Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
    Hi,

    ik ben op zoek naar een cake met kleur om te gebruiken in een projectje.
    Het projectje bestaat uit kleur en goud.

    Tot nu toe heb ik de volgende kleur cakes maar ben er dus nog op zoek naar 1.
    - Mad Twister
    - Fading Stars
    - White Red Rebel
    - Pryzm
    - Wings Of Darkness
    - Cake A - Cruel Traction
    - Red Maroon

    Alvast bedankt voor de hulp!
    The Templar Box van Vuurwerkmania?

    Comment


      #62
      Of the Final Colorz van Vuurwerktotaal?

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
        Color Cream van Vuurwerkmania, 2 cakes met schitterende Multi color peonys en een finale cake met brocade salvos
        Het gaat 'm waarschijnlijk niet worden maar wel bedankt voor de tip!
        Doordat ik deze aan het bekijken was op YT, kwam ik uiteindelijk bij 1.2 Spinnerz 2 Colorz uit.

        Edit: oja, de anderen ook bedankt natuurlijk ;)
        Laatst aangepast door Ramonius; 12 December 2017, 15:00.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
          Ben voor mijn show op zoek naar cake's met rode of groene effect. Allebei in 1 cake mag ook, liefst geen crackling of goud ofzo erbij.

          Zelf al een paar gevonden( toxic van zena, killer instinct van rubro en de Vipbox i van katan) maar nog niet echt wat ik zoek. Liefst gewoon ouderwetse groen en rode peony. Wie o wie??
          Pounding Napalm pyro rebels, is echter wel met crackling.
          Reno uit duitsland is natuurlijk red met green peony
          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
            Pounding Napalm pyro rebels, is echter wel met crackling.
            Reno uit duitsland is natuurlijk red met green peony
            2017 versie van pounding napalm is als het goed is zonder crackling

            Comment


              #66
              Het is geen cake, maar ik zoek wel wat.
              Zou eigenlijk graag single shots hebben met een (klein) sier effect. Niet van die duurdere als de Kung Fu o.i.d., maar een goedkoper pakketje met een aantal stuks. Of bestaat dit helemaal niet?

              Comment


                #67
                color tails wolff
                big shots katan
                sky hunter broekhoff
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                  color tails wolff
                  big shots katan
                  sky hunter broekhoff
                  Wow, had die Color tails nog nooit gezien. Die ga ik er zeker bij nemen. Mooie dingen voor dat geld en is is even wat anders dan al dat geknal ;). Bedankt!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                    Wow, had die Color tails nog nooit gezien. Die ga ik er zeker bij nemen. Mooie dingen voor dat geld en is is even wat anders dan al dat geknal ;). Bedankt!
                    Je hebt ook nog de Defender Big Box van Wolff


                    Of natuurlijk dezelfde in een pakje van 6,
                    https://www.vuurwerkbieb.nl/wolff-vu...tsearchresults

                    Comment


                      #70
                      de Single Shot 1.0" van Zena is ook met siereffecten.

                      Comment


                        #71
                        Ik had het ook al in een ander topic gegooid, maar het kan geen kwaad om het ook in dit topic te zetten.

                        Ik ben opzoek naar de fluitcakes die hier in de finale worden gebruikt op 06.15


                        De fluiters gaan echt door merg en been en gaan bizar hoog! Ik dacht eerst aan de fluit/salute cake van Zena, maar ik zie hier blinkers bij de cakes verwerkt dus dat is niet die cake. En die is geloof ik ook uit de handel? Volgens mij is het een combinatie dus van blinkers die salutes moeten voorstellen en dan die fluiters. Al kan je dat niet goed zien door de chaos.


                        Ik dacht eerst dat het deze cake was, maar die verkopen ze niet eens bij Vuurwerk Hol.

                        Comment


                          #72
                          Ik zoek niet een specifieke cake van een filmpje, maar een cake die ramvol crackling zit. M'n vriendin houdt van die mooie crackling in de lucht, het liefst zo dik mogelijk. :-) Heb zelf wat rond zitten zoeken, maar wie weet heeft iemand een hele dikke cake daarvoor. Mag een waaier zijn, mag ook een normale cake zijn.
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                            Ik zoek niet een specifieke cake van een filmpje, maar een cake die ramvol crackling zit. M'n vriendin houdt van die mooie crackling in de lucht, het liefst zo dik mogelijk. :-) Heb zelf wat rond zitten zoeken, maar wie weet heeft iemand een hele dikke cake daarvoor. Mag een waaier zijn, mag ook een normale cake zijn.
                            Venom box van vwmania of crackling chry van vwtotaal of natuurlijk allebei.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                              Venom box van vwmania of crackling chry van vwtotaal of natuurlijk allebei.
                              Of de Transbomber als je toch bezig bent
                              Everybody loves Pangu

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                                Ik zoek niet een specifieke cake van een filmpje, maar een cake die ramvol crackling zit. M'n vriendin houdt van die mooie crackling in de lucht, het liefst zo dik mogelijk. :-) Heb zelf wat rond zitten zoeken, maar wie weet heeft iemand een hele dikke cake daarvoor. Mag een waaier zijn, mag ook een normale cake zijn.
                                Jackhammer (Wolff Vuurwerk)

                                Comment

                                Working...
                                X