Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] No Mercy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Filmpje van de demo avond in Naarden

    Comment


      #47
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #48
        Had deze gekregen i.p.v. de Silver Salute en hij viel me beslist niet tegen.
        Alle omstanders waren behoorlijk onder de indruk van het geweld wat deze knalcakes gaven.
        Heb een straatfilmpje gemaakt, waarbij ik er twee tegelijk schoot.
        De kwaliteit valt helaas wat tegen omdat het overzetten van de cam naar mijn pc niet helemaal soepel loopt.

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Mvg Frans

        Comment


          #49
          Had hem overdag gedaan, ging aardig hard. Denk dat hij zeker wel bij de silver in de buurt komt.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #50
            Had hem dit jaar ook, zelfs om 0:00 waren de knallen best hard.
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #51
              Kan iemand mij de prijs vertellen, heb hem niet kunnen vinden, en in de 1e post staat het met erg rare tekens.

              Alvast bedankt!

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
                Kan iemand mij de prijs vertellen, heb hem niet kunnen vinden, en in de 1e post staat het met erg rare tekens.

                Alvast bedankt!
                De adviesprijs was vorig jaar E 37.50
                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                Comment


                  #53
                  Toen ik deze kreeg ipv de silver salute, was ik er eerst niet blij mee,toch maar gedaan anders had ik helemaal geen knal cake.
                  Toen ik deze cake afstook was het niet egt spectaculair maar hij had toch wel iets mooi,s ging lekker lang door en geen verkeerde knallen.
                  Alles bij alles is het wel waard om deze cake te kopen!

                  Comment


                    #54
                    Kreeg deze cake als vervanger voor de silver salute.
                    Eerst balen natuurlijk, maar uiteindelijk bleek dit toch een erg leuke cake te zijn.
                    Hij is goed opgebouwd en de knallen zijn ook niet verkeerd.

                    Filmpje van 2x no mercy:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                    Comment


                      #55
                      @pigi als je deze voor 22,50 gekregen hebt mag je zeker niet klagen. Zou persoonlijk nog liever deze krijgen voor de silver slaute prijs dan de silvers zelf aangezien de knallen van deze bak niet veel onderdoen.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #56
                        Ik kreeg hem vorig jaar ook als vervanger voor de Silver Salute. Ik was zeer te spreken. Had hem overdags afgestoken en vindt het vooral leuk dat hij zo lang doorgaat. Als ik nu terug denk aan vorig jaar, denk ik toch wel direct aan deze cake. Heeft dus indruk gemaakt.

                        Comment


                          #57
                          In de catalogus van wolff staat dat deze vernieuwd is..
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #58
                            Jah vernieuwd en maximum burst! Ben erg benieuwd.. Vond het zelf ook een lekkere knalcake! Ook dit jaar in ons assortiment, en nu wel samen met de Silver Salute en de Salute.

                            Comment


                              #59
                              Het moet idd een soort Silver salute achtige bak zijn nu!
                              Maar helaas is hij gister niet geschoten.
                              ben erg benieuwd
                              Laatst aangepast door 3xh; 15 September 2010, 18:38.

                              Comment


                                #60
                                Mischien een leuke optie om een ''Wolff Salute Box'' uit te brengen. Een box met alle salute cakes van Wolff. Uiteraard voor een voordeelprijsje.

                                Comment

                                Working...
                                X