Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46
  1. #31
    VWC-Lid Ricardo79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    217
    Thanks
    153
    127 waarderingen in 87 posts
    Dat is jammer.
    Maar dit is pure overmacht.
    Als ik het goed begrijp is de garden of eden er wel gewoon.
    Heb deze vorig jaar gehad en die was super.
    Wil hem dit jaar weer hebben.

  2. Deze gebruiker waardeert Ricardo79 voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Dat is vervelend voor Royal en de winkeliers zeg! Want laten we wel wezen, wij Freaks vinden het vervelend, maar vinden vaak wel weer wat anders. Maar voor Royal en de winkeliers zijn toppers nodig om mensen te trekken en dus brood op de plank te krijgen. Voor hen is het dus veel vervelender. Niet dat ze geen toppers meer hebben (die hebben ze nog zat), maar het zal wel een aderlating zijn.

    En ik wil nog wel even iedereen van het forum een compliment geven voor de positieve reacties op dit nieuws. Want vaak zitten er veel 'azijnzeik' reacties tussen, maar het is goed om te zien dat de transparantie vanuit Royal gewaardeerd wordt!

  4. Deze 7 gebruikers waarderen Sh0ck voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Erg vervelend nieuws. Wat betekent dit voor de demo? Gaat deze wel nog door?

  6. #34
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
    Erg vervelend nieuws. Wat betekent dit voor de demo? Gaat deze wel nog door?
    Ik heb vandaag nog contact gehad met Royal, de demo gaat gewoon door. Alleen de producten die niet geleverd en dus niet verkocht gaan worden zullen ook niet geschoten worden.
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Dan mag ik hopen dat er ook nog wat oude producten geschoten worden, anders wordt het een korte demo ben ik bang. Maar goed, we gaan het wel zien :-)

  9. #36
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.269 waarderingen in 3.001 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Zoals het er nu naar uit ziet worden alle nieuwe producten geschoten plus een aantal bestaande producten. Er word afgesloten met een showtje op muziek. Zodra de schietlijst bekend is zal ik Jeroen vragen of hij die post.
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post603972

  10. #37
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    erg jammer allemaal .
    maar goed ik ben blij dit ik vroeg tijdig op de hoogte ben .
    dan kun je nog een heleboel regelen .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  11. #38
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    wat een bullshit verhaal zeg

    Wel frappant dat het alleen Royal overkomt en dat je van andere importeurs niks hoort.

    Ik werk dagelijks met containers uit China, Vietnam, Korea etc. En er is geen 1 fabrikant die ooit de reden heeft gebruikt dat de zomer te heet is en dat ze 7,5 week gaan sluiten. Menig fabrikant is dan al failliet.

  12. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2013
    Berichten
    43
    Thanks
    8
    23 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dahustla Bekijk bericht
    wat een bullshit verhaal zeg

    Wel frappant dat het alleen Royal overkomt en dat je van andere importeurs niks hoort.

    Ik werk dagelijks met containers uit China, Vietnam, Korea etc. En er is geen 1 fabrikant die ooit de reden heeft gebruikt dat de zomer te heet is en dat ze 7,5 week gaan sluiten. Menig fabrikant is dan al failliet.
    En dan werk je ook met vuurwerkfabrieken? Deze hebben namelijk 'iets' meer risico op ontploffingsgevaar dan de gemiddelde fabriek? Ook van andere importeurs hoor je dat er door warmte +/-2 maanden vuurwerkfabrieken geen productie mochten doen. Neemt niet weg dat er importeurs zijn die grotendeels nu al binnen hebben en alles begin/eerste helft dit jaar al besteld hebben en royal een beetje laat is. Normaal gesproken zal dit geen probleem zijn, maar nu zie je toch dat dit risico's meebrengt.
    Laatst gewijzigd door LeAsVi; 12 november 2013 om 11:16

  13. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dahustla Bekijk bericht
    wat een bullshit verhaal zeg

    Wel frappant dat het alleen Royal overkomt en dat je van andere importeurs niks hoort.

    Ik werk dagelijks met containers uit China, Vietnam, Korea etc. En er is geen 1 fabrikant die ooit de reden heeft gebruikt dat de zomer te heet is en dat ze 7,5 week gaan sluiten. Menig fabrikant is dan al failliet.
    Zelf verwacht ik dat Royal niet de enige zal zijn met problemen, maar dat andere importeurs de gok nemen om het nog niet te melden en dat alles wel op tijd binnenkomt. Want ik denk niet dat alle bunkers al vol staan.

  14. #41
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.269 waarderingen in 3.001 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dahustla Bekijk bericht
    wat een bullshit verhaal zeg

    Wel frappant dat het alleen Royal overkomt en dat je van andere importeurs niks hoort.

    Ik werk dagelijks met containers uit China, Vietnam, Korea etc. En er is geen 1 fabrikant die ooit de reden heeft gebruikt dat de zomer te heet is en dat ze 7,5 week gaan sluiten. Menig fabrikant is dan al failliet.
    Toch is het een feit dat de productie bijna 2 maanden heeft stilgelegen wegens hittegolf. Nieuws niet meegekregen deze zomer?

  15. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  16. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Ik vraag wel of ze in het vervolg helemaal niks meer zeggen, iedereen alles maar laten orderen en ze het zelf laten uitzoeken. Misschien werkt dat toch wat beter dan ruim op tijd openheid te geven.

    Even zonder gekheid. Dat van die hitte is helaas geen smoes. Niet dat het hier iemand aan gaat maar Royal heeft nog voor de zomer georderd. Gewoon dikke pech dus dat een aantal dingen niet meer op tijd verscheept kunnen worden.
    Ik ben blij dat ze het ook hier vermelden en niet alleen aan de winkeliers. Zo weet iedereen waar ie aan toe is.
    Laatst gewijzigd door genius; 12 november 2013 om 15:30
    ..

  17. Deze 9 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  18. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2012
    Berichten
    292
    Thanks
    8
    139 waarderingen in 63 posts
    Heel vervelend nieuws.....en dat net op jullie 5 jarig bestaan!! Moet ik helaas Horizon of Holland laten vallen:( Juist zo'n bijzondere bak.

  19. #44
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Vind het toch wel enigszins verontrustend nieuws. Goed dat jullie dit nu al naar buiten brengen zodat we rekening kunnen houden met onze bestellingen, gelukkig stond er niks uit mijn lijst tussen. Ben benieuwd hoe dit bij andere importeurs het geval zal zijn, aangezien jullie tot nu toe de eerste/enige, maar uiteindelijk vast niet de laatste zijn die problemen krijgen met het leveren van producten.

  20. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Weet je wat het is, ook al hebben mensen misschien commentaar, pak het positief op. Ze balen dat ze die producten niet kunnen krijgen.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •