Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 438

Discussie: Golden Power

  1. #61
    VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2005
    Berichten
    1.275
    Thanks
    248
    621 waarderingen in 247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Het is niet zomaar een box die Royal heeft besteld, ala Celebration Box, en een paar verkooppunten aanwijst om te verdelen. Deze is samengesteld mét en apart geimporteerd vóór die paar dealers. Een soort winkelcollectie in meervoud. WinkelScollectie ofzo
    Oke nou prima toch, dan word het goed nadenken of een ritje vanuit Den Haag naar Amersfoort loont.

  2. #62
    VWC-Lid vuurwerkNOP's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2009
    Berichten
    368
    Thanks
    44
    479 waarderingen in 188 posts
    Wat een gaaf ding! Als hij het bij de demo's waarmaakt kan dit zo eens 1 van de producten van het jaar worden
    www.youtube.com/pyroboysNOP

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Jammer dat de kwaliteit van de box op het filmpje zoveel afwijkt van de daadwerkelijke productie versie. Elke box is dan wel vet met bijv. 2" en 40 gram kruit voor de Nederlandse consumentenvuurwerkmarkt begrippen.

    Ben benieuwd naar de daadwerkelijke productiefilmpjes. De effecten spreken me wel aan, goud met een crackling eind.

  4. #64
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Jammer dat de kwaliteit van de box op het filmpje zoveel afwijkt van de daadwerkelijke productie versie. Elke box is dan wel vet met bijv. 2" en 40 gram kruit voor de Nederlandse consumentenvuurwerkmarkt begrippen.
    Waar haal je deze wijsheid vandaan?

    Ik heb Royal nog nooit kunnen betrappen op het tonen van films met opgevoerde samples. Hooguit een verschil in het soort effecten dat in de uiteindelijke cake(box) is verwerkt.

  5. #65
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.686
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Uhh.. ze laten altijd opgevoerde china samples zien dus je kan ze er altijd ' op betrappen '. Iedereen weet dat dit opgevoerde samples zijn en daarom wachten we met smart op de demo. Royal heeft zich vorig jaar goed bewezen en ik heb er de volle vertrouwen in dat dit een beest van een box word.

  6. #66
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Jammer dat de kwaliteit van de box op het filmpje zoveel afwijkt van de daadwerkelijke productie versie. Elke box is dan wel vet met bijv. 2" en 40 gram kruit voor de Nederlandse consumentenvuurwerkmarkt begrippen.

    Ben benieuwd naar de daadwerkelijke productiefilmpjes. De effecten spreken me wel aan, goud met een crackling eind.
    Zeker nog nooit spul van Royal gehad. Ik wel. Ik kan je wel vertellen dat ook deze box het ook goed zal doen. Ik zou zeggen kom eens naar de demo 16 november. Zal je niet tegenvallen. Royal heeft mij tenminste nog nooit teleurgesteld met hun producten. Vuurwerk moet je live beleven en niet vanaf filmpjes. Deze geven vaak een vertekend beeld van de kleuren en geluidseffecten.daarom bezoek ik zoveel mogelijk demos om een goed beeld te kunnen krijgen van een product. Het blijft natuurlijk ook een commercieel iets. Een china filmpje is altijd mooi. Daarom zijn er ook de demos. En Royal schiet altijd productie op de demos. Wat you see is what you get is hun motto op de demos.

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    184
    Thanks
    219
    43 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Zeker nog nooit spul van Royal gehad. Ik wel. Ik kan je wel vertellen dat ook deze box het ook goed zal doen. Ik zou zeggen kom eens naar de demo 16 november. Zal je niet tegenvallen. Royal heeft mij tenminste nog nooit teleurgesteld met hun producten. Vuurwerk moet je live beleven en niet vanaf filmpjes. Deze geven vaak een vertekend beeld van de kleuren en geluidseffecten.daarom bezoek ik zoveel mogelijk demos om een goed beeld te kunnen krijgen van een product. Het blijft natuurlijk ook een commercieel iets. Een china filmpje is altijd mooi. Daarom zijn er ook de demos. En Royal schiet altijd productie op de demos. Wat you see is what you get is hun motto op de demos.
    Daarover gesproken, waar is die demo eigenlijk?

  8. #68
    VWC-Lid Pauls's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2008
    Berichten
    223
    Thanks
    46
    148 waarderingen in 66 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jhavinga Bekijk bericht
    Daarover gesproken, waar is die demo eigenlijk?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ede-16-11-2013

  9. Deze gebruiker waardeert Pauls voor het bericht:


  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    944 waarderingen in 366 posts
    Eerst maareens een demo bezoeken alvorens te oordelen ;)

  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Zeker nog nooit spul van Royal gehad. Ik wel. Ik kan je wel vertellen dat ook deze box het ook goed zal doen. Ik zou zeggen kom eens naar de demo 16 november. Zal je niet tegenvallen. Royal heeft mij tenminste nog nooit teleurgesteld met hun producten. Vuurwerk moet je live beleven en niet vanaf filmpjes. Deze geven vaak een vertekend beeld van de kleuren en geluidseffecten.daarom bezoek ik zoveel mogelijk demos om een goed beeld te kunnen krijgen van een product. Het blijft natuurlijk ook een commercieel iets. Een china filmpje is altijd mooi. Daarom zijn er ook de demos. En Royal schiet altijd productie op de demos. Wat you see is what you get is hun motto op de demos.
    Jawel, heb vaak zat spul van Royal gehad. En de kwaliteit is bijna altijd prima.
    Ook wel naar demo's geweest waar ze Royal schoten, Riezebos Amersfoort vorig jaar als voorbeeld.
    Jammer dat er bij een kritische noot altijd wordt gezegd: "je heb het nog nooit gehad" en dat soort termen. Beetje irritant als dat op elke kritische opmerking gezegd wordt.

    Ik zeg namelijk helemaal niet dat de producten van Royal niet goed zijn, zoals jij in jouw reactie laat blijken. Ik zeg dat het product op het filmpje knetter opgevoerd is, en dat jammer is omdat je zo nog bijna niets weet over de kwaliteit van de box. Ik zie liever een filmpje dat iets meer bij de realiteit terecht komt, dit staat er veel te ver vanaf, net als de Horizon of Holland.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Eart voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2005
    Berichten
    1.275
    Thanks
    248
    621 waarderingen in 247 posts
    China filmpje van Royal zijn altijd gepimpt in China, niet dat dan het product meteen slecht is in Nederland maar je ziet toch duidelijk er met samples word geschoten in China.

  14. #72
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.542 waarderingen in 2.033 posts
    Ach ik heb er gewoon 1 besteld.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. #73
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Jawel, heb vaak zat spul van Royal gehad. En de kwaliteit is bijna altijd prima.
    Ook wel naar demo's geweest waar ze Royal schoten, Riezebos Amersfoort vorig jaar als voorbeeld.
    Jammer dat er bij een kritische noot altijd wordt gezegd: "je heb het nog nooit gehad" en dat soort termen. Beetje irritant als dat op elke kritische opmerking gezegd wordt.

    Ik zeg namelijk helemaal niet dat de producten van Royal niet goed zijn, zoals jij in jouw reactie laat blijken. Ik zeg dat het product op het filmpje knetter opgevoerd is, en dat jammer is omdat je zo nog bijna niets weet over de kwaliteit van de box. Ik zie liever een filmpje dat iets meer bij de realiteit terecht komt, dit staat er veel te ver vanaf, net als de Horizon of Holland.
    Als je zoveel ervaring hebt , waarom dan die opmerking. Dan weet je toch dat china filmpjes gepimpte versies zijn en afwijken van de daadwerkelijk productie versies. Is ook eigenlijk voor de winkelier bedoeld en niet voor de consument. Royal wil natuurlijk zoveel mogelijk slijten aan de winkeliers.Nu weer on topic. Zal vast een mooie bak zijn

  16. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Als je zoveel ervaring hebt , waarom dan die opmerking. Dan weet je toch dat china filmpjes gepimpte versies zijn en afwijken van de daadwerkelijk productie versies. Is ook eigenlijk voor de winkelier bedoeld en niet voor de consument. Royal wil natuurlijk zoveel mogelijk slijten aan de winkeliers.Nu weer on topic. Zal vast een mooie bak zijn
    Royal vraagt gewoon aan de fabriek of ze een productvideo willen maken en niet of ze er wat extra kruit en burst bij willen doen. Deze productvideo is overigens in dezelfde week gemaakt als toen de container met deze cakes naar Nederland werd verzonden. Het zal mij benieuwen of de fabriek zoveel moeite heeft genomen om 2 versies te maken. Maar goed we gaan het zien de 16de..
    ..

  17. Deze gebruiker waardeert genius voor het bericht:


  18. #75
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ziet er schitterend uit deze bak!
    Kwaliteit twijfel ik niet zo erg aan in real life.
    Het is dat het merendeel van mijn bestelling al gedaan is anders was deze er zeker gekomen.
    Hopelijk volgend jaar.
    En verkoop alsjeblieft de laatste cake los volgend jaar
    Even a broken clock is right twice a day.

Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •