Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cybercop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zeker een leuk ding. Heel interessant ook voor iemand die om 10:00 uur lekker wil openen, maar niet te duur wil gaan.

    Na het ontbijt staat ie online. Bon apetit!

    Comment


      #17
      En dat voor €25,- in een set van 3

      Comment


        #18
        vet? jammer dat ik hier nu pas achter kom.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
          En dat voor €25,- in een set van 3
          Waaarrrr?

          Comment


            #20
            Nu weet ik wat het te minste doet, kocht ik hem bijna voor een verkeerd filmpje.
            Kep screaming thunder al op mijn wishlist die is net als deze.

            Maar ik zal ze wikke en wegen.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
              Waaarrrr?
              Verschillende verkooppunten van Katan. Cigo Rotterdam Zuid heeft het setje van drie verschillende cakes. Via hun site kan je wellicht achterhalen waar een verkooppunt zit die dit setjes aanbiedt.

              Comment


                #22
                Vanavond gezien. Schel iel fluitje (beetje als Playful Fairy) maar alleraardigste knal met verrassend mooi en groot ti-boeket er omheen. Tof ding! Zeker voor in de loop van de dag of als 10u momentje

                Comment


                  #23
                  Niet eerder opgevallen dit potje, maar het is echt een erg goed ding. Voor een combi fluit met knal knalde hij erg hard. Ik ga er toch nog een paar halen voor overdag en de vooravond.

                  Filmpje start met een en later komt de tweede erbij, mooist in HD:
                  (Knal is niet goed vastgelegd door een erg natte microfoon)

                  Comment


                    #24
                    Ik had een hele andere Cybercop. Lijkt er niet eens op. Ik moest later nog kijken of het wel de juiste cake was. Het was inderdaad de cybercop. Mijn mic van de camera had in het begin last van de wind , maar trekt later bij in het filmpje. Komen lekkere knallen vanaf, zekers de laatste 4 salutes.

                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #25
                      Hmmm, ik hoop niet dat mijn cybercops zo zijn, heb ze voornamelijk voor overdag gekocht..
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                        Hmmm, ik hoop niet dat mijn cybercops zo zijn, heb ze voornamelijk voor overdag gekocht..
                        Ik heb er ook nog meer. Was voor mijn 10 uur projectje, maar kon me niet inhouden om 1 te testen, met dit als resultaat.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #27
                          Da's raar, ben benieuwd wat die van mij om 10.03 doet hoop zoals het hoort

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Ik heb er ook nog meer. Was voor mijn 10 uur projectje, maar kon me niet inhouden om 1 te testen, met dit als resultaat.
                            Volgens mij ben jij slachtoffer geweest van een Chinees die het label van de Gladiator en Cybercop door elkaar heeft gehaald...
                            "I came in like a crackling ball."

                            Comment


                              #29
                              Hij deed het hier zoals moest: ti salute na de fluit. Fijn bakkie!

                              Comment


                                #30
                                ik had er 2 dit jaar en beide waren zoals ze horen. erg fijne 'irritatie' blokjes voor dat geld

                                Comment

                                Working...
                                X