Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is dat stoplicht net nieuw? Kwam 'm vorige week namelijk niet tegen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
      Die stoplichten geven vlam en een luide fluit.

      [ATTACH=CONFIG]29783[/ATTACH]
      [ATTACH=CONFIG]29784[/ATTACH]
      Goede avond

      Zou je eens kunnen kijken voor me van welke importeur dit is kan het net niet zien op de foto,

      Vriendelijke Groet,

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
        Goede avond

        Zou je eens kunnen kijken voor me van welke importeur dit is kan het net niet zien op de foto,

        Vriendelijke Groet,
        als je heel goed kijkt bij het eerste stoplicht zie je nog net gbv staan

        Edit: heb net even in de winkel gekeken en de importeur is inderdaad GBV-WECO
        Laatst aangepast door -robin32-; 4 December 2016, 14:15.

        Comment


          Ben benieuwd naar het filmpje van het stoplicht van de big bazar!! , voor mij compleet nieuw en niet gezien nog bij de big bazar hier in mijn vestiging
          Naar mijn weten is het een felle fluitfontein.
          Niet elke vestiging heeft deze dus nog?

          Comment


            Denk een drie kleuren fontein met fluit! Zag ze ook liggen! Ook even een doosje scoren denk ik!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              In Zoetermeer vandaag 'n pakje stoplichten gescoord, de oude combi assorti nog niet gezien, alle andere vuurwerk (grondbloemen, hailstorm, pakketten) was ook zo goed als op. Bij Action hetzelfde, alleen nog veiligheidsartikelen.

              Edit: Video gevonden, niet de allerbeste maar geeft wel het effect weer. Effect vanaf 1m46s.



              Wat mij ook opviel is dat er "vanaf 16 jaar" op staat, terwijl het nog wel F1 is..
              Gelukkig oudjaar!

              Comment


                Ben vandaag bij de Big bazar in Apeldoorn geweest en in Deventer.
                In beide plaatsen geen stoplicht-fonteinen te krijgen, in Apeldoorn lag alles er nog zoals knetterlinten, crackling balls, grondbloemen en de kleine pakketjes.
                In Deventer waren alleen de grondbloemen uitverkocht, voor de rest hetzelfde assortiment.

                Comment


                  Ik ben gisteren in Den Haag vestiging Spui geweest, daar ligt alles, inclusief de goede Combi-Assorti pakketten. Ik heb er gelijk vijf van gekocht, en wat opvalt is dat er op deze pakketten een production date van 2016 staat. Ik denk persoonlijk dat deze al waren gepland voor verkoop bij Big Bazar, echter was er iets waardoor GBV in de tussentijd maar de Hot Shots heeft geleverd, die niet zo in de smaak vielen.. Maar dat is maar speculatie, hè!

                  Ik wil graag mijn ongenoegen terugnemen over Big Bazar in 2016 omdat de oude vertrouwde Combi-Assorti pakketten gewoon weer terug in het assortiment zijn. Kwaliteit lijkt net zo goed als vorig jaar, de inhoud is hetzelfde. Voor wie het even kwijt is, hier een opsomming:

                  – 6 flitsblokjes (Disco Flash)
                  – 3 knetterballen (Crackling Balls)
                  – 4 grondbloemen (Ground Bloom Flower)
                  – 4 grondbloemen met crackling (Ground Bloom Knetter)
                  – 8 flitsblokjes met crackling (Disco Crackling Fountain)

                  Al met al is dit een heel stuk beter dan Hot Shots en zeker waar voor je geld (€1,65).
                  Voor meer informatie en filmpjes kun je het beste een paar pagina's terug kijken in deze thread.

                  Afbeelding, via Google:
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2432813.jpg
Vertoningen:1
Grootte:240,3 KB
ID:	1560063
                  Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 10 December 2016, 23:16. Reden: 1e edit: Afbeelding (Google Images). 2e edit: Taalfout
                  Gelukkig oudjaar!

                  Comment


                    Ik heb vanmorgen met de reclamefolders kortingsbonnen van Big bazar ontvangen; één van 15% korting op een artikel naar keuze en éénzelfde van 10%. 't Is niet bijzonder veel, maar het is toch altijd mooi meegenomen!

                    Geldig van 12 tot 31 december.
                    Gelukkig oudjaar!

                    Comment


                      Mijn eerst YouTube video.
                      Hailstom & flashing demon



                      Gr Kevin
                      kan niet wachten

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Kevin Bekijk bericht
                        Mijn eerst YouTube video.
                        Hailstom & flashing demon



                        Gr Kevin
                        Bedankt voor het delen Kevin!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Kevin Bekijk bericht
                          Mijn eerst YouTube video.
                          Hailstom & flashing demon



                          Gr Kevin
                          Vroeger zaten er van die knetterblokjes in met groen en zilver aluminium verpakking. Ben er al jaren naar op zoek, maar nergens meer te krijgen. Dat waren nog eens knetterblokjes.

                          Comment


                            Wat kost zo'n stoplicht?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Wat kost zo'n stoplicht?
                              €1,19, echter zeggen sommigen hier op het forum dat ze €2 ervoor hebben betaald...?

                              In het fonteinenpakketje van LIDL zitten er ook drie, samen met vier andere fonteinen en een flitstablet voor €4.
                              Gelukkig oudjaar!

                              Comment


                                Voor alle vuurwerkfreaks in Groningen: De grondbloemen, flitsfonteintjes en gewone fonteinen zijn nu nog volop te krijgen in Big Bazar Vismarkt. Er is me daar verteld dat het OP=OP is.
                                Gelukkig 2024!

                                Comment

                                Working...
                                X