Het probleem is dat ik en de rest niet wisten hoe de knallen dus waren van de Evolution lijn. Dat is voor mij al een groot punt waardoor ik dus niet gelijk die producten ga bestellen. Ik hou van zekerheid, zeker als het gaat om vuurwerk want ik wil met oud en nieuw dat ik alleen maar een selectie heb van de beste producten van Nederland, daarom ga ik speciaal naar jullie toe! Ik moet daar een aardig stuk voor reizen en dat doe ik dus voor het gevarieerde assortiment. Dat even daarbuiten gelaten, want dat heeft even verder niks te maken met jullie lijn.

Het 2e waar ik op let bij een knalcake is dat het echt niet veel geld mag gaan kosten. Een knalcake heeft maximaal 2 gram flash en soms als toevoeging wat crackling of Ti-vlokken. Een siercake heeft óók maximaal 2 gram flash en nog daarbij een hoop effect lading. Ik wil dus niet dat je met een zogenaamde knalpot dus bijna evenveel moet gaan betalen per shot. Het probleem vind ik bij jullie is dat de prijzen bijna een euro per shot zijn. Ik en vele andere vinden dat veel te ver boven de grens. Dit is ook een groot probleem waardoor ik al niet eens omkijk naar dit product. Oke, wij konden deze producten met 35% korting kopen. Maar dat kan je de andere knalcake's ook, die sowieso goed presteren en goedkoper zijn!

Kijk, ik weet dat jullie nu eigenlijk exclusieve producten op de markt hebben gegooit. Want bijvoorbeeld de Happy Q Thunder kan je met geen andere knalpot vergelijken. De enige producten die er mee concurreren zijn producten zoals Hoogmoed, At once, White Thunder enzovoort. In dit opzicht heb je het goed gedaan vind ik.

Ik zelf zou het anders aanpakken met de gehele lijn. Kijk meer naar wat er gewild is door de Nederlandse consument. Knalcake's waren inderdaad erg gewild, maar er is nu al te veel concurrentie en als je niet ergens goed mee uitblinkt dan verlies je de concurrentie. Je bent er namelijk veel te laat mee om hier nu mee aan te komen. En evenals de siercake's. Ik vind het eerlijk gezegt niet interressant en ik zal ze ook nooit gaan kopen zo. Zena vuurwerk is opeens razend populair, want wat doen zij? Ze verkopen de populairste effecten van het moment voor een zeer schappelijke prijs. Van laag op de markt zijn ze in no time hoog op de markt gekomen. Ik vind ze ook met stipt als beste importeur van het jaar.

Populaire producten zijn in mijn ogen:

- Goede knalpotten van 25/36 shots voor een prijs van 12,50/20euro.
    - Sierpotten die goed kunnen concurreren met de beste cake's op de markt, maar tegen schappelijke prijzen.
    - Crackling Crysanthum : I-shape of W-shape. Allebei is het prachtig en zeer gewild.

Er is tot nu toe nog geen fluit/salute pot op de markt die het daadwerkelijk ook goed doet: Harde fluit met flinke dreunen als toetje. Dat laatste ontbreekt er bijvoorbeeld bij de Screaming Salute van Royal Fireworks. Daarmee zou je kunnen gaan experimenteren. Ik kan zo nog wel doorgaan maar dit is het een beetje samengevat. Probeer een algemeen zicht te krijgen vanuit de ogen van de gemiddelde Nederlandse consument en de Freaks. Wat voor jou misschien persoonlijk goed is, hoeft niet in trek te zijn bij de andere. De 1 is gek op een speciaal effect, terwijl andere mensen liever andere effecten heeft. Als je dit een beetje algemeen houd dan is dit al snel goed.
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 6 januari 2014 om 19:30

18. The Following 2 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid 500gram's schermafbeelding
    Thanks
    843
    Heel kort de prijs zit niet in de inhoud van het kruit,dus een cake met alleen knal...zal in china ook niet goedkoper zijn,zelf duurder de tubes van een knalcake zijn zelfs dikker.

20. The Following 2 Users Say Thank You to 500gram For This Useful Post:

VWC-Lid 3fire3boy3's schermafbeelding
    Thanks
    63
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Heel kort de prijs zit niet in de inhoud van het kruit,dus een cake met alleen knal...zal in china ook niet goedkoper zijn,zelf duurder de tubes van een knalcake zijn zelfs dikker.
    Interessante discussie. Maar vraag me wel af of je niet de karton dikte van de bombette's bedoeld ?
    Zou me geen reden kunnen bedenken waarom de diktes van de tubes dikker zou moeten zijn bij een salute cake, en dan vraag ik me toch af waarom salute cakes in Nederland gemiddeld toch een stuk goedkoper per shot zijn als siercakes.
    Lijkt me logische dat bij siercakes toch een stukje meer arbeid komt kijken voor het afvullen van de bombette's met de verschillende sassen als bij salute cakes. Waardoor salute cakes dus gemiddeld goedkoper zijn.
    Maar wie ben ik, lijkt me dat jij er meer ervaring enz mee hebt als ik dus.
    Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Thanks
    35
    Kort en krachtig: De Blue Thunder en de Ti-Thunder voldeden ruimschoots aan de verwachting.
    Dat de adviesprijs aan de hoge kant is kan ik volledig beamen.
    Wij kochten ze voor resp. 27,50 en 30 euro per stuk in de vvk en voor dit bedrag zijn
    het werkelijk toppers.
    Wellicht een tip voor Marchel: een knalwaaier in de trent van de Poltergeist van Blackboxx.
    Ik houd iig de Evo lijn scherp in de gaten!
    TOPSPUL.

23. The Following User Says Thank You to Mek For This Useful Post:

Thanks
    8.948
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
    Kort en krachtig: De Blue Thunder en de Ti-Thunder voldeden ruimschoots aan de verwachting.
    Dat de adviesprijs aan de hoge kant is kan ik volledig beamen.
    Wij kochten ze voor resp. 27,50 en 30 euro per stuk in de vvk en voor dit bedrag zijn
    het werkelijk toppers.
    Wellicht een tip voor Marchel: een knalwaaier in de trent van de Poltergeist van Blackboxx.
    Ik houd iig de Evo lijn scherp in de gaten!
    TOPSPUL.
    Staat al op papier net als een 15 tal andere nieuwe salute blokjes.
    Maar deze worden verspreid in realisatie gebracht in de mogelijke komende jaren.

gr

Banned
    Thanks
    5.473
    Thanked 3.250 Times in 1.537 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Staat al op papier net als een 15 tal andere nieuwe salute blokjes.
    Maar deze worden verspreid in realisatie gebracht in de mogelijke komende jaren.

gr
    Wat wil je met deze hoeveelheid salutebakjes bereiken? 15 diverse salutebakjes, is dat niet iets te veel van het goede?

Thanks
    8.948
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Wat wil je met deze hoeveelheid salutebakjes bereiken? 15 diverse salutebakjes, is dat niet iets te veel van het goede?
    Je begrijpt het verkeerd.
    Deze staan op papier om als potentieel nieuw/vervangend item te worden opgenomen in de toekomst.
    Dus stap gewijs op de markt brengen en niet in 1 keer hahahahaha

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten