Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 44
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Voel me wel raar nu , beetje dubbel gevoel.
    Ik heb enorm zin in het WK en de zomer etc. maar aan de andere kant besef ik dat het vuurwerkseizoen er weer op zit. De video's , foto's en VWC is wat rest..
    Maar achja , het is echt zo weer September.


  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Gisteren, 1 Januari, voelde ik me echt niet chill... Zat echt zo van: Ja dit was het en nu is het voorbij. Dan kijk je terug naar een geweldige en gezellige avond met vrienden, waarin het gelukkig mooi weer was en veel mooi vuurwerk heb gestookt. Je zit zo lekker in die feest sfeer, December maand, en dan kom je ineens in Januari... Dat is dan even helemaal omslaan. Nu kijk ik terug met mooie herinneringen terug naar oud & nieuw. Het vuurwerkseizoen is voorbij, maar ik blijf hier zeker rondsnuffelen. Proberen om door het jaar heen nog wat shows mee te pakken. En zo heeft elk periode van het jaar wat. Ik heb er van genoten en ik hoop jullie ook! Op naar het volgende seizoen!

  3. #18
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het is altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik super blij en tevreden dat alles zo goed is verlopen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk kleaute dat het er weer op zit. Toch is dat juist ook wel de charme van dit hele vuurwerk-gebeuren. Als je vier keer per jaar vuurwerk mocht afsteken, dan was er nooit zo'n climax als nu. Je leeft er echt twaalf maanden naar toe, met de laatste maand als slagroom op de taart. Maar die 31e is natuurlijk de kers op de slagroom! Dit jaar voor het eerst sinds jaren een perfecte stookmeeting overdag gehad met een flinke groep liefhebbers. 's Avonds een klein showtje geschoten, maar daarna begon het helaas al snel te regenen. Net als vorig jaar... De regen heeft wel een stukje vooravond plezier van me weggenomen, maar de enorme vreugde na twaalf uur heeft ook weer een hoop goedgemaakt. Uiteindelijk zijn er helemaal geen gekke dingen gebeurd, en is alles prachtig verlopen. Tuurlijk heb ik een kater dat het weer voorbij is, maar als ik de forumreacties lees en mijn eigen filmpjes terugkijk, leef ik weer helemaal op Er zijn nog wel andere dingen in het leven dan vuurwerk, dus we gaan gewoon door. De kater duurt bij mij maar een dag of drie.
    Laten we lekker link gaan doen!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ik heb de afgelopen jaren altijd een dipje gehad na oud en nieuw. Je leeft er zo naar toe dat het eigenlijk net te kort is. Maar dit jaar valt het mee. Ik heb echt enorm genoten van de gezelligheid met de familie. Ik had zelf dit jaar ook uitgepakt met aantal boxen en zelf een fluit project en eigen cakebox. En alles ging goed. Niets heeft gehaperd, niets ging verkeerd. Ik ben echt een blij man. En ik heb andere mensen ook veel plezier gegeven. En nu is het gewoon weer het leven van elke dag. Er veranderd niet heel veel want ik zit nog steeds elke dag op het forum. kijk elke dag filmpjes en ben nu al aan het nadenken over volgend jaar.
    Dus al met al geen dip na een geweldig (droog) oud en nieuw.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  5. #20
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    tja of er bij mij sprake is van een kater ?
    nou nee de tijd gaat gewoon verder .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  6. #21
    VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2010
    Locatie
    Oude Pekela
    Berichten
    272
    Thanks
    161
    356 waarderingen in 105 posts
    Aan de ene kant hoop ik dat ik door mijn leeftijd er langzamerhand overheen groei, maar blijft toch altijd lastig de eerste dagen na oud en nieuw. Het vuurwerkseizoen zit er bijna weer op voor mij en het gevoel gaat straks ook weer minder worden. Tijd is weer voorbij gevolgen. Genoeg leuke dingen dit jaar, dus vervelen hoef ik mij niet. Voor je het weet is het weer zo ver! Maar eerst genieten van de komende tijd.
    >0597<

  7. #22
    VWC-Lid myronie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2010
    Berichten
    105
    Thanks
    12
    65 waarderingen in 34 posts
    Geachte leden ,

    Ik heb even een dipje gehad.
    Ik leef er vanaf maart naartoe ,
    En dan Is het zo snel voorbij.
    Daar heb ik het altijd moeilijk mee .
    Een jaar is zo voorbij voordat je het weet ben je weer aan het stooken
    Dat praat ik me zelf altijd aan

  8. #23
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Tsja wat zal ik zeggen, het hele plezier en ermee bezig zijn begon eigenlijk al vanaf juni met de freakactie bij HDH en dat geeft al een beetje dat lekkere voorgevoel het ermee bezig zijn en het reserveren van mooie artikelen voor mooie prijzen. Daarna de demo van Lesli en met het opsnuiven van de heerlijke kruitdampen kom je al in zo n lekkere flow terecht. Het word September het officiele begin van t seizoen nieuwe producten en dagelijks op VWC wat mij ook weer brengt al in Oktober met een mooie freakdag van Wolff. Daarna gaat de tijd snel en heb je gewoon het heerlijke gevoel te pakken en voordat je t weet zitten we in December demo tje hier en demo tje daar. En dan eindelijk je vuurwerk ophalen genieten en helemaal uitzetten hoe we het gaan afsteken. En ja dan is t ook weer gebeurd na 12 uur en besef je dat de flow waar je in zit, de gewenning wegebt en plaats maakt voor een leeg gevoel. Dat duurt bij mij ook een paar dagen. Maar t was mooi we hebben genoten en een paar zeer mooie dagen gehad aan het eind van het jaar. Voor nu weer rustig aan ff nagenieten van alle films, reacties hier op t forum en na verloop van tijd alles weer rustig opbouwen tot straks en er weer een mooie climax van maken. We gaan er weer voor....

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    voor mijn gevoel gaat het elk jaar sneller.
    Het is sneller oud en nieuw en sneller voorbij.
    Denk dat het komt dat ik ouder wordt.
    dit jaar wordt ik 24 en het kleine spul heb ik nu wel gezien na dit jaar, heb het doorlonten wel uitgevonden dit jaar masceleta's gemaakt en single shots doorgelont.
    Ook een pijlen rek eerste keer met visco lont.
    Dit was mij te langzaam dus tussen het stoken door een paar keer met snel visco gemaakt.
    Vroeger moest ik er niet aan denken een pauze op oudjaarsdag.
    Maar nu vondt ik het heerlijk om even door telonten.
    Heb zelfs 2 mascelatas gemaakt op de dag zelf.
    Van nitraten en vlinders wat ik over had van de ochtend en middag sessie,
    Eerst moest ik er niet aan denken om het door te lonten zonde liever 1 voor 1 maar nu hoppa aan de visco en crackling lint
    Vroeger had ik echt een enorme dip nu valt het wel mee beetje hier rond snuffelen een vriendin en drukke stressende baan.
    Ook word mijn sfeer best wel verpest door al die negatieve berichten steeds.
    En dat dreigen met een verbod.

    Wel heb ik al voornemens voor het nieuwe vuurwerkseizoen.
    Geen klein spul meer alleen nog cakes en mischien wat single shot om door te lonten.
    De betere pijlen.
    eerst had ik wat budget pijlen daar kon je er meer van kopen bij mij draaide het erom de hele dag te stoken te hebben.
    Dit jaar light year pijlen en de pro rockets minder om te stoken wel van allebij 2 pakken maar wel een paar keer doorgelont minder om te stoken maar veel meer plezier
    Verder vermaak ik me hier prima en probeer ik ditjaar een budget doorlont project te maken van cakes.
    Ook zeker neem ik dit jaar de cakeboxen.
    Heb het doorlont virus te pakken.
    Zeker als ik hier de films bekijk

    Ik heb het vermoede dat ik nu echt een oude *** begin te worden.

  10. #25
    VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    haarlemmermeer
    Berichten
    532
    Thanks
    394
    286 waarderingen in 97 posts
    Hoe ik me voel?
    Woensdag ochtend voelde ik me zwaar naar de gallemiezen, iets te veel bier op denk ik!
    Het vuurwerk was prachtig en heb me prima vermaakt. Ik heb een beetje gemengde gevoelens, ben blij dat de stress over is, krijg ik al mijn vuurwerk wat ik besteld heb, kom ik op tijd aan bij de winkels? Moet ik straks een vervanger zoeken? Welke moet ik dan als vervanger kiezen? We moeten ook nog doorlonten, zal het wel goed verlopen? enz.... Maar vindt het ook zeker jammer dat ik weer een jaar moet wachten en dat ik niks meer kan stoken.
    Deze hele week zal een dipje aanhouden, beetje afkick verschijnselen denk ik!
    Tussen Feb en juni hou ik me rustig..... Maar in Juni/Juli begint het alweer voor mij, er staan veel tripjes op het programma, en voor je het weet ik het alweer augustus en kunnen we weer bestellen! Het jaar gaat echt super snel!

  11. #26
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zwaar genoten, veel publiek, veel complimenten, echt een topdag en iedereen tevreden! In de ochtend hulp van alle buren gehad met opruimen, heel netjes, vonden zij het minste wat ze konden doen na het genieten van het vuurwerk. Ideaal dus en helemaal geen dip, enkel moe haha en jammer dat het voorbij is, maar ook lekker dat het weer even wat rustiger is straks!

    Lekker vooruit kijken naar de volgende dingen zoals Fallas, wat shows her en der, importeurs bezoeken, de zomer en dan gaan we weer, voor je het weet zitten we weer in de auto op weg naar de demo's!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #27
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Ik hou het kort:



  13. Deze 3 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Baal als een stekker dat weer voor bij nu moet weer wachten en wachten en dat duurt allemaal zo lang.. laten we hopen dat snel weer december is haha :P

  15. #29
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Het is nu ca 23:45. Om te bedenken dat ik gisteren nog vuurwerk af stond te steken. om 1:45 Lijkt wel een halve week geleden weer...
    Eind goed, Knal goed!

  16. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2013
    Berichten
    99
    Thanks
    156
    31 waarderingen in 25 posts
    ik baal als een stekker dat het weer voorbij is omdat het zo leuk was ik heb echt genoten met mijn familie en vrienden en nu moet je weer wachten van mij mag de vakantie opnieuw beginnen :P

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •