Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2013
    Berichten
    51
    Thanks
    14
    142 waarderingen in 40 posts
    lijkt niet haalbaar, ik woon in een gemeente met meerdere kernen, cq dorpen. Ieder dorp (kern) wil zijn eigen vuurwerk. Het verhaal gemeenten moet daarom ook niet meer gebruikt worden, het is in steden en dorpen volgens mij. Als je dit berekent is het niet te overzien.!!! (leuk om dit eens uit te zoeken) hoeveel kom je dan?

    Even een feit over afgelopen jaarwisseling (Frankrijk) in Parijs.:
    Hier is een centraal vuurwerk! nadien zijn er 1064 auto's in de hens gegaan! (heb ik het alleen nog maar over auto's. )
    Kosten voor verzekering, geschat minimaal 10 miljoen! Heb ik het nog niet over andere grote steden als lion, Marseille enz. Dit is het bedrag exl. hulpverlening zoal inzet politie , brandweer en ambulance personeel, ziekenhuis enz.! opgezocht en geschat op 65.000 mankrachten.

    Ander feit: ja sorry schaatsers! gegevens 2013 zijn nog niet binnen, daar we net in 2014 zijn.
    2012, 13.000 slachtoffers, kosten 46 miljoen! waarvan 20 miljoen arbeidsverzuim!
    Kom op politiek/ Arno, scoren met schaatsen,

    Conclusie: lekker vuurwerk afsteken op oud en nieuw. #vuurwerk #Politiek #arnobonte #schaatsen
    #publiciteit #verkiezingen
    Gr Wim

  2. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkevents voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Alleen al kwa schietsystemen ga je een groot probleem krijgen als je zoveel shows moet gaan schieten.
    Plus niet iedere certificaat houder zit der op te wachten, laat staan de vrijwilligers.
    Plus dan krijg de provincie het veel te druk met shows controleren, dus dan krijg je dat weer.

    Dus totaal niet haalbaar naar mijn mening

  4. Deze gebruiker waardeert fred 810 voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid 500gram's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Berichten
    696
    Thanks
    721
    538 waarderingen in 159 posts
    En wat te denken van het vuurwerk?

    *Als consumenten vuurwerk verboden wordt,zal er geen importeur dit soort vuurwerk meer importeren wat gaan we dan schieten op kleine locatie's?

    *Of gaan we allemaal naar een groot weiland,publiek op 200meter afstand?

  6. Deze 3 gebruikers waarderen 500gram voor het bericht:


  7. #34
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Zie dit ook niet gebeuren, is gewoon niet haalbaar.
    Staan al meer dan genoeg goede redenen in dit topic.
    Moe wordt je er helaas wel van.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Zie dit ook niet gebeuren, is gewoon niet haalbaar.
    Staan al meer dan genoeg goede redenen in dit topic.
    Moe wordt je er helaas wel van.
    Dat het hier op het form staat is mooi,maar die gene die er over gaan zien dit niet dus het is niet meer dan een uitlaat klep.

  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkevents Bekijk bericht
    lijkt niet haalbaar, ik woon in een gemeente met meerdere kernen, cq dorpen. Ieder dorp (kern) wil zijn eigen vuurwerk. Het verhaal gemeenten moet daarom ook niet meer gebruikt worden, het is in steden en dorpen volgens mij. Als je dit berekent is het niet te overzien.!!! (leuk om dit eens uit te zoeken) hoeveel kom je dan?

    Even een feit over afgelopen jaarwisseling (Frankrijk) in Parijs.:
    Hier is een centraal vuurwerk! nadien zijn er 1064 auto's in de hens gegaan! (heb ik het alleen nog maar over auto's. )
    Kosten voor verzekering, geschat minimaal 10 miljoen! Heb ik het nog niet over andere grote steden als lion, Marseille enz. Dit is het bedrag exl. hulpverlening zoal inzet politie , brandweer en ambulance personeel, ziekenhuis enz.! opgezocht en geschat op 65.000 mankrachten.

    Ander feit: ja sorry schaatsers! gegevens 2013 zijn nog niet binnen, daar we net in 2014 zijn.
    2012, 13.000 slachtoffers, kosten 46 miljoen! waarvan 20 miljoen arbeidsverzuim!
    Kom op politiek/ Arno, scoren met schaatsen,

    Conclusie: lekker vuurwerk afsteken op oud en nieuw. #vuurwerk #Politiek #arnobonte #schaatsen
    #publiciteit #verkiezingen
    Gr Wim
    Als ik moest kiezen tussen schaatsen en vuurwerk( ben schaatsliefhebber) ging ik toch voor vuurwerk( nog grotere liefhebber)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •