Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: De beste vuurwerkimporteur 2013

Aantal stemmers
489. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 2Fireworks

    0 0%
  • Boerenbond / Welkoop

    4 0,82%
  • Bonfireworks

    1 0,20%
  • Broekhoff Vuurwerk

    6 1,23%
  • Cafferata Vuurwerk

    6 1,23%
  • China Red

    17 3,48%
  • Evolution Fireworks

    4 0,82%
  • GBV-WECO-BKV

    4 0,82%
  • Hardix Vuurwerk

    6 1,23%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,45%
  • Lesli Vuurwerk

    25 5,11%
  • Marijn Vuurwerk

    7 1,43%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Nameless Fireworks

    2 0,41%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,82%
  • Pyrostar [NL]

    0 0%
  • Royal Fireworks

    134 27,40%
  • Rubro Fireworks

    40 8,18%
  • Schuurmans Vuurwerk

    12 2,45%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerk 24

    1 0,20%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

    155 31,70%
  • Wolff Vuurwerk

    49 10,02%
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 141
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    ik heb een aantal kandidaten voor dit jaar.

    Royal
    Rubro
    Lesli
    Wolff
    Vuurwerktotaal.

    ik breng mn stem pas na de jaarwisseling uit.

    China Red word het iig niet, daar is de kwaliteit zo dramatisch achteruit gegaan dat is gewoon zonde. ze kwamen ijzersterk op de markt maar nu blijft daar maar weinig van over.

    Rubro heeft toch wel licht mn voorkeur, oke ze zijn niet de goedkoopste maar de cakes zitten wel degelijk in elkaar, kwaliteit lontjes, dit jaar nieuw doorlont systeem en een hoop nieuwe producten, verkrijgbaarheid is ook een stuk beter als vorig jaar.. nu maar afwachten of ze ook leveren wat ze je beloven want tijdens een demo zit er nogal is een gepeperd sampletje tussen

    Lesli maakt ook een goede kans, hoop mooie nieuwe producten, goede prijzen alleen de pamela was al uitverkocht. kwaliteit cakes met reservelonten. ben zeer benieuwd hoe ze presteren tijdens de jaarwisseling, heb dit jaar voor het eerst lesli producten gekocht. enneuh door Lesli heb ik weer eindelijk weer binkies!

    Royal ben ik ook benieuwd naar, word ook voor het eerst. ben benieuwd of ze de rubro blokjes kunnen evenaren of zelfs beter presteren 31e pas mn royal doorlontbakken ophalen dus nog ff wachten

    Wolff is gewoon ieder jaar goed verkrijgbaar, goede prijs/kwaliteit en de producten presteren over het algemeen ieder jaar gewoon constant.

  2. #32
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Ok, Royal it is. Van de Royal Knock Down tot de Golden Power. Wat een kwaliteit. De cakes zitten top in elkaar (stevig, zwaar enz.), de burst is loeihard en de kleuren zijn prachtig en helder. Ze zijn niet de goedkoopste (en dat pretenderen ze zelf ook niet) maar voor mij dit jaar zeker de beste !!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Heb gekozen voor vuurwerkvisie, dit omdat hun prijs/kwaliteit gewoon goed is!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

    Royal staat op een goede 2e plek bij mij.

  5. #35
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Royal fireworks!

    Snap echt niet waarom zena/vuurwerkvisie op kop ligt. Heb gister heel veel cakes gezien van dit merk maar legde het allen af tegen Royal fireworks, wolff, caferatta.

    De kleuren zijn leuk maar effecten van veel cakes komen niet goed uit de verf, allen zachte burst en vaak laag. Prijs geeft het ook wel een beetje aan,

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Dit jaar is het voor mij Royal. Ze hebben veel nieuwe en mooie producten op de markt gezet, en dat was gister wel te zien ook! De kwaliteit van de cakes is goed, burst is bij elke cake snoeihard en de boeketten zijn lekker groot, vol en helder. Jammer dat de Garden of Eden dit jaar was afgekeurd maar gelukkig hadden ze nog andere mooie boxen zoals de Royal Celebration en de Golden Power. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan brengen!

    Over Rubro en Zena was ik ook zeer tevreden.

  7. #37
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Royal Fireworks! Met kop en schouders er bovenuit.

