Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het stond dus echt op de pakjesboot!
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Pff.. die 19sh potten zijn met die aanbieding nog steeds duur. (hehe :P) 100,- was perfect geweest. Jammer dat dadelijk alles alweer is uitverkocht en je dus de laatste 3 dagen van het jaar niks meer kunt krijgen. :(

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Pff.. die 19sh potten zijn met die aanbieding nog steeds duur. (hehe :P) 100,- was perfect geweest. Jammer dat dadelijk alles alweer is uitverkocht en je dus de laatste 3 dagen van het jaar niks meer kunt krijgen. :(
        100,- is weggeven met die kwaliteit. 120-140 is reëel. Ik haal mijne mooi de 28ste. Net als funke wat je hier niet hebt
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
          100,- is weggeven met die kwaliteit. 120-140 is reëel. Ik haal mijne mooi de 28ste. Net als funke wat je hier niet hebt
          Toch niet meer dan 25 kg hè? Is zeker niet bevorderlijk voor het bestaan van onze hobby.
          ..

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
            Toch niet meer dan 25 kg hè? Is zeker niet bevorderlijk voor het bestaan van onze hobby.
            Grapje hoop ik?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
              Grapje hoop ik?
              Jazeker. Matii weet denk ik wel wat ik bedoel.
              ..

              Comment


                Die 19 shots cakes hebben een flinke burst.... ben aant twijfelen geraakt.... nog een nachtje slapen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                  Jazeker. Matii weet denk ik wel wat ik bedoel.
                  Zozo dat snap ik zeker, maar dat is niks vergleken bij dat andere wat ik niet nader noem. Het gaat overal offtopic
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Pff de bakken nu al uitverkocht , staan iig niet meer op de site .
                    19shots wel nog gelukkig
                    Als ik Henri was zou ik voor volgend jaar weten wat ik bestelde ..... en dan niet alleen veeeel meer maar ook elk product wat uitgebracht wordt van Funke
                    Natural Born Pyro

                    Comment


                      Setje 19sh....check

                      Comment


                        Het is toch niet normaal dat de funke boxen alweer op zijn :S

                        Hindoe is ook alweer van de site..wat een drama weer.

                        Comment


                          Misschien verkoopt zena ook wel aantal doosjes door aan bevriende Duitse winkels.

                          Comment


                            Bedankt voor de info, scheelt een ritje!

                            Comment


                              Afgelopen maandag bij Zena in Maaseik geweest. Ondanks de prachtige producten die ik daar als eerste klant heb mee mogen nemen geen geweldige service ontvangen.

                              De nieuwe dummys stonden nog niet klaar in de winkel dus kon geen productcodes of namen opschrijven, a fijn. Toch naar de kassa gelopen, hier +-5 minuten gewacht tot de twee pratende werknemers eindelijk konden komen. Eenmaal bij de kassa kon er weer gewacht worden want deze waren nog niet aangezet, prima, kan gebeuren. Hierbij gezegd welke producten ik graag zou willen ontvangen, nja was niet mogelijk want ik had geen productcodes van de nieuwe producten... (Stonden dus ook niet in de winkel!!). Uiteindelijk de werknemer de productcodes opgezocht in het magazijn, eenmaal terug netjes ingevoerd en ik kon betalen. Voordat ik betaald had kwam ik erachter dat de prijs veel te hoog was, toen de LVC pas maar zelf aangereikt aangezien hier niet om gevraagd was.. Ja de prijs werd al beter, toch te weinig want er waren 3 producten niet toegevoegd.. Kan gebeuren.. Eenmaal betaald was het wachten volgens 'normale' tijd.

                              Al om al een redelijk amateuristische werkwijze waarbij veel problemen al lang voorkomen hadden kunnen worden! Veel mensen waren aan het wachten...

                              Neemt niet weg dat de kwaliteit van de meeste producten die worden aangeboden hoog is.

                              Comment












                                + veel meer in de winkel!

                                Acties geldig van 9 december tot en met 10 december bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                                Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                                HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                                Comment

                                Working...
                                X