Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 74
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    Gisteren werd er een grote pot afgestoken, hij bleef maar door gaan, verder hoor je wel wat meer knallen dan voor de verkoopdagen, maar ook deze knallen klinken niet legaal.

  2. #17
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Hier is het vanavond erg rustig, zo rustig dat ik ook nu de gordijnen maar heb dichtgemaakt, nog geen 1 cake gezien, gister ook niet, alleen wel vaker gehoord..

    hopen op een goede nachtrust

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Hier ook nog vrij rustig. Hoop dat ik morgen toch wel wat sier zie een dag voor de dag zelf, Tot nu toe maar een boeket of 5 gezien deze week.

  4. #19
    VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    haarlemmermeer
    Berichten
    532
    Thanks
    394
    286 waarderingen in 97 posts
    Ik heb zelf nog niks afgestoken, in de verte wel veel vuurwerk te zien! Denk dat dit het eerste jaar voor mij is, dat ik er echt super veel zin heb! En dan te bedenken dat ik vorig jaar helemaal niks had..... Dinsdag wordt echt een top dag, denk aan de vingers jongens!

    ciaooo

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    63
    Thanks
    45
    4 waarderingen in 4 posts
    Hier ging het in de vooravond al behoorlijk hard, leek wel alsof het al oudejaarsdag was. 2 straten verderop gingen ze maar door haha. Inmiddels is het weer opgehouden. Toch wel erg lastig om zelf al je vuurwerk te bewaren, maar vind het zo zonde om nu al 'grote' dingen weg te schieten. Dus alles blijft netjes op z'n plek liggen en ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken:P

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2013
    Berichten
    70
    Thanks
    59
    41 waarderingen in 24 posts
    Hier vanaf 4 hoog mooi uitzicht over de stad en er zit af en toe wat mooi spul bij.
    Ga zo slapen want morgen rond 06.30 naar onze oosterburen

  7. #22
    VWC-Lid xclewsive's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    246
    Thanks
    39
    290 waarderingen in 72 posts
    Hier genoeg knallen. Daardoor hebben de ouderen wel veel om over te klagen. Vanochtend bij de ah stonden ze massaal te klagen en te praten over het vuurwerkmeldpunt.

    Aan de ene kant vind ik die knallen wel mooi en heerlijk om te horen, maar aan de andere kant worden anti -vuurwerkmensen meer en meer gevoed om meer actie te voeren tegen vuurwerk.

  8. #23
    VWC-Lid Toffifee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2013
    Berichten
    49
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Ik snap best dat mensen gaan klagen. Ik ga niks afsteken als dat niet mag en als ik er achter kom dat die kleine van mij dat doet is het gedaan met de pret. Koren op de molen van de antivuuurwerkbrigade

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Berichten
    36
    Thanks
    4
    4 waarderingen in 3 posts
    Heb ook wel zinin morgen, the day before. Morgen eens kijken want ze dan van het weer verwachten, even langs wat mensen om ze vast een gelukkig nieuwjaar te wensen en dan dinsdag helemaal los gaan.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.
    2011?? Dat kan ik me niet meer zo goed herinneren hoor...

    Hier is het nog aardig rustig in de buurt, maar om de zoveel tijd hoor je wel her en der een mortiertje gaan. Altijd prettig om te horen.

  11. #26
    VWC-Lid Stefano1997's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 juli 2012
    Berichten
    163
    Thanks
    240
    52 waarderingen in 31 posts
    Ging gister hier wel aardig tekeer, vooral in de avond. Vandaag is het best rustig, ook rijden de wijkagenten rond op de bike's en hebben enkele keren gemeld op twitter dat ze een paar jochies naar Halt gestuurd hebben.
    Ik zelf heb erg zin in dinsdag, morgen alleen nog even om 11:00 mijn bestelling ophalen.

  12. #27
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Hier en daar hoor je harde knallen,kriebels word steeds groter en gister in een stad waar ik was leek het wel oud en nieuw

  13. #28
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    morgen aan het werk bij harten4, dinsdag eindelijk mijn bestelling ophalen bij haokan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    Net weer een harde knal gehoord, hoop dat ik zometeen wel kan slapen.
    nu maar alvast me tas inpakken voor dinsdag.

  15. #30
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Hier ook al lekker veel lawaai, kon helaas zelf nog niets schieten :( Al een paar blokjes de lucht in zien gaan waarvan één heerlijke van Tropic (weet zo niet welke). Ook al veel illegale knallers gehoord. Dat bouwt de spanning toch wel weer op...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •