Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini meeting bij demo Haokan Fireworks Pijnacker 30 11 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
    ik ben erbij
    Gezellig, kom jij alleen of met je zoon ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Weet ik nog niet, even kijken of hij wil, mijn vrouw had zelf ook wel interesse, ze word gek van me van al dat gepraat over al dat vuurwerk en dat gestaar naar de filmpjes en forums, maar ze mag er graag naar kijken

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Diegene met een witte anjer achter zijn oren is Arjan ( Torrr) en die hoort bij de crew.
        Dan zal ik daar op letten haha

        Comment


          #19
          Ik zal kijken of ik er wat vroeger kan zijn. Een heel uur om te ouwehoeren is mij te veel, ben niet zo'n sociaal type, dus zal er om een uur of 19 proberen te zijn. Het is nog even kijken hoe het gaat met andere bezigheden vooraf en gedoe met OV.

          Kan trouwens nog zijn dat als Ano een heel veel boeiender schietlijst heeft dan Haokan dat ik daar heen ga, maar den***nie.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Ik zal kijken of ik er wat vroeger kan zijn. Een heel uur om te ouwehoeren is mij te veel, ben niet zo'n sociaal type, dus zal er om een uur of 19 proberen te zijn. Het is nog even kijken hoe het gaat met andere bezigheden vooraf en gedoe met OV.

            Kan trouwens nog zijn dat als Ano een heel veel boeiender schietlijst heeft dan Haokan dat ik daar heen ga, maar den***nie.
            Gewoon doen, harstikke leuk/gezellig !! , en dat uurtje is zo voorbij ! gezellig met iedereen over de zelfde hobby praten, bakkie koffie en miss een peukie en de tijd vliegt voorbij :-)
            http://www.stefandrukker.nl

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
              Gewoon doen, harstikke leuk/gezellig !! , en dat uurtje is zo voorbij ! gezellig met iedereen over de zelfde hobby praten, bakkie koffie en miss een peukie en de tijd vliegt voorbij :-)
              Dus jij neemt koffie mee, goed dat ik dat weet want ik had niet op koffie gerekend.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Ben erbij, samen met Tovervuur!
                Een echte Leerdammer eet kaas.

                Comment


                  #23
                  het is dat ik een feestje heb die datum, anders was ik er ook bij, maar iedereen veel plezier daar!
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    #24
                    Ik ben er bij en ik zag dat ik al op de lijst stond, mijn broertje tiger-head komt ook mee.
                    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                    Comment


                      #25
                      Gisteren definitief geworden, ik ben er ook bij! Samen met mijn vrouw, alleen komen we pas rond 19:00 uur. Tot dan!

                      Comment


                        #26
                        Na afloop is er nog de mogelijkheid om in de winkel onder het genot van een bak koffie, een frisje of een biertje na te kletsen en om eventueel een bestelling te plaatsten, onder voorbehoud komen er misschien nog acties om de hoek kijken.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Misschien kom ik ook wel ff kletsen. Heb nog nooit iemand van het forum ontmoet. Ik rijd met iemand mee, dus ben ook afhankelijk van hem natuurlijk.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Na afloop is er nog de mogelijkheid om in de winkel onder het genot van een bak koffie, een frisje of een biertje na te kletsen en om eventueel een bestelling te plaatsten, onder voorbehoud komen er misschien nog acties om de hoek kijken.
                            Das mooi dan kan ik mijn koffie thuis laten
                            Heb er zin in !!
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                              Das mooi dan kan ik mijn koffie thuis laten
                              Heb er zin in !!
                              Ja jij kan je koffie thuislaten en uhhh je bent ook echt een echte he
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                We gaan de meeting niet halen, maar we komen wel naar de demo! Ik. Dracow en me-mo-ry!
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X