Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Paleis 't Loo - Azuma Fireworks 31/08/2007

    Gisteren was er de show ter ere van Prins Willem Alexander welke zijn 40ste verjaardag vierde. Duizenden bezoekers zijn hier op af gekomen en het beloofde een show te worden van zeer groot formaat. En dat was het zeg, Azuma Fireworks heeft daar een waanzinnig mooie show weggeven met prachtig vuurwerk.
    Dat dit nog mogelijk is in Nederland is fantastisch, de budgetten zijn helaas nagenoeg nooit zo groot, maar het moge duidelijk zijn dat Azuma de kwaliteiten heeft voor een dergelijke show.

    Voor ervaringen en verdere info kunnen jullie in dit topic terecht.

    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Paleis_t_Loo_Azuma_Fireworks_310807
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 20:52
    Bestandsgrootte: 292 MB


    Met dank aan het Vuurwerkmuseum voor hosting!
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 16 november 2007 om 15:29

  2. #2
    VWC-Lid Jord's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Berichten
    144
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Toch nog een host kunnen vinden

    Bedankt voor het snelle posten nog kwartiertje wachten is die binnne

    Is binnen goed gefilmt ziet er perfect uit
    Laatst gewijzigd door Jord; 2 september 2007 om 09:20

  3. #3
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Heerlijke film jongens zeker een lekkere show
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 1 september 2007 om 23:10
    Gerwin

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Heb mijn commentaar op de show al gegeven.
    Wou Matttenfreak nog bedanken voor en feliciteren met de goede film.
    En Cameo van Het Vuurwerkmuseum een pluim, vanwege het aanbod van het hosten van de film. Een collegiaal gebaar.!!!

  5. #5
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Uitstekend vastgelegd, Mattenfreak! Mijn complimenten hoor. We hebben met het gezin vanaf de ontbijt/brunchtafel van je opname genoten.

    Groetjes,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  6. #6
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Voor nederlandse begrippen werkelijk waar een fenominale show!!!
    Geweldig mooie bommen gebruikt en flink doorgeschoten...
    Toch vond ik geen goede show eerlijk gezegd als je bekijkt hoeveel budget ze hadden en waar ze allemaal beschikking iver hadden...
    Het is vooral in het begin allemaal veeeels te druk geschoten...
    Als je goed kijkt zie je zelfs grote octavia bommen op de achtergrond gedrukt worden
    Dat vind ik echt zonde als je dat soort bommen schiet schiet ze dan ook goed...
    Daarnaast vond ik ook dat als je zo een budget hebt schiet dan nog meer van dat soort mooie bommen in plaats van al die salvo's met peony's en glitter....
    Ook vind i kdat er veels te weinig op muziek geschoten is...
    Weet niet of azuma fireworks hier wel toe in staat is anders hadden ze een geweldig mooie show neer kunnen zetten helemaal buiten nederlandse proporties....!!!!
    Dont get me wrong: Het is echt een geweeeeeldige show met geweldig mooie aspecten te veel om op te noemen en een aantal werkelijk fantastische bommen maar het had naar mijn mening nog veeeeel mooier gekund met wat ze hadden....

  7. #7
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ja dat is correct de show ziet er zwaar gelikt uit klasse voorzowel de filmers voor deze prachtige film.. en een pluim voor azuma toppers echt heel erg goed

  8. #8
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Ik hoorde dat dit een prachtige show was, dat moet ik zelf ook ff zien dan!!

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
    Voor nederlandse begrippen werkelijk waar een fenominale show!!!
    Geweldig mooie bommen gebruikt en flink doorgeschoten...
    Toch vond ik geen goede show eerlijk gezegd als je bekijkt hoeveel budget ze hadden en waar ze allemaal beschikking iver hadden...
    Het is vooral in het begin allemaal veeeels te druk geschoten...
    Als je goed kijkt zie je zelfs grote octavia bommen op de achtergrond gedrukt worden
    Dat vind ik echt zonde als je dat soort bommen schiet schiet ze dan ook goed...
    Daarnaast vond ik ook dat als je zo een budget hebt schiet dan nog meer van dat soort mooie bommen in plaats van al die salvo's met peony's en glitter....
    Ook vind i kdat er veels te weinig op muziek geschoten is...
    Weet niet of azuma fireworks hier wel toe in staat is anders hadden ze een geweldig mooie show neer kunnen zetten helemaal buiten nederlandse proporties....!!!!
    Dont get me wrong: Het is echt een geweeeeeldige show met geweldig mooie aspecten te veel om op te noemen en een aantal werkelijk fantastische bommen maar het had naar mijn mening nog veeeeel mooier gekund met wat ze hadden....
    Wat is het budget dan ?
    En niet op muziek?? Op 1 gedeelte na van ik denk 2 minuten was alles lekker getimed. Er is gebruik gemaakt van Pyrodigital en mensen die daar veel vaker mee werken. Daarbij vind ik dat er maar een aantal produkten kwalitatief niet goed waren maar over 95% van de spullen heb ik niks te zeggen. Ik weet zeker dat er veel is geschoten wat het merendeel van het publiek/freaks nog nooit hebben gezien!!!

