Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Event Box [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Event Box [Uitloop]

    Artikelnummer: 3005
    Artikelnaam: Zena Event box
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: -
    Tijdsduur: 120 seconde
    Richtprijs: € 149,95 (normaal € 199,95)




    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 27 October 2014, 21:28.

    #2
    Uit het niets deze op eens als aanbieding op de site, ik vermoed dat deze mogelijk niet op tijd zou zijn en daarom niet aan de collectie was toegevoegd, maar toch blijkbaar op tijd binnen en daarom voor iets lagere prijs alsnog in het assortiment.

    Comment


      #3
      €69,95 was alleen tijdens het Happy Hour van 22:15 tot en met 23:15 uur:

      ieuwe ronde, nieuwe kansen! Net niet gelukt om te bestellen? Onze schuld, sorry! Maar nu kan het weer!

      ZENA HAPPY HOUR!

      Pak die kans! Nu een uur lang met 65% korting op de Zena Event Box met maar liefst 2KG kruit.
      Normaal 199,95 maar nu een uur lang voor maar 69,95.

      Alleen vandaag tussen 22.15 en 23.15 uur online te bestellen. Ga dus nu meteen naar www.zenavuurwerk.nl !! Bekijk de film en koop die dikke box.

      Let op! OP=OP en Weg = Pech

      Comment


        #4
        Heb hem gelijk maar ff besteld toen ik dat zag veschijnen op Facebook ....
        If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

        Comment


          #5
          Wat voor box zou dit nou zijn?

          Comment


            #6
            Jammer dat een select groepje mensen hier gebruik van konden maken alleen maar omdat ze dan toevallig op dat tijdstip even online moesten zijn (heb ook nog een leven hoor. :P) Had deze er anders ook nog wel voor dat bedrag erbij willen nemen. :(

            Comment


              #7
              Iemand deze vandaag wel geleverd gekregen? Helaas vanochtend alleen voor deze box naar de Zenadealer gereden. Daar zeiden ze dat hij om 14:00 uur geleverd zou worden, maar dat ze mij zouden bellen als hij daadwerkelijk aanwezig zou zijn. Om 17:30 kreeg ik een telefoontje dat het pas maandag wordt :(

              Comment


                #8
                Door de hoge verwachtingen viel deze doos tegen. Het is dat ik ze nog per 2 schoot dat het er nog wel 'aardig' uitzag, maar als je deze cake doorlont en ze per stuk af laat gaan, zal je deze cake snel vergeten. Boeketten waren magertjes en niet zo vol als op de film. Effecten waren ook niet heel indrukwekkend.

                69,95 is een leuke prijs voor deze doos, maar de adviesprijs van 199,95 is die echt niet waard!

                Comment


                  #9
                  Heb deze doos gekregen bij zena Olen als vervanger voor de zena cake box. Niet echt een goede vervanger als ik het zo lees. Wordt daar verkocht als zena event 5 en er werd mij verteld dat deze nieuw in het assortiment komt (staat nog niet op de website). Ik heb even gekeken en het productiejaar is 2013...

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DTA Bekijk bericht
                    Heb deze doos gekregen bij zena Olen als vervanger voor de zena cake box. Niet echt een goede vervanger als ik het zo lees. Wordt daar verkocht als zena event 5 en er werd mij verteld dat deze nieuw in het assortiment komt (staat nog niet op de website). Ik heb even gekeken en het productiejaar is 2013...
                    Ik heb deze na het buurtassortiment en vóór de 4 Seasons en Immortal Gold afgeschoten. Ik kan me vrij weinig herinneren van deze box, terwijl ik me de andere dozen wel voor de dag kan halen.

                    Afhankelijk van wat je verder hebt gehaald kan het wel een mooie doos zijn, maar mocht je nog meer groot spul hebben, dan zal ik deze niet aan het einde afsteken ;)

                    Comment


                      #11
                      Hierboven is in een eerdere post aangegeven dat de ZENA Event Cakebox overeen zou komen met de Event 5 bij ZENA BE. Ik kan niet bevestigen of dat klopt (iemand anders misschien?) maar van de Event 5 is wel een straatfilmpje beschikbaar. Als ik het goed zie is er dwars door bomen/takken heen gefilmd ofzo, stond er aardig wat wind en hoor ik volgens mij ook regen:

                      Filmpje van rapalje074
                      Oud en Nieuw 2013-2014

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        Hierboven is in een eerdere post aangegeven dat de ZENA Event Cakebox overeen zou komen met de Event 5 bij ZENA BE. Ik kan niet bevestigen of dat klopt (iemand anders misschien?) maar van de Event 5 is wel een straatfilmpje beschikbaar. Als ik het goed zie is er dwars door bomen/takken heen gefilmd ofzo, stond er aardig wat wind en hoor ik volgens mij ook regen:

                        Filmpje van rapalje074
                        Oud en Nieuw 2013-2014

                        Bedankt voor het filmpje. Eerlijk gezegd vind ik het geen overtuigende box in vergelijking met de zena cakebox! We gaan het meemaken over twee maandjes. Ik ga sowieso nog een keer naar Olen, leuke acties hebben ze daar. Wil namelijk nog een soortgelijke doos aanschaffen (meerdere cakes in een doos). Echter heb ik nog geen idee welke. Iemand suggesties??

                        Comment


                          #13
                          Is gewoon niet goed en een verhaal van ZENA . Veel te snel , veel te lage schothoogte , effecten maar mager . Wat ik mij vooral aan erger is de politiek van prijzen . € 199 adviesprijs , nu € 139 . Laten de Nederlanders zicht gewoon vangen , denk het wel . De cakebox staat gewoon voor € 75 te koop in de Zena winkels in België . ( indien LVC kaart ) .

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Deze gisteren afgestoken. Erg matige cakebox. Slecht uitgewerkte, kleine boeketten. slechtste cakes van mijn collectie

                              Comment

                              Working...
                              X