Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 100
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Dolfijn [Baarle-Hertog]

    Dolfijn is gevestigd in Baarle-Hertog en hebben daar 1 vestiging tot hun beschikking die ook het makkelijkste te bereiken is met het OV, het is gevestigd naast een bushalte.
    In dit topic zullen enkele gegevens over Dolfijn worden weergegeven, hierbij hoort ook fotomateriaal, klik op de foto's voor een grotere afbeelding.

    Contactgegevens:



    Dolfijn
    Chaamseweg 14
    Baarle-Hertog
    Tel (NL): +31(0)13-5073757
    Tel (B): +32(0)14-699265
    Email: [email protected]
    Website: Vuurwerk-Baarle.com


    Openingstijden:


    1 januari tot 1 september:
    Alleen op afspraak geopend
    1 september t/m 24 december:
    In september op MAANDAG gesloten
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00
    Zaterdag en Zondag van 09:00 - 18:00
    25 december t/m 31 december:
    25 december (1e Kerstdag) enkel op afspraak
    26 december t/m 30 december 08:00 - 21:00
    31 december 08:00 - 17:00



    Assortiment:

    Dolfijn is uniek in Baarle-Hertog als het gaat om het assortiment. Bij Dolfijn hebben ze andere merken te koop en dus ook andere producten, ze verkopen o.a. vuurwerk van WECO, SkyLine (Vulcan), Panda en BKV. Dit zijn toch bekende merken, maar ook merken die niet allemaal overal worden verkocht en daardoor hebben zij een speciaal assortiment aan te bieden.
    Het assortiment wat ze bij Dolfijn aanbieden is niet ontzettend groot, wel is er van alle soorten vuurwerk wat te krijgen (cakes, pijlen, fonteinen etc.) en zijn de producten vooral van goede kwaliteit. Consumenten kunnen hier zeker een mooie collectie aanschaffen voor relatief lage prijzen wanneer wordt gekeken naar prijs-/kwaliteitsverhouding van meerdere producten.


    Winkelinrichting:

    Vuurwerkwinkels hebben natuurlijk een inrichting nodig om de producten zo goed en interactief mogelijk aan de consument aan te bieden. Bij Dolfijn is de inrichting simpel, maar wel doeltreffend aangezien de producten duidelijk zichtbaar zijn. Wanneer je de winkel binnen loopt heb je aan het einde in de gehele breedte van de winkel een balie en langs de muren hangen vitrines met daarin de producten (dummy-versies) uigestald, de prijzen staan ook duidelijk vermeld op de producten. Halverwege de winkel staat ook nog een tafeltje met daarop de melk en suiker voor de koffie.


    Service:

    Bij Dolfijn is het erg klantgericht, klanttevredenheid staat duidelijk bovenaan. Ze gebruiken meerdere manieren om de klanten tevreden te stellen, zo hebben ze duidelijke informatie over de producten die zij verkopen en kunnen zij ook helpen wanneer het gaat om keuzes maken bij het aanschaffen. Daarbij nemen ze, wanneer de tijd dat toelaat, de tijd voor de klanten voor een gesprek en is het ook de gewoonte om de klant koffie of chocolademelk te schenken.
    Als het gaat om prijzen van het vuurwerk valt het op dat er vaak korting wordt gegeven op producten bij een grotere afname ervan of wanneer het om een assortiment gaat.


    Foto's:

    Hierboven staan enkele foto's van de winkels, meerdere foto's zijn in ons album te vinden. Klik hier om de foto's van Dolfijn te bekijken.
    Aangezien het niet de gewoonte is om foto's te maken binnen in de winkel staan er alleen een paar foto's van buitenaf online. Voor foto's van producten die bij Dolfijn worden verkocht verwijzen wij jullie naar de site, hier staan de producten en prijslijst op van hetgeen er te koop is.

  2. #2
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ik ben ook altijd erg tevreden over dolfijn zowel over de klant vriendelijkheid als over de uitleg over de producten die er te ver krijgen zijn.. krijg altijd een leuke korting.
    en krijg altijd een aantal gratis producten mee.

  3. #3
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    ik heb er dit jaar steel hawk pijlen gehaald waren leuk voor het geld alleen knalde een pijl wel direct bij de grond dat was wel effe schrikken
    is er nog wat anders aan te raden bij dolfijn alvast bedankt

  4. #4
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hoeveel kosten de steel hawk pijlen eigenlijk?
    Heb er wel wat filmpjes van gezien en ze zijn wel grappig.

    Kwam die foute pijl door de stijglading? Of was er niet eens iets van de stijglading afgegaan..(dat het eerste wat je ziet het boeket was).

  5. #5
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    de pijlen waren dacht ik 12.50 kan een euro ernaast zitten

    me pa stak de pijl aan en volgens mij was het lont schietlont gewoorden ofzo want de pijl ging gelijk af er was ook geen stijlading oze oren en handen tintelde nog voor een paar uur na we stonden er ook een meter van af alle andere pijlen deden het wel goed

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Voor dergelijke dingen is die afstand natuurlijk.

    Ik heb nog eens gelezen en ook eens een filmpje gezien van een steel hawk die bleef staan. Maar over het algemeen hoor ik er alleen positieve dingen over.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    M`n neefje is er 3 weken geleden geweest. Ze verkopen de bruine (volgens de verkoper thunder crackers) met roze crepe nitraten in een zwarte doos. (E 10,-) Ze zijn naar mijn mening wel redelijk.

    Ook heeft m`n neefje een cakje van E 10,- meegenomen genaamd heavenly paradise.. er staat een duivel op. waarom ze het dan heavenly paradise noemen?

    Vorige week die cake afgestoken. op de beschrijving zou het gaan om bleu peony with fish effect..... weinig van gemerkt !!!!!!! het waren gewoon multicolor palm achtige boeketten... beetje raar

  8. Deze gebruiker waardeert djara voor het bericht:


  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
    Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
    Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
    Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
    De Monsterking was daar ook te koop.
    En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €

  10. #9
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
    Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
    Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
    Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
    De Monsterking was daar ook te koop.
    En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €
    moontan kun je mij vertellen wat die aanbieding in houd wat kan ik me voorstellen bij "grote cakes" 6 stuks voor 70 euro lijkt me nou niet echt spectaculair... toen ik er was vorig jaar heb ik dit namelijk niet gezien.

  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
    Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
    Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
    Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
    De Monsterking was daar ook te koop.
    En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €
    Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik DENK dat het enigste wat ze hebben ook op hun site staat.. kheb het niet aan m`n neefje gevraagd. maar volgens mij heeft Gurby meer ervaring en is hij er zelf een aantal keren geweest ...

    Ik heb al meerdere keren op verschillende forums iets over dolfijn gelezen. met name dat het personeel vriendelijk is en bijna altijd de winkel voor je open doet buiten het seizoen. verder lees ik dat het assortiment niet groot is. MAAR men bied wel andere merken aan dan bv original/bonbridge die in veel winkeltjes verkocht wordt.

    en die bruine nitraten waren ook goed te doen ...

  12. #11
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
    Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik DENK dat het enigste wat ze hebben ook op hun site staat.. kheb het niet aan m`n neefje gevraagd. maar volgens mij heeft Gurby meer ervaring en is hij er zelf een aantal keren geweest ...

    Ik heb al meerdere keren op verschillende forums iets over dolfijn gelezen. met name dat het personeel vriendelijk is en bijna altijd de winkel voor je open doet buiten het seizoen. verder lees ik dat het assortiment niet groot is. MAAR men bied wel andere merken aan dan bv original/bonbridge die in veel winkeltjes verkocht wordt.

    en die bruine nitraten waren ook goed te doen ...
    dat klopt ik ben er ook geweest, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam te noemen ... maar het klinkt zo heftig " 6 grote cake's " dus ik dacht oh is er iets nieuws gekomen dan ,maar ik heb al even gekeken en het is me al duidelijk.. 19sh serie is het.. wel leuk spul altijd te doen 6 stuks voor 70 eurie's

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dank je Djara. De keren dat ik er was, was steeds in het midden van het jaar.
    En toen was er zeer weinig op voorraad. Wel veel pijlenpakketten maar qau sier niet veel. Misschien dat ze tegen oud en nieuw meer in huis hebben.
    Een klein winkeltje, ligt een beetje ver af van de andere 3 winkels in Baarle.
    Maar de gastvriendelijkheid van de mensen in de winkel is mij ook bij gebleven.
    Inmiddels de website opgeweest. Inderdaad. Het gaat om 6 "taarten" die nu 75 euro kosten.

  14. #13
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Om even duidelijkheid te scheppen, er is ons gemeld dat hun website up-to-date wordt gehouden qua assortiment. Wat online staat zul je daar dus tegen komen.

  15. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    op de site staan nu die gekleurde vlinders... zijn die de moeite waard?

  16. #15
    VWC-Lid A.Ficke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 december 2005
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
    op de site staan nu die gekleurde vlinders... zijn die de moeite waard?
    Als het goed is wel ja Ik had afgelopen jaar als het goed is ook deze vlinders maar dan via een dealer hier. Echt goed spul niet te vergelijken met de nieuwe tt's en kleine spanish crackers. Net zoals de nitraten die ze bij dolfijn hebben. Echt top.

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •