Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: De beste vuurwerkimporteur 2013

Aantal stemmers
489. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 2Fireworks

    0 0%
  • Boerenbond / Welkoop

    4 0,82%
  • Bonfireworks

    1 0,20%
  • Broekhoff Vuurwerk

    6 1,23%
  • Cafferata Vuurwerk

    6 1,23%
  • China Red

    17 3,48%
  • Evolution Fireworks

    4 0,82%
  • GBV-WECO-BKV

    4 0,82%
  • Hardix Vuurwerk

    6 1,23%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,45%
  • Lesli Vuurwerk

    25 5,11%
  • Marijn Vuurwerk

    7 1,43%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Nameless Fireworks

    2 0,41%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,82%
  • Pyrostar [NL]

    0 0%
  • Royal Fireworks

    134 27,40%
  • Rubro Fireworks

    40 8,18%
  • Schuurmans Vuurwerk

    12 2,45%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerk 24

    1 0,20%
  • Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL

    155 31,70%
  • Wolff Vuurwerk

    49 10,02%
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 141
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    [WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!

    Welke importeur is volgens jullie mening de beste vuurwerkimporteur in Nederland?

    Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
    - Prijs/kwaliteit van de collecties;
    - Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
    - Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
    - Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
    - Hoe is de verkrijgbaarheid;
    - Etcetera, etcetera

    Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

    Wij zijn benieuwd, stem nu!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Voor mij met stipt Royal,
    -Zeer uiteenlopende prijzen, voor zowel budget shopper als mensen die alleen doorlontboxen halen, en vooral een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
    -Ik heb het gevoel alsof Royal luistert naar wat de consument wilt. Dit jaar zitten er flinke klappen in de cakes en leuke effecten. De wauw factor is erg groot.
    -Kwaliteit die constant is.

    Tot zover dus. Maar we zullen zien hoe al het vuurwerk zich dit jaar in de straat gedraagt.

  4. #3
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    Voor mij met stipt niet Royal.
    - Ze leveren bij bedrijven heel onregelmatig, producten die niet besteld zijn worden geleverd en vise versa.
    - Het vuurwerk van dit jaar is kleddernat.

    Wat dat betreft ga ik dit jaar voor Wolff, leuke nieuwe producten (shaft, cruelty, red heat) en zéér professioneel met leveren.
    ..

  5. Deze gebruiker waardeert 7klapper voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Ook al is het nog geen oud&nieuw geweest, toch heb ik al op vuurwerkvisie gestemt. Veel mooie nieuwe producten, oude producten blijven constant in de kwaliteit en organiseren veel acties.

    Ga zo door!
    Groeten...:)

  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Pfoeeh, wacht dit jaar even de jaarwisseling af. Keuze zal gemaakt worden tussen Royal, Vuurwerkvisie en Nameless fireworks.

    - Royal heeft erg mooie producten, alleen wat tegenslagen gehad met leveren (wel onmacht) waardoor de toppers die de doorslag hadden kunnen geven w.b.t mijn stem dit nu niet doen door afwezigheid.
    - Vuurwerkvisie, erg constant en zetten lijn van vorig jaar met nieuwe producten door. Zeker door de betaalbare nieuwe boxen!
    - Nameless fireworks, erg goede en gave kwaliteitscakes en boxen! De Scar en Venom box zijn extreem goed uitgewerkt naar mijn mening en de boxen hebben een geweldig tempo!

    Even afwachten dus!!

  8. #6
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    In ieder geval is Rubro dit jaar het slechtste.

    Beste? Ik twijfel nog tussen Royal, Vuurwerkvisie en Lesli (of toch Broekhoff?). Ik weet het nog niet. Wolff is wel weer in een beter daglicht gekomen dan de enorme dip van de laatste jaren (na de overnames/fusies).

    Beste nieuwkomer: Pangu, maar Zen/Nameless mag er ook wezen.

  9. #7
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Ik ga voor Lesli. Waarom Lesli, ze hebben mij tijdens de demo's echt overtuigd van hun producten. Andere jaren was het vaak veelste duur voor wat je krijgt. Maar dit jaar met toppertjes zoals de Big Momma, King Cobra, Pamela noem maar op die niet al te duur zijn. Hebben ze mij zeker overtuigd!

    Ook vanwege het feit dat er geen tot nauwelijks problemen zijn met de uitlevering, ze hebben het altijd optijd op voorraad daarmee wil ik zeggen, Lesli denkt vooruit nu zijn ze bijvoorbeeld al een tijd bezig met de levering voor 2014.

    En sommige producten die toch iets te duur zijn kun je ook nog altijd gebruik maken van freakacties waardoor ook deze producten aantrekkelijk worden.
    Het enige puntje van kritiek is dat de Soviet Shooters lijn alleen te koop is bij Intratuin vestigingen. En andere winkeliers mogen deze lijn niet verkopen, slim qua marketing. Maar hier ligt geen enkele Intratuin in de buurt of in verre omstreken. Dus ik kon deze lijn niet aanschaffen.

    Alle andere importeurs hebben mij een beetje teleurgesteld.
    Rubro waar de winkeliersdemo helemaal mis ging, producten te vaak geschoten werden, ongeloofwaardige samples, en niet veel vernieuwing, daar komt bij dat de prijs veel te hoog is.

    Royal Fireworks, hele mooie producten. Garden of Eden, Golden Power, New Moon noem maar op. Alleen eerst was het geval dat sommige artikelen beperkt leverbaar waren. En deze waren snel uitverkocht. Hier kan wat meer aandacht aan besteed worden. Dat de Garden of Eden wordt afgekeurd is 'overmacht'. Maar ik denk dat ook dit voorkomen kan worden, als je net tegen de grens aanligt kan het zijn dat een artikel er overheen gaat en alles wordt afgekeurd. Dus met de producten is niks mis, bijna allemaal toppertjes. Maar een aantal andere dingen vielen wel tegen. En aan deze puntjes kan gewerkt worden.

  10. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik heb ook dit jaar weer op Vuurwerkvisie gestemd. Het was in die zin vrij simpel, vorig jaar hebben zij een enorme klapper gemaakt waardoor ze die stem verdienden en om die dit jaar te krijgen, zouden ze dat minstens vast moeten houden. Dit jaar is de verkrijgbaarheid gestegen, het assortiment nog uitgebreider én gewoon dikke cakes en cakeboxen voor een betaalbare prijs. Dit jaar zijn ze in mijn ogen erin geslaagd om het niveau te evenaren en zelfs de lat nog wat hoger te leggen!


    Verder ben ik dit jaar erg te spreken over (de toevoegingen van) Wolff, Lesli en Royal en Marijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #9
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Dit jaar diverse demo's gezien van uiteenlopende winkels en importeurs. In mijn ogen steekt vuurwerkvisie hierbij er echt bovenuit. Goed georganiseerd, oog op veiligheid, goede aankleding via promoteam,full colour schietlijsten e.d. hoort in mijn ogen ook bij goed importeurschap. Vuurwerk is constant van kwaliteit, stabiele stijghoogten e.d. Iets wat ik bij andere merken niet altijd kan zeggen. Zijn er andere merken met wellicht spannender vuurwerk? Ja, maar het feit dat er geen enkel vwv product is afgekeurd heeft hier wellicht ook mee te maken

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2012
    Locatie
    Sittard (Zuid-Limburg)
    Berichten
    52
    Thanks
    29
    13 waarderingen in 7 posts
    Waarom staat Breeschoten ''de Kruiterij'' er niet bij ?

  13. #11
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    @ zevenkllapper die bestaan niet meer, ze zijn gefuseerd met GBV-Weco
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2012
    Locatie
    ijsselstijn
    Berichten
    5
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    voor mij is het wel zeker Broekhoff
    omdat ik ieder jaar wel van hun heb en nog nooit een wijgeraar heb gehad (ok bijna nooit) heel veel vuurwerk voor wijnig geld vooral de crown collection is niet te missen mooie sier blokken en assortimenten ieder jaar wel weer nieuwe artikelen en de orginele thunderking van broekhoff is de beste naar mijn mening

  16. #13
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Neig persoonlijk toch naar vuurwerkvisie. Dit jaar geen producten van, maar het lijkt een ijzersterke collectie wat ze op de markt brengen.

    Stemmen zal ik pas na 31 december doen ;)
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  17. #14
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Ik kies voor Wolff vuurwerk, veel producten, alles is leverbaar, en een super freak dag gehad

  18. #15
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Royal Fireworks springt er wat mij betreft echt wel boven uit. Maar dat had ik met Bonfireworks een paar jaar geleden ook.
    December Will Be Magic Again!!

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •