Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
Ook ik draag eigenlijk standaard een vuurwerkbril... al moet ik toch nog eens iets verzinnen tegen het beslaan van zo'n bril.. dat is voor mij meestal de reden om 'm te vaak niet op te hebben..

dus als iemand nog een tip heeft?

Tegen het beslaan van de Spiegel in de douch besmeurd mijn vriendin deze wel eens met GROENE ZEEP. Dit werkt daar goed tegen.
Ook zijn er anti-condens sprays te koop bij meerdere winkels. (Denk aan auto winkels (ramen) en camera winkels (lenzen))
Werkt zeker.
Ik heb hier namelijk ook last/ hinder van persoonlijk. Zonnebrillen zonder neusvleugels kan ik niet dragen, dan 'smelten' ze van mijn neus. En brillen met te grote glazen (over de wenkbrauw) daar krijg ik altijd zweet wenkbrauwen van (beslagen glazen). Klink stom I Know maar 't is what 't is..

Ik heb niet de complete avond de bril op maar wel als er meerdere mensen lopen te stoken. En zeker wanneer er mensen om me heen zijn met drank op. Dan altijd.
Vooral met het kleine spul de bril wel op. Met grote cakes en genoeg afstand gaat hij af mits ik weet dat er geen dwazen om me heen staan in een cirkel van 50 meter