    Octavia bommen ???????????????
    Wat zijn volgens jou dan Octavia bommen?
    Ik heb ze niet gezien!!

  10. #10
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Wat is het budget dan ?
    En niet op muziek?? Op 1 gedeelte na van ik denk 2 minuten was alles lekker getimed. Er is gebruik gemaakt van Pyrodigital en mensen die daar veel vaker mee werken. Daarbij vind ik dat er maar een aantal produkten kwalitatief niet goed waren maar over 95% van de spullen heb ik niks te zeggen. Ik weet zeker dat er veel is geschoten wat het merendeel van het publiek/freaks nog nooit hebben gezien!!!

    Octavia bommen ???????????????
    Wat zijn volgens jou dan Octavia bommen?
    Ik heb ze niet gezien!!
    Rustig ik geef mijn mening maar...
    Blijft een goede show maar naar mijn mening kon die nog veel beter...
    Ik vind lekker timen wel even iets anders dan echt op muziek schieten met mines en single shots op de muziek daar ben ik nou eenmaal gek op! Er zaten stukjes in waar dit wel het geval was maar ik had meer het gevoel dat als de muziek weer wat opzwelde ze maar weer random begonnen te pompen...
    Misschien dat dit ook deels komt doordat je de muziek niet altijd even goed hoort maar toch...
    Ik heb niet gezegd dat producten die geschoten werden van slechte kwaliteit waren! Dat staat nergens...
    En ik zeg ook er zijn zeker mooie bommen geschoten die inderdaad waarschijnlijk veel freaks nog nooit eerder hebben gezien! Jammer vond ik alleen dat ze vaak in zulke salvo's ewrden geschoten dat het effect teniet gedaan wordt...
    Overigens met de octavia shells bedoelde ik de kaleidoscope shells die ik in een salvo op 6:36 voorbij zag komen...
    Budget weet ik niet maar zo te zien was het geen budget vergelijkbaar met welke show in Nederland dan ook...! Daavoor hoef ik de precieze cijfers niet voor te weten en ik geef ook niet aan deze te weten!
    Nogmaals ik vond het zeker geen slechte show maar hij had naar mijn mening nog mooier gekund!

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Ik val je ook niet aan alleen ik vind dat er niet goed gekeken word.
    Dat is ook alleen maar mijn mening. Ik zoek ook vaan de discussie op want ik vind (mening) dat er te weinig over shows gediscussieerd word want er zijn genoeg elementen te bespreken in een show.

    Maar lees ook mijn review en bekijk die film ook eens dan krijg je denk ik mede door de film een ander beeld van de show Review paleis 't loo. Niet dat andere films niet mooi zijn maar sommige hebben niet alles kunnen zien IVM de bomen en de plaatsen in de tuin.
    Laatst gewijzigd door Peter; 3 september 2007 om 03:26 Reden: aanpassing link

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ik kan wel janken dat ik hier niet bij ben geweest , en na het zien van het filmpje kan ik wel gillen van enthousiastme hahahahahaha .
    wat 'n geweldige show en precies wat al gezegt is het is geweldig dat dit nog steeds mogelijk is in nederland , en ik hoop dat meerdere shows hier een voorbeeld aan nemen .

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zo, dit is werkelijk een fantastische show, zeker voor Nederlandse begrippen. Ik heb duidelijk iets gemist.
    De registratie van de show is erg goed gelukt, mooi filmpje hoor!

  14. #14
    VWC-Lid ruben_3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Aalsmeer
    Berichten
    206
    Thanks
    27
    70 waarderingen in 16 posts
    Dit was de beste show van 2007 die ik heb gezien. laten we hopen dat we nog veel van dit soort shows kunnen verwachten in nederland dit jaar.

    Hopelijk word dit weer een jaarlijks terugkerend evenement bij elke verjaardag van willempie!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •