Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heeft elke Big bazar vestiging al vuurwerk dan? of alleen bepaalde winkels
    In Hengelo, Enschede bijvoorbeeld al wel?

    Comment


      Was van de week in Apeldoorn, daar lag niet zoveel meer in de schappen.
      Ivm tijdnood ook niet echt kunnen informeren of er nog een nieuwe lading kwam.
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
        Bij sommige Big Bazar filialen hebben ze er een nieuw artikel bijgekregen.

        4 paarse fonteinen. Prijs onbekend. Heb ze in mijn handen gehad, waren vrij zwaar. Paars label, volgens mij op vierkante paarse voetjes. Van GBV-WECO. Iemand ervaring mee?
        1,49 per doosje van 4.
        7 gram NEM per stuk.

        Verder geen ervaring nog. Lijkt kwa uiterlijk op de tricolor fontijnen van vroegâh

        In het originele label zijn het deze;
        Laatst aangepast door kamikaze; 24 November 2017, 15:11.
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment


          Vandaag in Deventer geweest bij de Big bazar, wat ze nog wel hadden waren: Grondbloemen, stoplichten, star fonteinen, kleine pakketjes, sterretjes, vuurwerkpakket met fonteinen en nog wat ander spul.
          De knetterlinten, crackling balls waren er niet meer.
          Nu maar afwachten op de Aldi dat ze weer crackling balls en linten hebben, die zijn ook veel goedkoper daarin

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
            1,49 per doosje van 4.
            7 gram NEM per stuk.

            Verder geen ervaring nog. Lijkt kwa uiterlijk op de tricolor fontijnen van vroegâh

            In het originele label zijn het deze;
            http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...n-*NIEUW-2017*
            Net eentje afgestoken en het zijn leuke fonteintjes. Denk aan een soort heel ver opgevoerde ijsfontein. Van die klassieke sterren en dan een klein gekleurde bengaals vlammetje, een metertje of 1,5 a 2 hoog totaal wat een leuke formaat is voor cat 1. Mooie tijdsduur ook.
            Helaas geen filmpje, maar voor stil cat 1 zeker een aanrader (ik ben geen fan van cat 1 met crackling).
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2017-12-01 at 15.41.54.jpg
Vertoningen:2
Grootte:122,1 KB
ID:	1562595 vanmiddag toch nog maar even mijn moeder gevraagd of zij het fonteinen pakketje wilde halen aangezien ik er zelf niet in de buurt woon

              Comment


                Gister geweest, ging er heen voor de aanstekers die ze zouden moeten hebben. Helaas heb ik ze niet kunnen vind hier in Enschede. Volgende week nog eens een keer kijken.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                  Net eentje afgestoken en het zijn leuke fonteintjes. Denk aan een soort heel ver opgevoerde ijsfontein. Van die klassieke sterren en dan een klein gekleurde bengaals vlammetje, een metertje of 1,5 a 2 hoog totaal wat een leuke formaat is voor cat 1. Mooie tijdsduur ook.
                  Helaas geen filmpje, maar voor stil cat 1 zeker een aanrader (ik ben geen fan van cat 1 met crackling).
                  En... Foto!
                  Even eentje in het donker afgestoken voor de foto.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171206_180438_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:86,8 KB
ID:	1562702
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    Hierbij een paar foto's ervan. Zijn goede cat.1 fonteinen die erg hoog gaan. Ook de prijs is erg goed. Ik ga er zeker nog een paar pakjes van halen!
                    Attached Files
                    Laatst aangepast door Thieske67; 6 December 2017, 21:45. Reden: foutje

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Gister geweest, ging er heen voor de aanstekers die ze zouden moeten hebben. Helaas heb ik ze niet kunnen vind hier in Enschede. Volgende week nog eens een keer kijken.
                      Mag ik vragen over welke aansteker dit gaat? (of is dat te off-topic)
                      Keep it legal!

                      Comment


                        Het schijnt er weer te liggen! Aan de video van PyroTeamDelft te zien! Ik ga vanmiddag ff kijken..

                        Comment


                          Zag het ook al bij AW Fireworks ja. Donderdag maar even langs. Ik had het voornemen dit jaar weinig tot niets te kopen, maar ja, nou het weer in de winkels ligt is het ook zonde om het te laten liggen natuurlijk.

                          Comment


                            Het ligt er inderdaad. Gisteren even op pad met mijn zoon geweest. Voor een 35 euro aan CAT.1 gekocht en daarna een mooie middag en avond wat gestookt met hem.

                            De nieuwe Star Fountain


                            Knetterlint
                            Zo in mijn sas met sas..

                            Comment


                              Die fonteintjes (starfountain) hadden ze vorig jaar ook. Voor de zomer nog gekocht in een sluiten filiaal hier. Heel leuk spul voor weinig geld!

                              Comment


                                Natuurlijk is het voor ons leuk als cat 1 al vroeg verkrijgbaar is,maar ik weet niet of het goed is voor de populariteit van vuurwerk bij de niet freaks als er begin oktober al vuurwerk afgestoken wordt. Maar is wel heel leuk spul!

                                Comment

                                Working...
                                X