Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerktoppers.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Met een aanbieding die geen aanbieding is...

    Comment


      #17
      Zie ook de Excellent Box voor 74,95.......4 x 500gram.
      075

      Comment


        #18
        Hehe , je moet ook je huistelefoon nummer invoeren , ook al heb je die niet.

        Daarom lukte de bestelling niet , heb ongeveer 20 x geprobeerd Is nu gelukkig gelukt !

        Comment


          #19
          Van af wanneer kun je bestellen?

          Comment


            #20
            denk rond de 15de want gaan de meeste webshops open..

            Comment


              #21
              Hallo, Wij zijn Vuurwerkstad Tilburg! Een vuurwerkwinkel gevestigd aan de Leenherenstraat 120 te Tilburg. Wij verkopen dit jaar voor het 3e jaar Cafferata vuurwerk. Cafferata is vergeleken met andere importeurs een stuk duurder, maar de producten zijn van zeer goede kwaliteit. Ik vind het persoonlijk top producten en ik krijg van de klanten ook alleen maar positieve reacties. Zeker de moeite waard om een keer te bekijken en te kijken of er in de buurt een Cafferata dealer zit. Kijk voor voorbeelden op een van onze websites. Dat zijn:
              - www.vuurwerkstadtilburg.nl
              - www.vuurwerktoppers.nl/vuurwerkstadtilburg

              De xplosion, crystal exclusive en de red dragon lijn vind ik persoonlijk ook het mooist!

              Comment


                #22
                Dit jaar zit er ook voor het eerst een dealer in spijkenisse ben er opzich wel blij mee ze hebben leuke produchten voor een zeer lage prijs

                Vandeweek de vuurwerk folder maar eens ophalen

                Comment


                  #23
                  Bij iedereen die site zo haperig sloom als bij mij op Android?

                  edit: als ie geladen is gaat het wel weer maar dat initiële laden duurt lang

                  Comment


                    #24
                    Heb twee keer een poging gewaagd om bij mijn leverancier te bestellen, loop iedere keer vast op het moment dat ik mijn bank moet selecteren. Kom je bij een dropbox om je bank Rabobank te slecteren.
                    Staat er helemaal geen 1 bank in.... ben er nu wel klaar mee... had ze al gemaild maar reageren niet. Heb nu elders besteld.

                    Comment


                      #25
                      Bij persoonsgegevens kun je geen tussenvoegsel voor je achternaam toevoegen...hokje "achternaam" pikt ook geen spatie...

                      btw; de eerste webshop waar ik Bitcoin als betaalmiddel tegenkom

                      Verder qua betalen geen problemen zoals hierboven vermeld door Pyroboy26, gaat goed.

                      Comment


                        #26
                        Wanneer komt de webshop online?

                        Comment


                          #27
                          Ze zijn meestal vrij laat denk eind oktober/eerste week november

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                            Wanneer komt de webshop online?
                            Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                            Ze zijn meestal vrij laat denk eind oktober/eerste week november
                            DUURTLANG! Is er iemand die het zeker weet? Dan kunnen we een wekker voor de wtf box zetten...

                            Comment


                              #29
                              Nope, maar ga maar sowieso uit van November, oktober zijn ze meen ik nog nooit online geweest. Houd het spannend ;-)
                              https://www.houtse-bazar.nl

                              Comment


                                #30
                                Ben ook benieuwd! maar even snel zo WTF box veilig stellen zodra ze open gaan!

                                Comment

                                Working...
                                X