Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 112 van 129 EersteEerste ... 1262102110111112113114122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.680 van 1931
  1. #1666
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Top winkel, minder druk dan verwacht maar wel een gezellige sfeer.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. #1667
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Gisteren in Rotterdam mijn bestelling opgehaald. Waren vroeg klaar in Pijnacker, en daarom te vroeg in Rotterdam, de winkel moest nog openen (was ff wennen, haha). Bestelling was snel gevonden, en buiten m'n bestelling gecontroleerd. Alles was aanwezig behalve de twee Cruelty's, maar daar had ik al rekening mee gehouden. In plaats daarvan 2x cake D van de Cruel Traction meegekregen. Prima vervanger, al mist deze wel de salvo's.

    Bestelling van een vriend van mij konden ze niet vinden, en werden in eerste instantie naar Steenbergen verwezen. Dat zagen we alleen niet zitten, dus werd even gebeld naar Steenbergen. Bestelling bleek toch in Rotterdam te moeten zijn, en bleek uiteindelijk onder de balie te staan. Zijn bestelling was compleet, inclusief 3x Cruelty's (hij had ze eerder besteld dan mij).

    Ondanks dat we bijna naar Steenbergen werden gestuurd, prima geholpen verder, en komen we volgend jaar ook gewoon weer terug!

  3. #1668
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Prima geholpen in Steenbergen, was goed druk in de winkel toen wij er waren maar binnen 15 minuten hadden we ons vuurwerk, alles helemaal compleet. Showroom ziet er ook mooi uit! Klein puntje, de aanmeld balie is recht naast de ingang maar als het druk is wordt de hele ingang geblokkeerd terwijl er nog zat ruimte in de winkel is. Misschien deze verplaatsen of een duidelijke wachtrij maken zodat de ingang niet meer geblokkeerd wordt want het is dan ook onhandig om met je vuurwerk naar buiten te lopen omdat je dwars door die rij moet.
    Verder gewoon een top zaak hoor!

  4. #1669
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2009
    Berichten
    129
    Thanks
    33
    36 waarderingen in 28 posts
    Dit jaar weer bij VWL Steenbergen. Spullen uit de outlet en wat nieuwe boxen als de Bad ass box. Maat van me had de transbomber. Ook weer gebruik gemaakt van de freakactie. Wederom goed geholpen. Ramon en team, de beste wensen en tot later dit jaar!

    ps wanneer start de outlet?

  5. #1670
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Was weer keurig geregeld net als vorig jaar!
    Bestelling compleet en ook 4 crueltys erbij gelukkig.
    Volgend jaar weer van de partij. de outlet mag online van mij!
    Fooi van December is toch weer binnen
    Even a broken clock is right twice a day.

  6. #1671
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Dit jaar voor het eerst besteld bij steenbergen via de outlet, in de nacht van 28/29 dec bestelling afgehaald, de bestelling was helemaal compleet en kreeg alles geleverd wat ik had besteld ook de cruelty, na aflevering hielpen ze met controleren en liep er iemand mee om het vuurwerk naar de auto te brengen top, als er dit jaar weer leuke aanbiedingen zijn kom ik zeker aan het einde van het jaar weer wat halen !!

  7. #1672
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Het is pas 5 januari maar ben nu al benieuwd wat er dit jaar allemaal in de uitverkoop komt?
    ben zo tevreden over steenbergen dat ik dit jaar weer terug komt met ophaal in rotterdam hihi

  8. #1673
    VWC-Lid Galaxis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2014
    Berichten
    321
    Thanks
    59
    459 waarderingen in 175 posts
    Dit jaar wederom ook in steenbergen geweest, alles prima geregeld, ik stond met 10 minuten weer buiten . Ga zo door zou ik zeggen !

  9. #1674
    VWC-Lid PyroLunatic010's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    88
    Thanks
    24
    98 waarderingen in 38 posts
    top winkel! heb t opgehaald in Rotterdam en het moment dat we binnen kwamen werd toevallig me naam geroepen en stond alles al klaar, hoe dat kon geen flauw idee haha maar heel fijn uiteraard. wat hierboven al gezegd is indd alles netjes gecontroleerd mochten de steekkar gebruiken om naar de auto te lopen. jullie zien mij volgend jaar weer terug

  10. #1675
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Ik heb dit jaar voor het eerst een bestelling geplaatst bij Vuurwerkland Steenbergen, afhalen in Rotterdam. Ik heb gebruik gemaakt van de freakacties en ik vind de service hierbij dik in orde. Ik heb Ramon weleens een mail gestuurd en kreeg daar keurig antwoord op. Een maat en ik waren al om 8:40 uur in Rotterdam, maar we moesten nog even wachten tot 09:00 uur. Klokslag negen uur mochten we naar binnen en de bestelling stond klaar. Beiden bestellingen moesten we zelfstandig en buiten controleren. Bij mij ontbrak er 1 artikel. Dit is verder keurig opgelost. Ik kreeg helaas niet de Cruelty mee, maar heb daarvoor de Cruel Traction cake B gekregen (vind ik overigens de mooiste van de Cruel Traction). Wel jammer, want had al in januari en mei de betreffende Crueltys besteld. Mensen die hem in oktober hadden besteld kregen ze wel mee. Heb hier nog even over gesproken met een medewerker en hij heeft keurig uitgelegd hoe dit tot stand kwam. Nogmaals vond de Cruel Traction cake B een waardige vervanger en we gingen dan ook met een positief gevoel weg. Zeker voor herhaling vatbaar. Een tip: de showroom is niet heel groot en daardoor moest het controleren buiten plaatsvinden. Misschien is het een idee om wat meer tafels neer te zetten en eventueel een partytent.

  11. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  12. #1676
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    wanneer begint de uitverkoop weer?
    Laatst gewijzigd door jeremy21; 7 januari 2017 om 13:18

  13. #1677
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
    wanneer begint de uitverkoop weer?
    Je bent niet de enige de daar op zit te wachten !! Heerlijke mee pakkers

  14. #1678
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Haha ben er ook al klaar voor

  15. #1679
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Net even zitten kijken in topic van 2016 maar daar begon het ook pas de 28ste dus denk dat dit jaar wel weer zo zijn.. dus even afwachten nog denk ik zo

    Ook al ben ik zelf ook wel heel erg benieuwd

  16. #1680
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Gister bericht gehad van Steenbergen eind van de maand weer korting knallers

Pagina 112 van 129 EersteEerste ... 1262102110111112113114122 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •