Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 66 van 89 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 976 t/m 990 van 1328
  1. #976
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Tsja, helemaal mee eens met de reacties hierboven. Winkels zoals Zena Olen en HQ Fireworks zullen komende jaren toch echt met korting moeten gaan stunten willen ze het vol gaan houden denk ik. Anders zie ik het best somber voor ze in.

    Prijzen voor siervuurwerk en cakeboxen etc. liggen hier bij de huidige freakacties niet een beetje, maar veel lager.

  2. #977
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Nee, probleem is dat jullie de situatie bekijken door de ogen van de freak.


    Voor 'de normale nederlander' komt het mooie vuurwerk nog steeds van over de grens.

  3. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  4. #978
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Nee, probleem is dat jullie de situatie bekijken door de ogen van de freak.


    Voor 'de normale nederlander' komt het mooie vuurwerk nog steeds van over de grens.
    Hoe bedoel je probleem? Voor wie is dat een probleem?

  5. #979
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Hoe bedoel je probleem? Voor wie is dat een probleem?
    Voor niemand, per se. Ik begrijp wel wat Sirens bedoelt. De winkels in Baarle hebben een geweldige sfeer. Ik ben zelfs daar een tijdje nog geweest toen Nederland al goedkoper was puur alleen voor die Belgische sfeer. Neem bijvoorbeeld Baarle, heerlijke winkelstraten vol Nederlanders in november/december. Vaak half oktober in de herfstvakantie. Kostelijk, geweldige jeugdherinneringen aan. Meen ik allemaal oprecht!

    Maar bij een budget van 400/500 euro en voornamelijk fan van cakeboxen kan ik in die regio toch beter naar Steenbergen of Cees van der Horst in Breda gaan. Het spijt met wel, dan heb je echt veel meer voor datzelfde bedrag.

    Maarja, freaks zijn maar een minimaal percentage van de omzet van zulke winkels heb ik wel begrepen. Daarbij weet je gemiddelde Nederlander nauwelijks het bestaan van vroege freakacties af. Die wil gewoon nog ouderwets lekker naar Baarle rijden eind van het jaar! Snap ik ook wel weer ergens met een kleiner budget!

    Volgens mij heb ik het probleem zo wel aardig verwoord!

  6. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:

    3xh

  7. #980
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Je ziet dan op zo'n nieuws reportage Nederlanders die bij zena geweest zijn en terugkomen met 4 dure NL lesli boxen, "goedkoper" en "mooier" is het dan wat ze zeggen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  8. #981
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Berichten
    172
    Thanks
    79
    199 waarderingen in 53 posts
    Als je voor echt specifieke producten gaat,heeft België toch ook een hoop wat gewoonweg niet in Nederland te krijgen is, denk grote pijlen,Poolse producten, en knallers uiteraard. Dit zijn de lokkers om mensen naar de winkel te krijgen. Albert Hein doet hetzelfde met zn bonus aanbiedingen. Dat is marketing

  9. #982
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Je ziet dan op zo'n nieuws reportage Nederlanders die bij zena geweest zijn en terugkomen met 4 dure NL lesli boxen, "goedkoper" en "mooier" is het dan wat ze zeggen.
    Toen Zena nog uitverkoop had ,was dat inderdaad zo ja

  10. #983
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
    Als je voor echt specifieke producten gaat,heeft België toch ook een hoop wat gewoonweg niet in Nederland te krijgen is, denk grote pijlen,Poolse producten, en knallers uiteraard. Dit zijn de lokkers om mensen naar de winkel te krijgen. Albert Hein doet hetzelfde met zn bonus aanbiedingen. Dat is marketing
    Voor dat soort producten zal ik idd naar Belgie blijven gaan. Maar dan is het tientjes werk.

  11. Deze gebruiker waardeert TCDD voor het bericht:


  12. #984
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Berichten
    172
    Thanks
    79
    199 waarderingen in 53 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Voor dat soort producten zal ik idd naar Belgie blijven gaan. Maar dan is het tientjes werk.

    Klopt, het zijn eigenlijk de "voor erbij " producten. Ik woon in baarle Nassau dus kan elke week even heen lopen en een aanbieding kopen, zo ben ik heeeeeel goedkoop uit

  13. #985
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    ..........
    Laatst gewijzigd door TCDD; 13 december 2018 om 21:27

  14. #986
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Waarom zijn ze dan goed in aanbiedingen en acties overbrengen, maar transparantie over gang van zaken achterwege houden?
    Omdat ze ons als consument (want meer ben je niet!) niets verplicht zijn. Slecht nieuws houdt mensen weg uit de winkels, goed nieuws en lokkertjes zorgt voor meer drukte. Dat is slimme marketing.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  15. Deze 2 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  16. #987
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Omdat ze ons als consument (want meer ben je niet!) niets verplicht zijn. Slecht nieuws houdt mensen weg uit de winkels, goed nieuws en lokkertjes zorgt voor meer drukte. Dat is slimme marketing.
    Klanten die voor een dichte deur staan, of leeg assortiment is ook slimme marketing?

  17. #988
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Siervuurwerk is er duurder en bepaalde funke producten zijn leuk, als ze uberhaubt al opvooraard zijn ontiegelijk duur . Belgie is al jaren niet meer interessant

  18. #989
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.492
    Thanks
    1.977
    1.223 waarderingen in 409 posts
    En dan nu mijn mening over België:

    Ik ga ieder naar België (vaak Baarle), ookal is het vooral om in bijvoorbeeld oktober al die heerlijke sfeer te proeven! Met het jaar wordt het aanbod en aanbiedingen wel minder... vooral afgelopen jaar bij Zena. Dit had ook verschillende oorzaken waaronder natuurlijk het overleg met de Belgische overheid over het P1 vuurwerk. Wat ook meespeelde waren de pechgevallen in China met overstromingen enz. Ik hoop in ieder geval dat het dit jaar beter gaat en dat er voor Zena weer een goed seizoen te wachten staat.

    Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat je niet echt meer voor het siervuurwerk naar België hoeft, de freakacties in NL zijn inderdaad vaak een stuk beter. Met het Funke spul wordt het voor veel liefhebbers wel weer aantrekkelijk om naar het zuiden af te reizen. Heb zelf vorig jaar de Corolla Blue gehad en dat was wel echt een top blok! Nu hopen dat de voorraad dit jaar meer is en dat het aantal klanten meer verspreid raakt ipv 1 week topdrukte omdat de Funke producten anders alweer uitverkocht zijn...

    Dit was mijn mening over Zena

  19. #990
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 juli 2018
    Berichten
    184
    Thanks
    249
    81 waarderingen in 38 posts
    Weet iemand of er acties zijn in Maaseik op het moment?

Pagina 66 van 89 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •