Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerktoppers.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerktoppers.nl

    De site vuurwerktoppers.nl is weer online.
    Prijzen zijn, gelukkig, op het eerste gezicht niet gestegen in vergelijking met vorig jaar.

    #2
    Er staat webshop open, maar zie niks http://vuurwerktoppers.nl/vuurwerkgigantkerkrade/

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
      Er staat webshop open, maar zie niks http://vuurwerktoppers.nl/vuurwerkgigantkerkrade/
      Deze site doet het wel:


      Erg leuk trouwens dat ze tips geven hoe je het vuurwerk moet afsteken:

      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #4
        In mijn regio werken de webshops al wel, vandaar mijn bericht.

        Comment


          #5
          Mooi hoor zo nu de site vernieuwd is.

          Ik zie tevens op de site dat men nieuwe serie heeft, German Power. Misschien een idee om een nieuwe categorie hier voor te openen? Er zitten mooie producten tussen.

          Ook de maddog serie is inmiddels echt een lijn geworden.

          Comment


            #6
            Mooie site dit jaar! en de prijzen vallen ook nog wel mee gelukkig
            Youtube: www.youtube.com/user/DePyroPro/

            Comment


              #7
              Wanneer ken we filmpjes verwachten van de nieuwe producten? ben nieuwsgieriger er naar.. hihi

              Comment


                #8
                Ik kan maar niet bestellen via iDeal bij hun , heb al met ze gebeld en ze bellen me Maandag terug.

                Zwaar jammer , kan ook maar 3 stuks van elk kopen wat in de aanbieding is.. Dus geen 30 x Thundershocks meer bv maar 3 . :(

                Comment


                  #9
                  Dan maak je 10 orders aan, dus tien keer een klein bedrag afrekenen, waar bij elke order drie keer de aanbiedingen zitten. Zij hebben gewoon een maximum van drie aanbiedingen per klant ingesteld.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                    Mooi hoor zo nu de site vernieuwd is.

                    Ik zie tevens op de site dat men nieuwe serie heeft, German Power. =
                    Waar zie je dat?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Waar zie je dat?
                      Ik zie dat bij diverse dealers, zou je even moeten zoeken tussen degene die al online zijn.

                      Comment


                        #12
                        Paar aangeklikt maar niks gevonden, daarom vroeg ik je het ook in de hoop dat je gewoon even een simpel linkje zou willen posten Ook met Google krijg ik namelijk geen resultaat.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Paar aangeklikt maar niks gevonden, daarom vroeg ik je het ook in de hoop dat je gewoon even een simpel linkje zou willen posten Ook met Google krijg ik namelijk geen resultaat.
                          Alstublieft http://vuurwerktoppers.nl/vuurwerkgi.../german-power/

                          Comment


                            #14
                            Zit zo eens te kijken maar worden de black smoke shocks niet meer verkocht?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                              Zit zo eens te kijken maar worden de black smoke shocks niet meer verkocht?
                              Word nog verkocht
                              Youtube: www.youtube.com/user/DePyroPro/

                              Comment

                              Working...
                              X