Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 142
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Klasse bak!

    Tipje voor de producent:
    Volgend jaar de reservelont van cake 1 aan dezelfde kant als de hoofdlont van cake 2 maken!

  2. #47
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Zeer mooie goud box, wat was de lucht vol met goud op 2 verschillende manieren.

    Filmpje volgt nog
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2009
    Berichten
    537
    Thanks
    530
    317 waarderingen in 94 posts
    dit was echt een topper!
    alle 2.




  4. Deze 4 gebruikers waarderen anthony voor het bericht:


  5. #49
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb deze box via stookmaat Torrr gezien. Hij had hem aangeschaft, maar was zelf te lui om hem door te lonten Dat heb ik dus maar gedaan voor hem. Erg onhandig dat de lonten niet goed uitkomen. Stom dat Zena daar niet over nadenkt. Nu moet je de ene cake een kwart slag draaien, zodat de lonten in dezelfde hoek zitten. Maar dan past het ding niet meer in de doos... Ik heb daarom maar de twee in de buitenste kartonnen doos geduwd. Flink aanstampen en het karton vormde zich net om de twee cakes heen. Voor het doorlonten heb ik het originele (geel gekleurde) visco verwijderd. Als je het label rond de cake een stukje weghaalt, zie je onder dit gele visco een stuk snellont lopen. Dit heb ik van de twee cakes aan elkaar verbonden, wat uiteindelijk perfect werkte. Goede overlap, zonder pauze.
    De uitwerking vond ik persoonlijk wel aardig, maar niet geweldig. Zeker dat hele dunne goud van de willow bow ben ik niet echt van onder de indruk. De brocade was mooier, met dat tintje zilver erin. Het zijn wel hele goede ronde boeketten die flink dreunen. Als je dan het prijskaartje ziet, moet ik zeggen dat deze box zeker wel waar voor zijn geld is! 55 euro is gewoon geen geld voor twee van deze cakes.
    Laten we lekker link gaan doen!

  6. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2009
    Berichten
    537
    Thanks
    530
    317 waarderingen in 94 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik heb deze box via stookmaat Torrr gezien. Hij had hem aangeschaft, maar was zelf te lui om hem door te lonten Dat heb ik dus maar gedaan voor hem. Erg onhandig dat de lonten niet goed uitkomen. Stom dat Zena daar niet over nadenkt. Nu moet je de ene cake een kwart slag draaien, zodat de lonten in dezelfde hoek zitten. Maar dan past het ding niet meer in de doos... Ik heb daarom maar de twee in de buitenste kartonnen doos geduwd. Flink aanstampen en het karton vormde zich net om de twee cakes heen. Voor het doorlonten heb ik het originele (geel gekleurde) visco verwijderd. Als je het label rond de cake een stukje weghaalt, zie je onder dit gele visco een stuk snellont lopen. Dit heb ik van de twee cakes aan elkaar verbonden, wat uiteindelijk perfect werkte. Goede overlap, zonder pauze.
    De uitwerking vond ik persoonlijk wel aardig, maar niet geweldig. Zeker dat hele dunne goud van de willow bow ben ik niet echt van onder de indruk. De brocade was mooier, met dat tintje zilver erin. Het zijn wel hele goede ronde boeketten die flink dreunen. Als je dan het prijskaartje ziet, moet ik zeggen dat deze box zeker wel waar voor zijn geld is! 55 euro is gewoon geen geld voor twee van deze cakes.
    Ik denk dat als je deze schiet zonder enig vorm van wind hij een stuk beter uit de verf komt.

  7. #51
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Mwoah, zoveel wind stond er niet na middernacht in Zoetermeer toen we deze schoten. Ik kreeg niet de indruk dat de boeketten wegwaaiden. Zonder wind is goud altijd mooier, maar dat zuchtje wind tijdens de jaarwisseling had weinig invloed.
    Deze box was ook wel mooi hoor, maar niet fenomenaal. Misschien hadden we de twee cakes tegelijk moeten ontsteken, of een andere cake ter ondersteuning er bij moeten schieten. Nu was ie wat 'braaf', als je snapt wat ik bedoel.
    Laten we lekker link gaan doen!

  8. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  9. #52
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Wat een heerlijke box is dit zeg, volgend jaar weer in de collectie !

  10. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    wauw als ik dit zo zie trek ik de haren uit me kop dat ik hem niet erbij had genomen.
    Hopen dat deze topper dit jaar niet te duur wordt

  11. Deze gebruiker waardeert lawinebom voor het bericht:


  12. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    Ben het helemaal eens met DarkSoul, op zich mooi, maar ik had ook het gevoel dat er iets aan ontbrak. Dit jaar misschien maar combineren met een 36-shots cake uit de Domination box.

  13. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2013
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zat hier een kooi omheen?

  14. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinley Bekijk bericht
    Zat hier een kooi omheen?
    Ik had 4 boxen van Zena inclusief de Golden-box, alle 4 zijn ze met kooi uitgeleverd. Neemt eigenlijk nauwelijks extra ruimte in beslag tijdens vervoer.

  15. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Prachtig ding! 70 schoten voor 55 euro is gewoon top! Alleen het uiterlijk al is erg mooi om te zien. Wel raar dat de lonten niet naast elkaar zaten maar het snellont was lang genoeg om het aan elkaar te krijgen. Bij mij hadden de chinezen trouwens wat crackling in de staart verloren bij de brocade cake, maar was niet echt storend.

    Straatfilmpje van deze bak mooist in HD, helaas met regen en wind:

  16. Deze 4 gebruikers waarderen TLVD(G) voor het bericht:


  17. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Baalde dat ik deze cake maar 1x op de lijst had staan, de willow was iets te fijn in mijn ogen (je moet er van houden). Maar de brocade maakte toch alles weer goed, zeker een goed blok!

  18. #59
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
    Ik had 4 boxen van Zena inclusief de Golden-box, alle 4 zijn ze met kooi uitgeleverd. Neemt eigenlijk nauwelijks extra ruimte in beslag tijdens vervoer.
    Bij mij werden er 7 zonder kooi geleverd en 1 met.

    Erg stom dat Zena inderdaad geen rekening heeft gehouden met het doorlonten en het passen in de doos.
    Ik heb met roze lont gewerkt en de cakes op hun oorspronkelijke posities laten staan. Maar voor een "gemiddelde" consument die het reservelont van #1 verbind met hoofdlont #2 is het erg onhandig!

  19. #60
    VWC-Lid jessevuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2012
    Berichten
    300
    Thanks
    175
    237 waarderingen in 74 posts
    mooi effect. maar te 1tonig. ik hou meer van afwisseling en heldere kleuren.

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •