Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Golden Willow Box [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bedankt voor je filmpje.
    Vind de laatste cake nog steeds het leukste.

    Comment


      #17
      Deze heb ik toch echt gefilmd of laten filmen, echter kunnen wij het filmpje hier van niet meer vinden. Helaas want ik vond het een prachtige box, zeker de laatste cake met die multicoloured tips bij de willows, dit jaar dan maar een herhaling en nu het filmpje niet kwijtraken
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Is deze nou dezelfde als de Willow box? Dacht de mayhem te hebben besteld maar bleek de willow box te hebben besteld, deze: http://wateringen-carlton.vuurwerk.e...kel/willow-box

        Is dit wat? Had dus de intentie om voor de Mayhem te gaan, maar er ging dus iets fout. Afijn, zal ongetwijfeld wel goed zitten maar ben nu wel benieuwd of hetgeen dat ik besteld heb, inderdaad de Golden Willow Box is, aangezien deze de Willow Box heet.

        Comment


          #19
          Volgens mij worden de namen Golden Willow Box en Willow Box beide gebruikt voor hetzelfde product!

          Comment


            #20
            Hierbij mijn filmpje van deze cakebox, geschoten bij Rowy op 14 december. Werd omgeroepen als de Golden Box, maar vermoedelijk is de (Golden) Willow Box geschoten.

            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              Werd inderdaad genoemd onder de Gold Box voor 60 euro, alleen was het toch echt niet de Gold Box. Wel een leuke box voor 60 dacht ik maar helaas kost deze meteen 85 euro. Die willow to multicolor is wel heel erg gaaf!

              Comment


                #22
                Deze afgelopen jaarwisseling gehad. Geweldig volgend jaar in combi met de brocade crown denk ik.

                Comment


                  #23
                  Erg mooie box, van genoten.



                  (P.s.: HD)

                  Comment


                    #24
                    mooi filmpjes mav! deze box doet het erg goed zo te zien. lekker tempo en grote effecten

                    Comment


                      #25
                      Mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Winkeliersdemo 2015:

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Verkoopprijs 2015 / 2016 en startpost aangepast.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #27
                          geslaagd idee!!
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #28
                            Vond hem mooi! Flink grote boeketten, maar een relatief zachte burst (wat mij verder trouwens niet veel uitmaakte).

                            Comment


                              #29
                              Prima box, niet knallen maar meer sierlijk! Was prima voor de afwisseling tussen al het keiharde geweld door!

                              Comment


                                #30
                                zeker niet verkeerd!! gister demotje in capelle

                                365 days a year pyromaniac

                                Comment

                                Working...
                                X