  8. #38
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Ook gestemd op Royal Fireworks, vind ze samen met Wolff de beste van Nederland. Maar gezien de prijs/kwaliteit van de boxen ga ik voor Royal. Wolff kan daar nog zeker stappen maken.

  9. #39
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    ROYAL FIREWORKS! ...met stipt op 1 !!
    Prima boxen! Mooie cakes uit verscheidene series!

    Wilde ook even de spraakmakende nieuwkomers noemen;
    ZEN FIREWORKS (Nameless) en EVOLUTION FIREWORKS!

    Zullen we komend jaar vast nog meer van horen!
    Eind goed, Knal goed!

  10. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  11. #40
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Wolff is de meest constante importeur. kwaliteit is zoals op importeur demo wordt getoond. Geen schimmige zaken. Geen rij afgekeurde artikelen. In alle prijsklassen uitstekende producten, veel diversiteit in het aanbod. Goede leveringen aan winkels, waardoor klanten niet teleurgetld worden. Wat wil je nog meer? Kortom chapeau!

  12. #41
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ik heb op Royal Fireworks gestemd, ondanks dat ik maar 2 producten van ze had; Gate of heaven 1 & China by Night pakket. Wat mij opvalt bij Royal is dat de burst echt loei en loeihard is. Ik vond bij het CBN pakket de boeketgrootte ook nog heel erg goed, en wat ik op de filmpjes hier zie is Royal echt heel erg goed bezig. Chapeau! Maar wat ik ook vaak hoor is dat de leveringen niet altijd top zijn, en nog meerdere negatieve verhalen. Wanneer hieraan wordt gewerkt ben je de beste. Naast Royal vond ik Lesli en Zena ook heel erg goed. Zena heeft leuke budgettoppers, maar omdat het budgettoppers zijn ga je al snel de kwaliteit een beetje anders beoordelen. Het was immers toch goedkoop. Bij Lesli hebben ze vele nieuwe producten ingebracht, goede producten, en ook qua levering is Lesli een vd beste importeurs van Nederland. Nooit gezeik mee etc. Ik zeg dus Royal afgaande op het kwaliteit van het vuurwerk, maar wanneer je het winkeliersaspect bekijkt, dus alles inéén, is het denkik Lesli.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic Bekijk bericht
    Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

    Royal staat op een goede 2e plek bij mij.
    je haalt de woorden uit mn mond! wist ook niet echt wat ik kon verwachten van de nieuwe rubro blokken maar ze waren echt prachtig weer! had de Starpalm en de Golden Tarantula.

    Royal volgt op plaats 2, Power of Gold en Royal's Celebration nog de 31e erbij gehaald, en die konden goed meekomen met de rubro blokken!

    komende jaarwisseling zowiezo weer een stel rubro en royal blokjes scoren! zijn echt topproducten

  14. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    heb mij stem aan royal gegeven maar als ik een top 5 zou maken zijn dat,

    Royal
    zena
    lesli
    Zen
    Rubro

    O.a een goede nieuwkommer in de top. Lesli die dit jaar goed heeft gedaan met inoveren. En niet belachelijk dure nieuwkomers. Royal die ondanks veel tegenslag toch nog veel leuke nieuwkomers heeft gebracht. Zena niet het beste spul altijd. Maar wel een ijzersterke prijs/kwaliteits verhouding. En Rubro tja had er alleen oudere producten van. En waren niet gek goed. Maar wel gewoon top voor het geld wat ze hebben gekost.

  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    IK heb getwijfeld tussen rubro,royal,wolff. Heb uiteindelijk gekozen voor wolff, omdat al mijn producten goed waren van hun, betaalbaar. Ook de nieuwe producten waren stuk voor stuk goed.

    Daarnaast vind ik hun assortiment goed en zijn ze zo heb ik vernomen goed voor hun dealers.

    Al met al hebben ze het dus het beste voor elkaar en dus gaat mijn stem uit naar Wolff

  16. #45
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Ik kies dit jaar voor China Red. Een relatief kleine speler in de markt met een beperkt assortiment. Maar vrijwel all producten zijn top! Royal en vuurwerkvisie hebben ook veel topproducten maar daarnaast ook een hoop missers in het assortiment.

  17. Deze gebruiker waardeert Highscr5 voor het bericht:


Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •