Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een prijzen zeg, dat wordt er niet leuker op. Voorgaande jaren best wat gehaald en overdag prima mee vermaakt, gelukkig nog veel over, maar deze prijzen zijn wel behoorlijk fors.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Debiele prijzen idd. Afgelopen jaar niets gehaald bij de Big Bazar, gelukkig niet. Want hier bleek na de jaarwisseling dat er toch best wel wat tegen was gevallen net zoals bij alle andere winkeliers met producten van andere importeurs.

      In 2020-2021 overigens wel tevreden geweest met prijzen en het Big Bazar assortiment. Idem wb de jaarwisseling ervoor.

      Dit jaar sla ik ook maar over. Eens kijken wat de Lidl gaat doen en welk klein spul echte vuurwerkwinkeliers gaan aanbieden tegen welke prijzen.

      Comment


        Bij Big Bazar in Emmeloord ze hadden eigenlijk alles nog fourcano, fonteinen pakket met 8 stukken nog een six pack meegenomen echt top assortiment

        Comment


          Nogal logisch met die prijzen dat alles er nog is

          Comment


            Ze gaan de naam veranderen in Big Bizar hoorde ik.

            Comment


              In de big bazar in tilburg (Aabe fabriek) hadden ze alleen de "six pack" voor € 9,95 6 kleine fonteintjes. Geen idee wat het vorig jaar kostte, maar ik heb deze laten liggen.

              Comment


                De Lesli Knetter Kegels en Vegas Volcano's waren erg goed voor F1/CAT1, maar helaas (nergens?) meer te krijgen. Erg jammer. De andere F1/CAT1 fonteinen zijn tegenwoordig namelijk niets, terwijl deze Lesli dingen mooie gouden en oranje effecten hadden. Echt gebalanceerde uitwerkingen waren dat.

                Comment


                  Alles is nu 1+1 gratis. Schappen waren nog aardig vol.

                  Comment


                    Helaas zullen hier geen nieuwe updates meer toegevoegd worden Big Bazar failliet kan op slot.

                    Comment




                      Toch jammer, zat leuk spul tussen maar helaas!
                      https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                      Comment


                        Er zou toch nog volop voorraad moeten zijn. Ik begreep dat het meeste van GBV-WECO afkomstig was.
                        Mogelijk dat zij nu met een grote voorraad zitten. > Action misschien ?
                        De enige echte vuurwerk freak!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door SkoebieVuurwerk Bekijk bericht


                          Toch jammer, zat leuk spul tussen maar helaas!
                          Vooral de knetterlinten van 70cm waren super!kon geen enkele andere tegenop!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
                            Er zou toch nog volop voorraad moeten zijn. Ik begreep dat het meeste van GBV-WECO afkomstig was.
                            Mogelijk dat zij nu met een grote voorraad zitten. > Action misschien ?
                            Wordt nu o.a. verkocht bij Vuurwerkwereld het Westen in de op=opruiming sectie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                              Vooral de knetterlinten van 70cm waren super!kon geen enkele andere tegenop!
                              Zijn ze beter dan de knetterlinten van Lidl Batch 2020?
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                                Zijn ze beter dan de knetterlinten van Lidl Batch 2020?
                                Naar mijn mening wel,zijn echt hard...lidl 2020 batch heb ik ook gehad voor de kinderen,en mischien heb ik er nog wel wat liggen..

                                Comment

                                Working...
                                X