Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heel veel van hetzelfde helaas. Jammer... Toch maar weer wachten op de Action pakketjes
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door appelsapliefhebber Bekijk bericht
      Dus dat is het? Een veredelde confettikanon?
      Zag deze gisteren in de winkel maar wist niet wat ik moest verwachten, niet meegenomen dus.

      Overigens doen die dikke witte lont met oranje beschermkap en die dikke huls denken aan illegaal vuurwerk. Ik vind dat niet zo handig van Weco. Straks weten (onwetenden) niet meer wat ze kunnen verwachten van zo'n ding mocht iemand het naar hen toegooien of in de buurt afsteken, met alle gevolgen van dien.

      Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
      Weet alleen de knetterlinten nog zo uit mn hoofd; 0,99 EUR voor een pakje van 3st. heb er gelijk maar 15 meegenomen.
      Ben ik de enige die dit duur vind?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
        Dus dat is het? Een veredelde confettikanon?
        Zag deze gisteren in de winkel maar wist niet wat ik moest verwachten, niet meegenomen dus.

        Overigens doen die dikke witte lont met oranje beschermkap en die dikke huls denken aan illegaal vuurwerk. Ik vind dat niet zo handig van Weco. Straks weten (onwetenden) niet meer wat ze kunnen verwachten van zo'n ding mocht iemand het naar hen toegooien of in de buurt afsteken, met alle gevolgen van dien.



        Ben ik de enige die dit duur vind?
        Die knetterlinten zijn wel 70cm per stuk

        En die tafelbommen, bestaan al jaren in duitsland. Leuk voor op n verjaardag van de neefjes en nichtjes. En t lont wat jij bedoelt is timefuse? Timefuse is erg betrouwbaar!
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
          Ben ik de enige die dit duur vind?
          Idd zijn het wel lange linten. Dus niet van die 20 cm lintjes..
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            Ik dacht dat het van die kleintjes waren. 3 stuks a 70 cm voor 99 eurocent valt dan inderdaad goed te doen.

            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
            En t lont wat jij bedoelt is timefuse? Timefuse is erg betrouwbaar!
            Ik bedoel meer van dat het onderscheid tussen legaal en illegaal steeds moeilijker begint te worden. Op een gegeven moment zal je niet meer snel en goed kunnen beoordelen wat iemand nou precies aan het afsteken is omdat legaal en illegaal steeds meer op elkaar zijn gaan lijken.

            Comment


              Zojuist de crackling fontein uit het pakket met 6 afgestoken in de tuin. Niet gefilmd, want verwachtte er niets van. Maar wat een felle knetters zeg!!!! Opvallend goed ding voor Cat. 1.

              Comment


                [QUOTE=Flashing_Diamond;901289]Dus dat is het? Een veredelde confettikanon?
                Zag deze gisteren in de winkel maar wist niet wat ik moest verwachten, niet meegenomen dus.

                Overigens doen die dikke witte lont met oranje beschermkap en die dikke huls denken aan illegaal vuurwerk. Ik vind dat niet zo handig van Weco. Straks weten (onwetenden) niet meer wat ze kunnen verwachten van zo'n ding mocht iemand het naar hen toegooien of in de buurt afsteken, met alle gevolgen van dien.

                [QUOTE]

                komt het op neer ja, vind die tafelbommen ook stevig aan de prijs.
                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                  Heel veel van hetzelfde helaas. Jammer... Toch maar weer wachten op de Action pakketjes
                  En wanneer is dat?

                  Comment


                    Iemand enig iedee of de winkels in Apeldoorn en Arnhem nog wat CAT1 op vooraad hebben ?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      12 Fountain Assortiment

                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        Fountain Assortment 6 stuks

                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                          Iemand enig iedee of de winkels in Apeldoorn en Arnhem nog wat CAT1 op vooraad hebben ?
                          Bigbazar in apeldoorn heeft al 2 weken cat 1
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                            Iemand enig iedee of de winkels in Apeldoorn en Arnhem nog wat CAT1 op vooraad hebben ?
                            De Intratuin heeft wel leuk spul liggen al

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                              Bigbazar in apeldoorn heeft al 2 weken cat 1
                              Dat begreep ik, mijn vraag was echter of er nog wat op vooraad was?
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                Bij sommige Big Bazar filialen hebben ze er een nieuw artikel bijgekregen.

                                4 paarse fonteinen. Prijs onbekend. Heb ze in mijn handen gehad, waren vrij zwaar. Paars label, volgens mij op vierkante paarse voetjes. Van GBV-WECO. Iemand ervaring mee?

                                Comment

                                Working...
                                X