Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 42 van 89 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 616 t/m 630 van 1328
  1. #616
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Weet iemand of ze in maasseik al de bifrost en constellation binnen hebben wil die graag halen met de 25% korting maar niet voor niks willen rijden

  2. #617
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    Bel je ze even op

  3. #618
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Berichten
    94
    Thanks
    4
    11 waarderingen in 7 posts
    Iemand enig idee wanneer de knallers van funke binnen komen? En de scream 5s?

  4. #619
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Berichten
    223
    Thanks
    279
    458 waarderingen in 146 posts
    Prijzen zijn wel echt duur helaas, maar is het zeker nog waard om een ritje te maken!

  5. #620
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts
    Ik heb geruchten gehoord dat deze rond de herfstvakantie of erna binnen komen. Dat is wat ik gehoord heb he. Dus hou me er niet op vast.

  6. #621
    VWC-Lid Joyce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Berichten
    291
    Thanks
    17
    417 waarderingen in 130 posts




    Acties geldig van 14 oktober tot en met 29 oktober bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
    Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  7. #622
    VWC-Lid Joyce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Berichten
    291
    Thanks
    17
    417 waarderingen in 130 posts


    Zena's Weekendrammers, gewoon omdat het kan! 40 Spaanse Vlinders voor € 20 of een 49 schots cake voor slechts € 20! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

    https://youtu.be/SvGfGuEr5qQ
    https://youtu.be/vteSmQQRTCg
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  8. #623
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Er zijn nu wel 4 Grams nitraten maar komen er ook 4 grams vlinders? De truenos zijn maar 2 gram.

    (of zit er verschil in de kwaliteit van het Flashkruid tussen de nitraten en truenos?)

  9. #624
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Er zijn nu wel 4 Grams nitraten maar komen er ook 4 grams vlinders? De truenos zijn maar 2 gram.

    (of zit er verschil in de kwaliteit van het Flashkruid tussen de nitraten en truenos?)
    Die nitraten bevatten geen 4 gram flash, maar totaal met de vlam 4 gram. De nieuwe knallers bevatten tot nu toe allemaal maar tot 2 gram ( of minder ).

  10. #625
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Er zijn nu wel 4 Grams nitraten maar komen er ook 4 grams vlinders? De truenos zijn maar 2 gram.

    (of zit er verschil in de kwaliteit van het Flashkruid tussen de nitraten en truenos?)
    het is ook nooit goed he?...

  11. #626
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Die nitraten bevatten geen 4 gram flash, maar totaal met de vlam 4 gram. De nieuwe knallers bevatten tot nu toe allemaal maar tot 2 gram ( of minder ).
    Hehe sorry ben normaal ook meer van het siervuurwerk maar ind had niet bedacht dat de preburner ook nog erbij moest.

    Maar in feite zit er geen verschil tussen alle nieuwe p1 knallers,

  12. #627
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Hehe sorry ben normaal ook meer van het siervuurwerk maar ind had niet bedacht dat de preburner ook nog erbij moest.

    Maar in feite zit er geen verschil tussen alle nieuwe p1 knallers,
    Nou ja, niet alleen de hoeveelheid flash is van belang bij de klank. Ook de manier van opsluiting bijvoorbeeld. Verder liggen de P1 knallers tot nu toe allemaal dicht bij de 2 gram flash, van wat ik heb begrepen om de Belgische overheid tegemoed te komen. Je kan namelijk tot 10 gram ( flash ) in P1 producten doen.

    Wat ik graag zou zien is een singleshot met 8/10 gram flash. Dat zou ook logischer als 'geluidsgenerator' fungeren, waar P1 eigenlijk voor bedoeld is. Dat zou ook echt een goudmijn worden, elke freak zit daar wel op te wachten. Daarmee zou je ook een soort doorlont salute cake kunnen maken, al wordt dat een moeilijker principe in verband met de vertraging. Ik bedoel dat een doorlont systeem zoals die van Rubro, dat gaat dan moeilijk worden met enkelschotsbuizen. Die zouden dan allemaal achter elkaar afgaan, waardoor je een soort rapid-fire krijgt. Je zou wel een doorlontsysteem kunnen doen net zoals de cakeboxen bij ons in Nederland, die je zelf moet doorlonten. Zo kan je makkelijk een salute cake creëren met flink wat flash per schot.
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 21 oktober 2017 om 00:09

  13. #628
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Nou ja, niet alleen de hoeveelheid flash is van belang bij de klank. Ook de manier van opsluiting bijvoorbeeld. Verder liggen de P1 knallers tot nu toe allemaal dicht bij de 2 gram flash, van wat ik heb begrepen om de Belgische overheid tegemoed te komen. Je kan namelijk tot 10 gram ( flash ) in P1 producten doen.

    Wat ik graag zou zien is een singleshot met 8/10 gram flash. Dat zou ook logischer als 'geluidsgenerator' fungeren, waar P1 eigenlijk voor bedoeld is. Dat zou ook echt een goudmijn worden, elke freak zit daar wel op te wachten. Daarmee zou je ook een soort doorlont salute cake kunnen maken, al wordt dat een moeilijker principe in verband met de vertraging. Ik bedoel dat een doorlont systeem zoals die van Rubro, dat gaat dan moeilijk worden met enkelschotsbuizen. Die zouden dan allemaal achter elkaar afgaan, waardoor je een soort rapid-fire krijgt. Je zou wel een doorlontsysteem kunnen doen net zoals de cakeboxen bij ons in Nederland, die je zelf moet doorlonten. Zo kan je makkelijk een salute cake creëren met flink wat flash per schot.
    Er kwamen nog wel pirat 4 strijkers aan dacht ik, en die hebben dan 3 gram flash, of zit er op een strijkers ook nog een preburner?

  14. #629
    VWC-Lid Graffioso's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Berichten
    215
    Thanks
    15
    625 waarderingen in 125 posts
    Op een strijker zit de strijkkop die deel uitmaakt van het kruitgewicht
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  15. Deze gebruiker waardeert Graffioso voor het bericht:


  16. #630
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    En, mits goed gemaakt. Het vertragingskruit...hopelijk is deze aangeperst.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

Pagina 42 van 89 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •