Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
    200 voor een bak met 150/200 schoten en verschillende schiet richtingen vind ik niet zo veel geld.

    maar dan moet het wel echt een toffe bak zijn
    Denk dat de supernaut eerder richting de 300 gaat aangezien dat 7 cakes zijn. Beetje fraaie 500grammer zit je snel op 40€ en dan dus 7 maal.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Ik vind alle speculaties altijd zeer mooi om te lezen Echter heb ik er vertrouwen in dat Zena dusdanige prijzen gaat hanteren die prijs/kwaliteit gezien te verteren zijn. Naar mijn mening doen ze dat ook met het huidige assortiment, lijkt mij raar als die voor deze lijn anders zou zijn. Ze hebben hier natuurlijk ook van voren over na gedacht... kijk naar de gemiddelde compound box in Nederland die wat meer schoten+schietrichtingen heeft, die zijn vaak ook niet 'goedkoop'. Maar dat is de prijs die je betaald voor wat je krijgt.

      EDIT: Mijn gevoel zegt dat het mee gaat vallen 25-30 euro per cake Maarja voor mijn gevoel daar koop je niets voor
      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

      Comment


        Jammer dat Zena Nederland deze niet gaan verkopen. Wil als ik nog budget vrij krijg anders laatste 3 dagen van dit jaar even langsgaan. Nu met de nieuwe regels zou dit nu dan wel mogen, toch?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
          Jammer dat Zena Nederland deze niet gaan verkopen. Wil als ik nog budget vrij krijg anders laatste 3 dagen van dit jaar even langsgaan. Nu met de nieuwe regels zou dit nu dan wel mogen, toch?
          Goede vraag eigenlijk, ik weet hier ook het fijne niet van? Als men normaal beredeneerd zou men zeggen dit is hetzelfde als alle andere compounds? Eventueel het gebruik van ander kruit?
          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Jammer dat Zena Nederland deze niet gaan verkopen. Wil als ik nog budget vrij krijg anders laatste 3 dagen van dit jaar even langsgaan. Nu met de nieuwe regels zou dit nu dan wel mogen, toch?
            Die gaan toch over 120db?
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Die gaan toch over 120db?
              Denk indd dat die in Nederland zou worden afgekeurd.
              ☞M~PYRO☞

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                Denk dat de supernaut eerder richting de 300 gaat aangezien dat 7 cakes zijn. Beetje fraaie 500grammer zit je snel op 40€ en dan dus 7 maal.
                De supernaut komt tussen de 250 en 350 heb ik vernomen. Zou niet veel afwijken van de prof versie.

                Comment


                  Geweldig, die speculaties!

                  Kan echt niet meer wachten op dat ding, t.o.v. prof-verzie zal het echt wel goed zitten Zena kennende!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                    De supernaut komt tussen de 250 en 350 heb ik vernomen. Zou niet veel afwijken van de prof versie.
                    is die dan ook 288 shots? dan is 250/300 nog wel acceptabel.

                    vorig jaar ook 200 betaald voor de rubro flash of the gods..



                    kopie van origineel alleen minder mm?

                    Zena kan toch wel iets weggeven? een tipje..

                    lijkt me toch niet, dat ze deze producten blanco aanschaffen..
                    Op internet ook niets te vinden van Funke consumenten cakes (althans niet deze grote)

                    Comment


                      volgens mij kwam deze ook voor in dat filmpje van Koet,
                      Cakebox "New Corolla"
                      100sh 30mm

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                        volgens mij kwam deze ook voor in dat filmpje van Koet,
                        Cakebox "New Corolla"
                        100sh 30mm

                        Volgens mij zaten daar aan het einde salute in, en deze niet
                        Laatst aangepast door moesten; 4 November 2017, 12:13.
                        ☞M~PYRO☞

                        Comment




                          Twee verschillende 23 schots cakes samen voor € 45 of een jellyfish waaier voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)


                          HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                          Comment


                            Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

                            Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

                            FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
                            FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
                            FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
                            FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
                            FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

                            Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

                            Groeten vanuit Zena
                            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                            Comment


                              Prijzen naar verwachting, alle 4 voor 500.- ?
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Mega introductieknaller klinkt goed.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X