Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sternen Himmel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sternen Himmel

    Artikelnummer: 8010
    Artikelnaam: Sternen Himmel
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: 16 schots cake met gekleurde staarten en een diversiteit aan de nieuwste effecten
    Tijdsduur: 40sec
    Stijghoogte: 25m
    Richtprijs: 4,99





    nieuw filmje 2014
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 May 2017, 20:28.

    #2
    Het label vind ik echt Duits overkomen en dat vind ik al super gaaf, zoiets mis ik echt op de NL markt. Over de prijs zeg ik maar niets, dit zijn de cakes waar je er lachend tig van koopt en er een projectje van maakt.
    Tenminste ik ga er toch van uit dat deze serie voor de Duitse markt is ??
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Neej torr ik vond deze onder nederlandse winkels. :P
      Ze zijn dus in nederland te koop.
      Het kan dus wel.

      Comment


        #4
        Heb het ook in een Vuurwerktoppers winkel zien staan. Topding voor dat prijsje!

        Comment


          #5
          Jammer van dat laatste salvo groene blink, toch stukken minder dan rood, wit en gouden blinkers. Maar goed een combinatie van rood, wit, goud en groen is op zich niets mis mee natuurlijk. Mooie traditionele kleuren.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Jammer van dat laatste salvo groene blink, toch stukken minder dan rood, wit en gouden blinkers. Maar goed een combinatie van rood, wit, goud en groen is op zich niets mis mee natuurlijk. Mooie traditionele kleuren.
            Al is dat laatste salvo onzichtbaar, voor die prijs heb ik in ieder geval geen op of aanmerkingen op deze cake

            @aasamember : ik zag inderdaad al dat ze in een topic stonden wat betreft Nederlands vuurwerk maar dacht dat ze misschien verkeerd waren geplaatst, niet dus en ik vind het echt geweldig dat ze voor de Nederlandse markt zijn. Nu alleen een verkooppunt in de buurt vinden die ze verkoopt
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              als dit van cafferata is dan hebben ze nu eindelijk betaalbaar vuurwerk in een lijn.
              Inderdaad, als iemand weet waar dit te halen is dan ga ik ook ff los ;-)
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                5 euro is geen geld als hij presteert zoals op het filmpje.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  ik kom ze overigens nog niet tegen op de cafferata site zelf. Weet iemand waar de filmpjes vandaan komen ?

                  Edit: Op vuurwerktoppers zie ik ze wel.
                  dubbele edit: Ik zie hem te koop bij vuurwerkgigant Apeldoorn, maar daar is hij 7,49 euro. Toch iets duurder
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #10
                    Ik kom hem dus wel tegen voor die prijs en misschien ligt het dan aan die winkels die extra willen verdienen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    ik kom ze overigens nog niet tegen op de cafferata site zelf. Weet iemand waar de filmpjes vandaan komen ?

                    Edit: Op vuurwerktoppers zie ik ze wel.
                    dubbele edit: Ik zie hem te koop bij vuurwerkgigant Apeldoorn, maar daar is hij 7,49 euro. Toch iets duurder

                    Comment


                      #11
                      Prima cake, mooie effecten en een goede prijs. Het label mag er ook zeker wezen. Het lijkt net of je een echt duits product in handen hebt. Hebben er eentje besteld. Leuk voor in de vooravond denk ik zo.

                      Jongens is het trouwens niet handig alle producten van German power te verzamelen onder deze naam net als de andere series ipv allerlei topics tussen het overige vuurwerk? Want dan houden we het mooi overzichtelijk en daarnaast is German power gewoon een nieuwe serie van Cafferata. Mischien kan een van de moderators dit doen ?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                        Jongens is het trouwens niet handig alle producten van German power te verzamelen onder deze naam net als de andere series ipv allerlei topics tussen het overige vuurwerk? Want dan houden we het mooi overzichtelijk en daarnaast is German power gewoon een nieuwe serie van Cafferata. Mischien kan een van de moderators dit doen ?
                        Ik ga er mee aan de slag
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Sternen Himmel

                          Artikelnummer: 8010
                          Artikelnaam: Sternen Himmel
                          Bruto Gewicht: ...
                          Netto Kruitgewicht: ...
                          Aantal Schoten: 16
                          Effectomschrijving: cake met gekleurde staarten en een diversiteit aan de nieuwste effecten.
                          Tijdsduur: 25 seconden
                          Stijghoogte: 25 meter
                          Richtprijs: 4,99
                          Verpakkingseenheid: ...


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	sternen himmel.jpg
Vertoningen:1
Grootte:20,4 KB
ID:	1548853

                          Laatst aangepast door bassie1978; 15 September 2014, 12:05.

                          Comment


                            #14
                            Voor 5e een leuke tegen hanger van de Reno.

                            Comment


                              #15
                              Bij deze mijn filmpje, 2 x Sternen Himmel geschoten tijdens de demo van Cafferata.

                              No Pyro ! No Party !

                              Comment

                              Working...
                              X