Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emlichheim 28-12-13

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Emlichheim 28-12-13

    Het is geen groot report, ik heb ook geen foto's. Maar ik wou toch even mijn ervaring met jullie delen .

    Rond 10:15 Was ik aangekomen bij Aldi Nord in Emlichheim, samen met heel veel andere Nederlanders ;). Want druk dat was het.. Helaas hadden ze niet alles meer. Barracuda, Poison en nog een aantal producten lagen niet meer in de schappen. Het scheen dat Poison er weer aan kwam, Maar dat had de rest van de winkel ook door :P. Heb wel even staan wachten, maar de rest van de mensen waarmee ik op stap was wou ook weer door. Helaas geen Poison voor ons, Maar gelukkig hebben we er nog 2 uit een pakketje. Het was redelijk druk, en hebben best lang bij de kassa moeten wachten.

    Genoeg gehaald bij de Aldi. Op naar de Lidl, die nog geen 500 meter verderop ligt. Toen we naar binnen liepen zagen we lege schappen. Half in de stress op wat er komen gaat, maar daar kwamen de werknemers aan met een volle pallet om alles weer bij te vullen. Het een en ander hebben we uit gekozen, maar het assortiment leek wat klein, en had het gevoel dat het een en ander ontbrak. Deze gedachte heb ik op een of andere manier genegeerd, en we zijn maar in de kassa rij gaan staan, die overigens rete lang was. Toen kwam het geniale moment dat ik naar links keek, en daar nog een hele rij producten zag staan die we nog niet gezien hadden. Onze kar zat al vol, maar die Aligator kon ik natuurlijk niet laten schieten voor dat geld. heb er ook meteen wat meer van mee genomen. Er lagen nog zat andere producten die ik wel zou willen hebben, maar we waren bijna door het geld heen, en om nou die andere producten weer helemaal terug te moeten zetten.. Volgende keer beter. Al met al mogen we niet klagen, want we hebben toch mooi wat leuke producten bij elkaar weten te vinden.

    Tegen 12:15 waren we de Lidl weer uit, en konden we met een gerust hart terug naar huis rijden.


    Ik hoop dat het het lezen waard was ;).
Working...
X