Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Voor mijn de silver salute

    Comment


      #32
      six best possible van china red
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #33
        Vip collection.. Qua prijs kwaliteit echt super! Heb meerdere bakkies gehad en ze waren echt allemaal top!

        Comment


          #34
          Poisonous spider van brilliant

          Comment


            #35
            Zena Revolution, de hele straat heeft er enorm van genoten

            Comment


              #36
              Voor mezelf Down Under, het publiek koos overduidelijk voor de Cross. Beide van Marijn.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Tot dusver de Road To China van Giezen, ook wel bekend als Golden Power. Nog even kijken hoe die het in de straat gaat doen.

                Andere kanshebber, bij goede prestatie, voor mij is Freestyle van Royal: dikke spinning tail waaier met multicolour peonies. Kan heel erg mooi gaan uitpakken!
                Pff, moeilijk om te kiezen tussen Golden Power en New Moon... Doe toch maar Golden Power/Road To China.

                Comment


                  #38
                  Ammo Crate of The Impossible?

                  Comment


                    #39
                    mmm lastig, er waren zoveel mooie dingen dit jaar.
                    Maar ik ga toch voor de extreme salute 2.0. Mooie afwisselende potten voor een scherpe prijs.

                    Comment


                      #40
                      Chengdu, Pangu fireworks

                      Keiharde burst, enorme grote ronde boeketten van gouden blinkers die lang blijven hangen.

                      Ook nog eens een leuk golden glitter minetje erbij, echt een prachtding.

                      Comment


                        #41
                        Big 19, blijft voor mij gewoon de topper. Gezien de prijs kwaliteit verhouding €10,40 per pot van dit kaliber is gewoon top.

                        Beste knalcake is met kop en schouders shock wave 1 van schuurmans, wat was deze weer geweldig, de reacties van omstanders "dat is illegaal" hahaha. Hopelijk is deze er dit jaar weer.

                        Comment


                          #42
                          Voor mij de Double Fury en de Triple freestyle Madness.. wat een bakken voor dat geld!
                          https://www.facebook.com/fallasfans

                          Comment


                            #43
                            omdat ik moet kiezen uit me eigen collectie, kies ik voor de king cobra , wat een heerlijke pot was dit zeg

                            --pyro99
                            Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                            Comment


                              #44
                              ik ga denk ik voor de morning glory's van de action wat een spektakel heel me achtertuin lichte op en dan de overloop in kleuren zeker voor volgend jaar weer meepakken

                              Comment


                                #45
                                Dat is toch magisch!

                                Comment

                                Working...
                                X