Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 48 van 89 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 1328
  1. #706
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
    Hoe kijken de kenners aan tegen een vergelijking van dit spul met bijvoorbeeld een Transbomber?
    Ik heb een paar consu potten gehad van Funke. Geen NL spul kon daar tegen op. De burst is echt keihard en de spreiding super. Kwaliteit ten top. TIP: Zet de 19 shots potten wel goed vast.

    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  3. #707
    VWC-Lid Graffioso's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Berichten
    215
    Thanks
    15
    625 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Er is wat verwarring omtrent die pijlen lees ik..... jullie collega heeft toen in een filmpje gemaakt op de trophy gezegd dat er een 25 grams knalpijl zou komen.
    Er komt inderdaad een knalpijl aan, maar dat heeft verder niets met Funke te maken
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  4. #708
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
    Hoe kijken de kenners aan tegen een vergelijking van dit spul met bijvoorbeeld een Transbomber?
    Transbomber is maar 25mm en minder dan 2 kilo kruit voor 150 shots maar vooral salvos en hoog tempo zodat de lucht gevuld blijft. En crackling is een "makkelijk" effect.

    Dus moeilijk te vergelijking.

  5. #709
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het is geen compound maar het heeft het zelfde systeem als Rubro. Dus een bundel snellontjes die bij het reserve lont zitten en die steken zo het hoofdlont aan van de volgende cake.

    De illegale blokken hadden veelal 30mm tubes en soms 50mm tubes er tussen. Deze hebben 30mm sierbombettes en 20mm voor de salutes en fluiters. Profblokken met 30mm tubes hebben per tube nooit meer dan de Nederlandse blokjes. Meestal hebben profblokjes met 30mm 20 gram kruit per tube en als ze nog mines bevatten dan zo´n 25 gram hooguit ( dat zie je verder eigenlijk nooit ). Funke is daar wel een uitzondering in dus die boeketten zullen gewoon hetzelfde zijn ( in theorie ) als bij deze consumenten blokjes.
    de funke Heaven Shall Burn I (FC30-600-1) komt op 29,80 gram per schot :P

  6. #710
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Ik ben bang dat het tegen gaat vallen, zal wel weer als de negatiefus worden beschouwd maar eerst zien dan geloven. Voorlopig hebben pangu en evo de dikste boeketten. Veel mooier dan het be spul.

  7. #711
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Ik heb een paar consu potten gehad van Funke. Geen NL spul kon daar tegen op. De burst is echt keihard en de spreiding super. Kwaliteit ten top. TIP: Zet de 19 shots potten wel goed vast.

    Als we eerlijk wezen. Hadden deze prof cakes nooit in be verkocht mogen worden.

  8. #712
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    De burst is nu verminderd. Na het zien van dat filmpje had ik er 12 gepland. Maar nu zijn ze gedowngraded...

  9. #713
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Jup evo fairytail ass, met korting voor 15 ps in nl. Geen stress en net zo goed.

  10. #714
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik ben bang dat het tegen gaat vallen, zal wel weer als de negatiefus worden beschouwd maar eerst zien dan geloven. Voorlopig hebben pangu en evo de dikste boeketten. Veel mooier dan het be spul.
    Eerst zien dan geloven.. je ziet toch het filmpje? Dat is wat je krijgt. Dat de burst minder is dat is in mijn ogen een plusplunt, daar het boeket anders veel te karig is en de sterren tot de grond komen. Deze is ook aanzienlijk sierlijker dan de 2016 Batch met hetzelfde effect.


    Edit: Ik zie nu 2 andere filmpjes en dan snap ik niet wat hierboven met 'gedowngrade' wordt bedoelt. Dit is toch vuurwerk op z'n mooist? Sorry hoor maar daar kan je geen Fairytail assortiment mee vergelijken. Dit is gewoon een dikke klasse hoger.

  11. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  12. #715
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Heb het nog maar zelden op dit forum gehoord dat een mindere burst een pluspunt is.
    Dat kan ik echt niet vatten.
    Meestal is dat reden genoeg om een importeur / product volledig neer te halen.

    Zal niet veel aan te doen zijn als ze mooi afgelijnd binnen F2 willen blijven.
    Als ze beter presteren dan de beste NL Cakeboxen vind ik het dikke prima.
    Is het min of meer gelijk of zitten ze eronder, ben ik klaar met Funke.

  13. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  14. #716
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Eerst zien dan geloven.. je ziet toch het filmpje? Dat is wat je krijgt. Dat de burst minder is dat is in mijn ogen een plusplunt, daar het boeket anders veel te karig is en de sterren tot de grond komen. Deze is ook aanzienlijk sierlijker dan de 2016 Batch met hetzelfde effect.


    Edit: Ik zie nu 2 andere filmpjes en dan snap ik niet wat hierboven met 'gedowngrade' wordt bedoelt. Dit is toch vuurwerk op z'n mooist? Sorry hoor maar daar kan je geen Fairytail assortiment mee vergelijken. Dit is gewoon een dikke klasse hoger.
    Het is nog steeds prachtig spul, maar sommige effecten bv scala kommen beter over met een harde burst. De filmpjes van reverser vond ik prachtige producten tonen.

  15. #717
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Heb het nog maar zelden op dit forum gehoord dat een mindere burst een pluspunt is.
    Dat kan ik echt niet vatten.
    Meestal is dat reden genoeg om een importeur / product volledig neer te halen.

    Zal niet veel aan te doen zijn als ze mooi afgelijnd binnen F2 willen blijven.
    Als ze beter presteren dan de beste NL Cakeboxen vind ik het dikke prima.
    Is het min of meer gelijk of zitten ze eronder, ben ik klaar met Funke.
    Ja dat leer je misschien wel als je wat meer shows bezoekt of op andere dingen let dan enkel een harde burst. Zo begon ik ook met naar vuurwerk kijken, alles moest zo hard mogelijk. Zonder enige kennis van hoeveel burst bij welk effect hoort. En dan zeg je hierboven een goede, die scala zou wel met een harde burst moeten. Maar dat goud effect van het eerste filmpje weer niet, anders knalt dat effect lelijk uit elkaar. Verder betekend een mindere burst niet gelijk een zachte burst, die 2016 versie had gewoon veel te veel flash zoals je op de filmpjes kan zien ( dat wolkje waar je de oranje vonken in terug ziet en de sterren die te hard spreiden ). Deze zullen alsnog echt wel rond de 2 gram flash hebben, net zoals de geliefde Cruel Traction en andere toppers.

  16. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  17. #718
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Kijk maar naar sommige oudere cakes van royal wat een te harde burst met effecten doet.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  18. #719
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.580 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht

    Dan zou ik nu zeker ook voor de jaw breaker gaan, is nu aan 15 eur per cake en is de vervanger voor de hydra
    Jaw breaker is gewoon de Extreme Salute 2.0 :P

  19. #720
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Kijk maar naar sommige oudere cakes van royal wat een te harde burst met effecten doet.
    Kwestie van smaak wellicht.
    Ik ben een burst junkie, voor mij hoeft het niet zo sierlijk.

    Heb 2 soorten Hydra's gehad van Zena.
    Zal nooit die ene pot vergeten, die flink overladen was vergeleken met de andere 5.
    Staat nog steeds op men netvlies gebrand, wat een meppen kwamen daar af.

    Moesten de beelden van de nieuwe cakes niet de naam Funke krijgen maar Rubro of Wolf.
    Had iedereen het zo geloofd.

Pagina 48 van 89 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •