Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cybercop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik had er 3 dit jaar, ook alle 3 whistling to salute. Erg fijne cake, betaalbaar en lekkere klappen ala Silver Salute.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #32
      Hierbij 1x deze cake in de vooravond:

      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #33
        Hier ook echt een top dingetje! Ik had er nooit naar gekeken, maar na ze op een demo gezien te hebben gelijk twee besteld. Eentje in de vooravond gebruikt en een geaaide in mijn finale gebruikt. De ti-salute is echt flink met mooie druk erachter en de fluit lekker irritant.

        Filmpje van mijn finale project met een versnelde cybercop op 1:25, mooist in HD:


        Als ze hier in de buurt volgend jaar nog in de buurt te verkrijgen zijn zeker weer en meer!

        Comment


          #34
          Komt deze op zichzelf in kartons, en met hoeveel dan, of alleen samen met de andere 2 als 3XL?

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Komt deze op zichzelf in kartons, en met hoeveel dan, of alleen samen met de andere 2 als 3XL?
            In principe op zichzelf maar ik ben al meerdere kartons tegengekomen waar de Chinees anders bij dacht tijdens het inpakken.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #36
              Heb je ook opgemerkt hoeveel in een doos? 16, 18 of 24 ofzo ?

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Heb je ook opgemerkt hoeveel in een doos? 16, 18 of 24 ofzo ?
                Over het algemeen 8x Supreme, 8x Gladiator en dan 8x Cybercop. Volgens mij waren dit kartonnen van oudere productie jaren trouwens.
                "I came in like a crackling ball."

                Comment


                  #38
                  Het fluitertje voegt wat extra's toe maar de knal is toch matig te noemen, vind ik.

                  www.youtube.com/TheFreakyPyro

                  Comment


                    #39
                    doet me heel erg denken aan de whistling thunder queen.
                    Mischien hier van afgelied of dezelfde bombetes?
                    Wel een tof herriebakkie
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      #40
                      Echt een zeer concurrerende knal plus ook nog eens een goede fluit maakt dit echt een super stuk vuurwerk in mijn beleving. Had er een voornamelijk voor de fluit gebruikt als begin van onze finale samen met de sparkling snow (Orange Label). Effect wat dit gaf vond ik zeer geslaagd!

                      Hier het filmpje van dat project met de cybercop in het begin, mooist in HD:

                      Comment


                        #41
                        Whistle to salute... Leek me een goede cake! Maar in plaats van whistle to salute kwam hier sier uit met 3 harde titanium knallen als finale? Was dit de nieuwe versie of heb ik gewoon een fout product mee gekregen? Was totaal onverwachts...

                        Zie hier het filmpje:

                        www.youtube.com/user/Bollekip :)

                        Comment


                          #42
                          @Bollekip, dat is de Gladiator

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                            @Bollekip, dat is de Gladiator
                            Je hebt gelijk, dit is niet de Cybercop maar de Gladiator. Raar want op de cake staat wel dat het de Cybercop is... En ik weet 100 procent dat ik de Gladiator niet besteld heb, hm. Vind het maar vaag.

                            Gr
                            www.youtube.com/user/Bollekip :)

                            Comment


                              #44
                              Had wat setjes van die 3XL besteld, ook voornamelijk voor de Cybercop.
                              Het maakt bij sommige toko's niet uit wat je besteld, want ze leveren gewoon verkeerde cakes.

                              Ben uiteindelijk afgedropen met 4 Gladiators en slechts 1 Cybercop, derde jaar op het rij dat ze niet leveren wat je daadwerkelijk besteld. Heb deze klacht ook bij Katan neergelegd dus ga er verder niet meer over zeuren

                              Van de enige Cybercop die ik wel had, heb ik genoten !
                              Om te kijken of hij harder ging dan de Whistling Thunder Queen, is het potje gekoppeld aan 12 stuks.

                              Hier de film:

                              Comment


                                #45
                                Ik had hetzelfde potje als bollekip. Heb er nog een foto van gemaakt. Ik stak hem aan en was verbaasd over de effecten. de salutes op het einde waren wel lekker hard!Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20141230_172244.jpg
Vertoningen:1
Grootte:109,2 KB
ID:	1553564

                                Comment

                                Working...
                                X