Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerktoppers.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Hype hype, vandaag zullen de webshops open gaan!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	blu1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:226,1 KB
ID:	1599561 Je kunt bestellen ze zijn open vanaf gisteren.

    Comment


      #92
      uh


      nee!

      Comment


        #93
        jammer, ik had toch op nog een WTF compound aktie gehoopt, dat was tenminste waar voor je geld. Deze sla ik in ieder geval over.

        Comment


          #94
          Dat alles duurder is geworden snap ik maar de prijzen die ze bij Vuurwerktoppers.nl vrsgen zijn echt bizar.
          Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar bestellen.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
            Dat alles duurder is geworden snap ik maar de prijzen die ze bij Vuurwerktoppers.nl vrsgen zijn echt bizar.
            Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar bestellen.

            had nog een cakebox daar kunnen vinden voor een leuk prijssie, voor de rest zie je me daar niet

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
              Dat alles duurder is geworden snap ik maar de prijzen die ze bij Vuurwerktoppers.nl vrsgen zijn echt bizar.
              Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar bestellen.
              Dat is al jaren zo daar, lang voor welke crisis of inflatie dan ook

              Comment


                #97
                Ondanks dat ik er al een paar keer heb gekeken heb ik nog niets kunnen vinden wat de moeite is om te bestellen gezien de prijzen. De acties zijn tot nu toe ook ronduit teleurstellend.
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #98
                  Denk dat ik daar alleen wat maddog artikelen ga halen voor in de vooravond

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                    Ondanks dat ik er al een paar keer heb gekeken heb ik nog niets kunnen vinden wat de moeite is om te bestellen gezien de prijzen. De acties zijn tot nu toe ook ronduit teleurstellend.
                    Ik heb hetzelfe,niets wat mij kan overtuigen
                    Uitwerkingen zijn mager en vrij standaard. En als je denkt dat kan toch wel wat zijn ist peperduur. De acties artikelen zijn aardig qua effecten maar ook niet prijstechnisch interessant.

                    Comment


                      Met code SINT. Weer zo'n vuurwerktoppers gevalletje waarbij de normaalprijs absurd is en de actieprijs ''gewoon''. Dit is overigens de quick charger
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	imperial.jpg
Vertoningen:1
Grootte:51,5 KB
ID:	1602520

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                        Met code SINT. Weer zo'n vuurwerktoppers gevalletje waarbij de normaalprijs absurd is en de actieprijs ''gewoon''. Dit is overigens de quick charger
                        [ATTACH=CONFIG]77108[/ATTACH]
                        Minimaal besteding van € 40,- ook nog..

                        Comment


                          Neh, ook met deze aanbieding trekken ze mij niet over de streep.

                          Comment


                            Nee deze is idd zwaar ruk. Kunnen een voorbeeld nemen aan winkels die hun producten verkopen:

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_2.png
Vertoningen:1
Grootte:370,2 KB
ID:	1602522
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              De laatste actie van VWT waar ik me mee bezig heb gehouden was een klacht bij de reclame code commissie haha

                              Comment


                                Zeg je mocht toch niet meer adverteren met van/voor prijzen als het nooit die 1e prijs gehad heeft?

                                Comment

                                Working...
                                X