Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kevin stopt als moderator op vuurwerkcrew

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    kevin stopt als moderator op vuurwerkcrew

    Hallo jongens,

    Zoals jullie misschien al enige tijd merken ben ik maar nog weinig online, dit heeft verschillende oorzaken maar de tijd die ik op dit moment aan vuurwerkcrew kan besteden is gewoon weinig. Dit heeft mij doen besluiten om te stoppen als moderator.

    Je wordt ouder en interesse veranderen, vuurwerk blijft nogsteeds een passie en ik zal ook nog wel actief blijven op het forum maar de hobby zoals het was is op dit moment gewoon een stuk minder geworden, vandaar ook dit besluit.

    Groetjes kevin

    #2
    Kevin bedankt voor je inzet de laatste jaren! Ik weet hoe het gaat als je er minder tijd voor hebt en andere dingen meer aandacht krijgen. Verstandige keuze!

    Comment


      #3
      thnx kevin! mede door jou is mijn vuurwerk verslaving begonnen !grts
      oii cheers.

      Comment


        #4
        Helaas dat je moet stoppen als crewlid.
        Maar voor jou persoonlijk een verstandige keus.
        We zien elkaar, bedankt voor al je inzet.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Kevin, bedankt voor je bijdrage aan VWC!

          Comment


            #6
            kevin bedankt , het ga je goed.. er zal vast en zeker een waardig vervanger voor je komen

            succes gewenst vanuit deze kant !

            Comment


              #7
              Jammer dat je stopt Kevin maar begrijpelijk.

              Heel erg bedankt voor je bijdrage aan VWC.
              Het ga je goed

              Comment


                #8
                Begrijpelijke maar jammerlijke keuze..
                Succes met alles wat je bezighoudt.. en ik hoop je snel weer ergens te spreken ;)

                Bedankt voor alles dat je voor vuurwerkcrew gedaan hebt!

                Comment


                  #9
                  Kevin,

                  Het was fijn om je te leren kennen. Maar er is tijd van komen en helaas ook van gaan. Het blijft natuurlijk een moeilijke keuze om te stoppen. Maar misschien is het wel een goede keuze. Wie weet.

                  Ik zeg TOT ZIENS!

                  We gaan elkaar zeker nog weleens treffen.

                  Comment


                    #10
                    Kevin, soms moet je keuzes maken en ik hoop voor je dat je de goede keuze heb genomen.

                    Ga je goed kerel !!!!!
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Spijtig om te lezen dat je hebt moeten stoppen Kevin! Soms moet je inderdaad keuzes maken!

                      Veel succes verder, en we spreken elkaar nog wel eens een keer Kevin!
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #12
                        Bedankt voor je inzet en het modderen hier. Je was een goed modje.
                        Begrijpelijke keuze en succes verder. We komen elkaar misschien nog wel ergens tegen.
                        Word lid van de [B]LVC.[/B]

                        Comment


                          #13
                          Kevin bedankt voor alle jaren dat je hier actief ben geweest als crewlid! Heel erg veel succes met andere interesses werk en andere dingen! Hoop je nog te zien hier!

                          Comment


                            #14
                            Jammer dat je stopt, maar de passie is er in elk geval nog. Hou die ook vast!
                            Succes met alles wat je verder oppakt.

                            Comment


                              #15
                              Jammer dat je stopt als modje maar neem aan dat je af en toe wel hier op de forum komt verschijnen?

                              sterkte en beste met je

                              Comment

                              Working...
                              X